چگونه می توان اینستاگرام را مانند فیلترهای عکس در وردپرس با Pressgram اضافه کرد

اخیراً ، در مورد استفاده از برنامه وردپرس در دستگاههای iOS و بسیاری از کاربران دوست داشتند عکس گرفتن و انتشار آنها در سایت وردپرس آسان باشد. اگر دوست دارید با استفاده از آیفون و آیپد خود عکس بگیرید ، پس مطبوعات را دوست دارید. این یک برنامه جدید به اشتراک گذاری تصویر برای آیفون است که به شما امکان می دهد به سرعت یک تصویر را ضبط کنید ، یک فیلتر اضافه کنید و آن را مستقیماً در سایت وردپرس خود منتشر کنید. به اینستاگرام فکر کنید ، اما خیلی بهتر.

چرا باید از Pressgram استفاده کنید؟ h4>

مزایای استفاده از Pressgram بسیار زیاد است ، خصوصاً در مورد مالکیت محتوا و بازدید از صفحه! فقط یک لحظه به آن فکر کنید – همه آن بازدیدهای صفحه و بازدید از سایتهایی که به شبکه های اجتماعی “دیگر” شما می روند (به عنوان مثال فیس بوک ، اینستاگرام و دیگران) اکنون مستقیماً به سایت وردپرس خود شما می روند.

ما می دانیم که برخی از کاربران عمدتا برای فیلترهایی که اینستاگرام ارائه می دهد از اینستاگرام و خوب جلوه دادن عکس های شما آسان هستند. خوب ، اکنون می توانید بدون محدود شدن به شرایط خدمات اینستاگرام ، آن را داشته باشید.

به طور کلی این یک برنده قطعی برای سایت شما ، برند شما و تجارت شماست زیرا هرچه توجه مستقیم تری بتوانید به دارایی خود بیاورید بهتر است.

تنظیم Pressgram

اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Pressgram را در iPhone یا iPad خود بارگیری و نصب کنید. می توانید روی پیوند فروشگاه iTuenes یا مستقیماً به App Store بروید و برنامه را نصب کنید همانطور که معمولاً هر برنامه دیگری را نصب می کنید.

Installing Pressgram App

در مرحله بعدی باید حساب Pressgram خود را ایجاد کنید. Pressgram به شما امکان می دهد تعدادی از روش های ثبت نام و ورود به سیستم (فیس بوک ، توییتر و ایمیل) را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه ثبت نام ، نام کاربری و رمز عبور جدید خود را مستقیماً به ایمیل خود ارسال می کنید. توجه: بعداً می توانید گذرواژه را در برنامه تغییر دهید.

Login to Pressgram using Facebook, Twitter, or email

پس از ورود به برنامه ، باید نمایه خود را با افزودن یک آواتار ، برخی اطلاعات زیستی و پیوندی به وبلاگ خود تنظیم کنید.

Editing your Pressgram profile

اتصال Pressgram به سایت وردپرس شما h4>

اکنون که حساب Pressgram خود را نصب و راه اندازی کرده اید ، بیایید ادامه دهیم و آن را با سایت وردپرس خود متصل کنیم. با این کار می توانید تصاویر را ضبط کنید ، یک فیلتر اضافه کنید و مستقیماً از طریق تلفن خود مانند سایت اینستاگرام آن را در سایت وردپرس خود منتشر کنید.

شما باید به تنظیمات »گزینه های وبلاگ بروید که می توانید برای اتصال به سایت WordPress.org یا وبلاگ WordPress.com خود میزبان a >.

Connecting Pressgram to WordPress

در صفحه بعد ، باید نام کاربری و رمز عبور وردپرس خود را برای وبلاگ خود وارد کنید و کار شما تمام است. اکنون ، وبلاگ خود را به عنوان مکانی برای انتشار مستقیم تصاویر خود در آنجا مشاهده خواهید کرد. می توانید به تعداد دلخواه وبلاگ یا سایت وردپرس اضافه کنید و بتوانید به طور همزمان در همه آنها منتشر کنید.

برای افزودن سایتهای بیشتر ، مراحل بالا را برای هر سایت به سادگی تکرار کنید.

ضبط و انتشار h4>

اکنون که همه چیز راه اندازی شده است ، شما آماده شروع به گرفتن عکس هستید. با گرفتن اولین عکس خود و سپس افزودن فیلتر به آن شروع کنید. مراحل ویرایش را طی کنید و سپس به بخش اطلاعات META می رسید که در آن می توانید عنوان پست خود را اضافه کنید (یعنی عنوان عکس) ، برخی از مطالب توصیف کننده عکس ، دسته ها و برچسب ها برای مرتب سازی بهتر.

در مرحله بعدی ، فقط باید انتخاب کنید که می خواهید عکس ها را در کدام وبلاگ (وبلاگ ها) منتشر کنید و آیا می خواهید آن را در Facebook و Twitter به اشتراک بگذارید. همین.

مطالب اضافی و عیب یابی h4>

مانند هر موردی ، ممکن است چند مسئله کوچک در زمینه انتشار داشته باشید. خوشبختانه تیم حاضر در Pressgram اسناد مفیدی را ایجاد کرده اند که ممکن است نکاتی در مورد چگونگی انتشار در صورت گیر افتادن به شما ارائه دهد.

به عنوان مثال ، پیکربندی های خاصی برای سرور وجود دارد که ممکن است مانع انتشار شما شود و همچنین برخی از میزبان ها ممکن است اجازه ندهند پروتکل های ارتباطی خاصی (XML-RPC) – اگر مشکلی دارید ، برای خواندن برخی از href = “http://support.pressgr.am/ Knowledgebase/image-publishing-wordpress/” title = “پایگاه دانش Pressgram” target = “_ blank” rel = “nofollow”> پایگاه دانش Pressgram

.

همچنین یک افزونه وردپرس وجود دارد که ممکن است بخواهید از صفحه اصلی بهم ریخته استفاده کنید. به شما امکان می دهد عکسهای Pressgram خود را از صفحه اصلی خود مخفی کرده و به سادگی آنها را به دسته خاصی در سایت خود اضافه کنید.

نتیجه گیری h4>

Pressgram یک راه حل بسیار زیبا برای افزودن عکسهای فیلتر شده به سایت وردپرس شما است نه ارسال به یک سرویس شخص ثالث مانند Instagram. در حال حاضر ، این فقط برای دستگاه های iOS در دسترس است ، اما ما می شنویم که نسخه Android نیز در حال توسعه است.

فیلترهای عکس توسط بسیاری از سرویس های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، Google+ و غیره سازگار می شوند. ما تعجب می کنیم که آیا WordPress.com نیز مانند آنها برای اتصال WordPress.com و ارائه فیلترهای عکس از طریق برنامه رسمی وردپرس ، قدم های آنها را دنبال خواهد کرد؟

نظر شما در مورد فیلترهای عکس چیست؟ آیا از Pressgram در سایت خود استفاده می کنید؟ با ارسال نظر در زیر ، افکار خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/add-instagram-like-photo-filters-wordpress-pressgram/.

دیدگاهتان را بنویسید