چگونه می توان با RGPD درآمد کسب کرد (حتی اگر فقط نحوه ساختن صفحات وب را بلد باشید)

خیلی خوب!

امروز نویسنده مهمان ، در این مورد Santi Alonso ، بزرگترین شکاف در مورد مسائل RGPD است که من در چهره خود انداختم …

او می آید تا در مورد چگونگی استفاده از فرصتی که RGPD به طراحان وب می دهد ، نحوه تبدیل جدول ها و تبدیل آن به منبع درآمد به جای سردرد ، صحبت کند. p >

بنابراین بدون هیچ زحمتی بیشتر ، سنتی خوب و قدیمی را برای شما می گذارم.

ganar-dinero-rgpd

بسیاری از افراد GDPR هنوز ناشناخته بزرگی هستند.

حتی اگر در سال 2016 متولد شده و از سال 2018 اجباری باشد.

اما اکنون نمی خواهیم در مورد اینکه کدام یک از بهترین افزونه های کوکی برای وردپرس است یا اینکه چگونه باید فرم های تماس در وب سایت خود را تطبیق دهیم صحبت خواهیم کرد.

بعداً درمورد آن صحبت کردیم.

ما در مورد جریمه و مجازات نیز صحبت نخواهیم کرد.

من از ترس خونسرد نیستم.

این چیزی است که آنجاست. و واضح است که برای ایجاد توجه کار می کند.

اما من می خواهم در مورد چیزی صحبت کنم که در انتهای دیگر قرار دارد.

رویکرد دیگر. دیدگاه دیگر GDPR.

بیایید در مورد چگونگی درآمدزایی و مشتریان خوب با GDPR صحبت کنیم.

اگرچه هدف شما توسعه یا پیاده سازی صفحات وب است.

مراقب باشید! من فقط در مورد مشتری صحبت نمی کنم.

من در مورد ایجاد مشتری خوب صحبت می کنم. وفادارتر ، درگیرتر و با ذهن باز.

بیایید در مورد تعهدات GDPR صحبت نکنیم و در مورد فرصت های GDPR صحبت کنیم.

آیا GDPR می تواند به جای اینکه به آن پایبند باشید ، برای من شروع به کار کند؟

از خسته شدن به سخنرانی های RGPD در چندین WordCamp

باید اعتراف کنم: اگر در سال 2018 از من بپرسید که درباره GDPR چه فکر می کنم ، مطمئناً کلمات tostón ، کسالت یا تنبلی در جواب من وجود دارد.

2 سال بعد ، در سال 2020 ، من در پایان صحبت های RGPD را در چندین WordCamp و Meetup در اسپانیا و آمریکای لاتین انجام دادم ، کارگاه های آنلاین انجام دادم و در چندین پادکست درباره GDPR برای وردپرس صحبت کردم.

من حتی یک سری دوره های آنلاین RGPD را منتشر کردم. با مارینا بروکا ، یک شکاف واقعی از RGPD در اسپانیا و دوست بزرگ این خانه نیز.

در این بین چه اتفاقی افتاده است؟

در اینجا می توانم یک داستان شگفت انگیز در مورد چگونگی شروع دیدن نور و زندگی من پر از قانونی بودن و علاقه به حریم خصوصی برای شما تعریف کنم.

نمی خواهم به هوش شما توهین کنم.

وقتی متوجه شدم که می توانم مشتری جدیدی ایجاد کنم و درآمد بیشتری شروع به توجه به GDPR کردم.

سپس فهمیدم که در واقع ، موضوع حفظ حریم خصوصی بسیار جالبتر از آنچه در گذشته به نظر می رسید ، بود.

و این می تواند یک نقطه عطف در درک یک شرکت باشد.

ابزاری بسیار قدرتمند در سطح برند.

اما اولین چیزی که باعث شد تراشه را تغییر دهم پول بود.

متاسفم که جادو کردم.

من صداقت را ترجیح می دهم.

GDPR: کسانی هستند که جریمه می پردازند و کسانی که به آن چرخش می دهند h2>

در زندگی دو نگرش وجود دارد.

دو نوع شخص.

کسانی هستند که روز را به دنبال دردسر می گذرانند.

و در طرف دیگر ، کسانی هستند که به دنبال یافتن راه حل برای زندگی هستند

با مسئله GDPR این اتفاق می افتد. و به طور کلی ، این اتفاق در مورد همه موارد اجباری نیز می افتد.

ما می توانیم لگدی بزنیم ، بگوییم آنها خسته کننده هستند و معنایی ندارند.

یا می توانیم با نگرش تغییر مواجه شویم ، آن را برگردانیم و فرصتی برای همه اینها ایجاد کنیم

هر دو نظر قابل احترام هستند. من اینجا نیستم که قضاوت کنم.

اما نگرش اول برای من بسیار دشوار است.

وقتی روز را با شکایت از موضوعی می گذرانم ، بدتر از آن است که بیشترین بهره را از آن ببرم.

مرا دیوانه صدا کن.

RGPD فقط موضوع وکلا نیست h2>

کسانی که وب می سازیم در نظر داریم که تمام این GDPR مربوط به وکلا است.

اینکه موارد حقوقی با ما همراه نیست.

مسئله این است که RGPD دارای 2 قسمت است که دست به دست هم می دهند. از یک طرف قسمت هنجاری وجود دارد.

و از طرف دیگر ، تکنیک.

نگاه کن.

من از سال 2007 صفحات وب ایجاد کردم. من هیچ آموزش حقوقی ندارم.

من وکیل نیستم یا مواردی از این قبیل.

و من کارهای GDPR زیادی دارم.

در اینجا من در مورد نفوذ کارگری صحبت نمی کنم ، دور از آن.

این یک صلاحیت است: یک متخصص حفاظت از داده می تواند ممیزی های قانونی را انجام دهد ، سیاست ها را بنویسد یا ابزارها و فرایندهای پردازش داده را تجزیه و تحلیل کند.

اما چه کسی مسئول اجرای این امر در وب سایت است؟ چه کسی مسئول نصب و پیکربندی افزونه ها در وردپرس برای مطابقت با RGPD است؟

دقیق است.

برای تأمین انرژی همه اینها به یک پیاده ساز فنی GDPR نیاز دارید

یک مشتری راضی نیاز دارد که 2 پایه GDPR را پوشش دهد.

دیوانه: بازار عظیمی وجود دارد و اکثر آنها خودشان را یک شترمرغ GDPR معرفی می کنند h2>

صحبت از مشتری است.

آیا تاکنون فکر نکرده اید که کدام مشتری به خدمات GDPR نیاز دارد؟

من پاسخ می دهم: هر کسی که دارای یک صفحه وب است .

بله ، به معنای گسترده کلمه.

کاملاً هر صفحه وب که اطلاعات را جمع آوری کند یا محصولات یا خدمات را به شهروندان اروپایی ارائه دهد … نیاز به انطباق با RGPD دارد

اگر همه صفحات وب نیاز به انطباق با RGPD دارند و تجارت های دیجیتالی جدید هر روز متولد می شوند …

این مشتریان بالقوه را به طور تصاعدی چند برابر می کند ، درست است؟

و ما در این باره چه می کنیم؟

آیا ما دستان خود را می مالیم تا این تعداد مشتری در نوک انگشتان خود نیاز به خدمات داشته باشند؟

نه ما به طرف دیگر نگاه می کنیم و می گوییم این مسئله با ما همراه نیست.

که از نظر ما کسل کننده است.

این مربوط به وکلا است.

نادیده گرفتن این فرصت به نظر من دیوانه است.

همین مورد برای تجربیاتی است که من داشته ام:

مشتریانی که با من خدمات RGPD قرارداد بسته اند مشتریان بسیار خوبی هستند.

آنها گفتگو می کنند ، به خود اجازه مشاوره می دهند ، در مورد بودجه بحث نمی کنند و علاوه بر این ، آنها با وفای بیشتری هستند و از شما خدمات اضافی دیگری می خواهند.

10 مشتری وجود دارد. به همین دلیل من نمی دانم که از این بازار چشم پوشی کنم.

نقشه راه GDPR فنی h2>

مراحلی که برای قانونی کردن یک وب سایت باید دنبال کنیم مانند دستورالعمل های مبلمان IKEA است.

آنها ساده نیستند. اما م effectiveثر هستند.

هنگامی که درمورد ترفند پیچ ​​X یا نحوه نصب صحیح Lack روشن شوید ، این کار را تقریباً بدون جستجو انجام می دهید.

در واقع ، چند روز پیش ما داشتیم با عمر یکی از پاداش های Titanes Warpress را در مورد همه اینها ضبط می کردیم.

این یک نقشه راه است. چک لیست که هر صفحه وب باید از آن عبور کند تا با RGPD مطابقت داشته باشد .

و همه چیز حول 4 ستون می چرخد: امنیت ، اطلاعات لایه ای ، فرم ها و کوکی ها.

بله ، ما همچنین در مورد کوکی ها صحبت می کنیم

موارد خاص می توانند پیچیده شوند. یا خیلی ساده باشید.

اما مراحل جک ، اسب و شاه است.

فرصت های RGPD h2>

هنگامی که در مورد GDPR فنی اطلاعات کسب کردید ، چه فرصت هایی می تواند برای شما ایجاد کند؟

تعداد زیادی وجود دارد.

اما من سه مورد را نگه داشته ام.

یک دلیل واحد نیست. آنها 3. هستند

  • تغییر ایجاد کنید.
  • فوق تخصصی
  • با متخصصین دیگر همکاری کنید.

به نظر من فرصت کافی است.

و دلیل آن را توضیح خواهم داد.

GDPR برای ایجاد تغییر h2>

هرکسی که با مشتری کار می کند این را می داند. هنگامی که چندین برآورد یا پیشنهاد برای یک پروژه درخواست می شود ، یکی از صفحه ها “براساس وزن” ساخته می شود.

مشتری برای مقایسه ما به دنبال مفاهیمی است که یک یا یک ارائه دهنده دیگر ارائه می دهد.

و اگر از این مزیت استفاده کنید و مفهومی مربوط به اجرای فنی GDPR در آن بگنجانید ، می توانید موفق شوید.

اگر مشتری از موضوع مطلع باشد ، شما یک امتیاز کسب کرده اید.

در غیر اینصورت ، درب من برای بازگرداندن شما باز شده است. برای دانستن اینکه پیشنهاد شما چیست و دیگران ارائه نمی دهند.

زیرا ، امروزه تعداد کمی از متخصصان در مورد پیشنهادات توسعه خود در مورد GDPR صحبت می کنند.

شما جلب توجه خواهید کرد.

شما برجسته خواهید شد.

شما می خواهید مکالمه ایجاد کنید.

فوق تخصص در GDPR h2>

افراد حرفه ای متخصص در زمینه توسعه وب برای عضویت وجود دارند.

یا برای آژانس های مسافرتی.

یا برای فروشگاه های روغن زیتون.

چرا شما در تطبیق برخی از این طاقچه ها به RGPD تخصص ندارید؟

این کاری است که فکر نمی کنم کسی آن را انجام دهد.

و می تواند یک صخره باشد.

در اینجا قصد ندارم در مورد مزایای تخصصی به شما بگویم.

اما اگر سازگاری با RGPD وجود داشته باشد که شما و دیگران را خفه کند ، شما رول می شوید.

چرا روی مورد دوم تمرکز نمی کنید؟

در این نوع سازگاری ها تخصص داشته باشید.

و به دنبال مرجع شدن در آن قسمت باشید.

می توانید نتایج را تصور کنید. .

نمایندگان محافظت از داده به دنبال شما هستند h2>

آرامش خاطر. آنها به دنبال شما برای مجازات یا موارد مشابه آن نیستند.

من در ابتدا به شما گفتم که قرار نیست در این مورد صحبت کنیم.

آنها شما را به دلیل خوبی می خواهند.

شما آن را دوست خواهید داشت.

چند هفته پیش ، من و مارینا یک وبینار در انجمن نمایندگان محافظت از داده اسپانیا برگزار کردیم.

در آنجا ما در مورد RGPD و تجارت دیجیتال با حدود 100 مشاور RGPD از سراسر اسپانیا صحبت می کردیم.

دیگر مواردی وجود نداشت زیرا ما حداکثر 100 نفر از افراد بزرگنمایی را داشتیم و از اینکه تعداد زیادی از آنها ثبت نام کردند کمی متعجب شدیم.

موضوع مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

این متخصصان برای قانونی کردن پروژه های خود به شرکت ها و صفحات مشاوره می دهند.

بعد از برگزاری وبینار س questionsالاتی مطرح شد.

و همچنین شبکه های بعدی.

آیا می دانید آنها بیشتر به ما چه گفته اند؟ آیا می دانید مشکلی که بیشترین برخورد با آنها وجود دارد چیست؟

آنها قادر به یافتن متخصصان فنی نیستند که می دانند چگونه پروژه های وب را به درستی با RGPD تطبیق دهند.

آنها باید مجریانی را پیدا کنند که از صفحات وب اطلاع داشته باشند و از نظر GDPR چینی به نظر نمی رسد.

اینکه آنها دانش لازم را دارند تا از نظر قانونی نقض نشوند.

بسیاری از افسران حفاظت از داده ها از افزونه ها و وردپرس اطلاعی ندارند.

عادی است.

این به خود ما بستگی دارد.

آیا منطقی نیست که پس از آن خود را آموزش دهیم تا نیاز بازار را تأمین کنیم و مشتریانی جدید ایجاد کنیم؟

اگر همکاری با برخی از این متخصصان را شروع کنیم و کار خوبی انجام دهیم ، آنها کار ما را توصیه می کنند.

آیا چیزی بهتر از لیدهای توصیه شده وجود دارد؟

در حال حاضر برای آن مشتری جدید میزان موفقیت بسیار خوبی کسب کرده اید.

حسابگر GDPR: چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟ h2>

اگر تا اینجا آمده اید ، در مورد GDPR کنجکاو هستید و درآمد کسب می کنید.

خوشحالم.

اگرچه احتمالاً از خود می پرسید که آیا ارزش یادگیری را دارد یا بهتر است به کار شترمرغ با RGPD ادامه دهید.

من ، که علاوه بر توسعه وب ، به مسائل تجزیه و تحلیل می پردازم ، عاشق داده ها هستم.

من در محاسبه همه چیز ضعف دارم.

و این کار را با RGPD انجام داده ایم: ما یک ماشین حساب RGPD داریم برای اینکه بدانید با اجرای GDPR در صفحات وب مشتری های خود می توانستید در 12 ماه گذشته چقدر پول بدست آورید.

یا اگر امسال شروع به ارائه این سرویس به مشتریان جدید کنید ، چقدر می توانید درآمد کسب کنید.

ببینید ، RGPD می تواند راهی برای ایجاد تغییر باشد و ایجاد فرصت های شغلی جدید (و خوب).

اگرچه هدف شما پیاده سازی یا توسعه صفحات وب است.

sombra

سانتیاگو آلونسو
من به توسعه خود اختصاص داده ام وب سایت ها من همچنین داده ها را برای بهبود آنالیز می کنم. بله ، من در حال کار بر روی وب سایت خود هستم. در ضمن ، می توانید از طریقsalonsoweb در توییتر با من تماس بگیرید ، در مورد پروژه هایی که کار می کنم شایعه کنید یا به من بگویید دسته‌ها آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید