چگونه محتوای زیبا و طولانی را در WordPress با StoryBuilder ایجاد کنیم

اخیراً ، یکی از خوانندگان ما پرسید که آیا امکان ایجاد محتوای فرم طولانی زیبا در وردپرس وجود دارد؟ ثابت شده است که محتوای فرم طولانی با عنصر داستان گویی جذاب تر از متن ساده و تصاویر است. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد محتوای زیبا با فرم طولانی در WordPress با StoryBuilder را نشان خواهیم داد.

Creating long form content in WordPress

چرا باید از StoryBuilder برای مقالات فرم طولانی در وردپرس استفاده کنید؟ h4>

کاربران قبل از اینکه تصمیم بگیرند که آیا می خواهند بمانند یا آنجا را ترک کنند ، فقط چند ثانیه به وب سایت نگاه می کنند. اگر مقالات طولانی را منتشر می کنید ، نگه داشتن کاربران در سایت خود چالش برانگیزتر می شود.

افزودن کمک دیداری چندرسانه ای و تعاملی باعث جذابیت زیاد محتوای فرم طولانی برای کاربران می شود. به جای پیمایش متن و تصاویر ، کاربران می توانند با عناصر موجود در صفحه ارتباط برقرار کنند.

Snow Fall by New York Times was the first of this kind of storytelling on the web

در اینجا برخی از بهترین نمونه های محتوای فرم طولانی با عناصر داستانی غنی آورده شده است.

همه این مقالات فرم طولانی دارای صفات مشابه داستان سرایی عالی هستند. آنها از رسانه های همهجانبه ، جلوه های اختلاف منظر و عناصر UI تعاملی برای ایجاد محتوای جذاب استفاده می کنند.

تم های وردپرس معمولاً اجازه ایجاد چنین مواردی را نمی دهد صفحات یا پستها . حتی اگر امتحان کنید ، مجبور خواهید بود از تعدادی افزونه استفاده کنید و ممکن است بازهم برای مخاطبان شما مناسب نباشد.

با این گفته ، بیایید ببینیم که چگونه می توانید با استفاده از هر مضمونی و بدون نوشتن کد ، محتوای زیبا و طولانی را در WordPress با StoryBuilder ایجاد کنید.

ایجاد اولین داستان بلند خود با StoryBuilder

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Press75 Long Story Storybuilder . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید پست یا صفحه جدیدی ایجاد کنید. جعبه متای جدید «فعال کردن محتوای طولانی مدت فرم» را در صفحه ویرایش پست مشاهده خواهید کرد.

Enable long form content

شما باید کادر کنار گزینه “نمایش به عنوان محتوای فرم طولانی” را علامت بزنید و سپس بر روی دکمه ذخیره پیش نویس کلیک کنید.

وردپرس صفحه را بارگیری می کند ، و اکنون متوجه خواهید شد که محتوای فرم طولانی برای صفحه یا پست فعال شده است. به جای ویرایشگر پست ، یک دکمه با عنوان ” صفحه محتوای قالب طولانی من را ویرایش کنید.

Launch long form content editor

برای راه اندازی ویرایشگر محتوای فرم طولانی روی دکمه کلیک کنید.

یک پنجره مرورگر جدید صفحه فعلی شما را در تنظیم کننده قالب وردپرس باز می کند.

در قسمت سمت راست برخی از دستورالعمل های اساسی در مورد نحوه استفاده از StoryBuilder نشان داده می شود. با شروع ویرایش صفحه ، این دستورالعمل ها ناپدید می شوند.

پنجره سمت چپ شامل کنترل های Customizer از جمله مواردی است که برای ویرایش قالب WordPress شما استفاده می شود. در کنترل های Customizer دو گزینه مشاهده خواهید کرد که برجسته شده اند.

Long form content editor options inside customizer

ابتدا بر روی تب Options صفحه کلیک کنید. به شما امکان می دهد رنگ های اصلی و ثانویه را انتخاب کنید تا در صفحه محتوای فرم طولانی که ویرایش می کنید استفاده شود.

همچنین به شما امکان می دهد قلم هایی را که می خواهید برای صفحه استفاده کنید ، انتخاب کنید.

Page options

بعد از آن ، روی فلش پشت در کنار «گزینه های صفحه» با عنوان در سمت چپ کلیک کنید.

اکنون می توانید بر روی برگه “بخشهای صفحه صفحه با قالب طولانی” کلیک کنید تا محتوای فرم طولانی خود را شروع کنید.

در تب Next ، روی دکمه Add Sections کلیک کنید. این یک برگه دیگر با لیست بخشهایی که می توانید به صفحه خود اضافه کنید باز می شود.

Adding sections to your content

با کلیک بر روی بخشی ، این صفحه به صفحه شما اضافه می شود. تنظیمات ویرایش آن بخش را مشاهده خواهید کرد.

هر بخش تنظیمات مختلفی دارد. به عنوان مثال ، بخش هدر از شما عنوان بخش ، تصویر ، متنی را برای نمایش به عنوان عنوان اصلی و زیرنویس درخواست می کند.

Editing sections

پس از پر کردن تنظیمات ، به سادگی بر روی دکمه بستن در پایین کلیک کنید. اکنون می توانید بخش دیگری را به صفحه خود اضافه کنید.

همه بخشها در قسمت سمت چپ ظاهر می شوند. می توانید آنها را با کشیدن و رها کردن مرتب کنید.

اگر می خواهید بخشی را حذف کنید ، کافیست روی آن کلیک کنید و سپس روی پیوند حذف در پایین تنظیمات بخش کلیک کنید.

Delete sections

در اینجا لیستی از بخشهایی وجود دارد که در حال حاضر با StoryBuilder در دسترس هستند.

  • منوی پیمایش – به شما امکان می دهد منوی پیمایش به داستان خود. می توانید از یک منوی ناوبری موجود استفاده کنید یا یک منوی سفارشی ایجاد کنید.
  • فراخوانی – یک قسمت فراخوان با عرض کامل با پس زمینه رنگی. از رنگ اصلی که در گزینه های صفحه برای پس زمینه انتخاب کرده اید استفاده می کند.
  • محتوا – یک منطقه محتوای یک ستون واحد
  • منطقه محتوای دو ستون
  • منطقه محتوای سه ستون
  • ویژگی کامل – به شما امکان می دهد یک عکس با عرض کامل ، با جلوه اختلاف منظر ، عنوان ، زیرنویس و محتوا اضافه کنید.
  • بخش عنوان – یک ردیف عنوان بخش اضافه می کند

بخشهای حوزه محتوا دقیقاً مانند ویرایشگر پست وردپرس هستند. می توانید فیلم ها را جاسازی کنید ، تصاویر ، blockquotes ، جاسازی توییت ها یا پست های فیس بوک .

درست مانند کل صفحه ، مناطق محتوای چند ستونی نیز کاملاً پاسخگو هستند. محتوای شما در یک ستون برای کاربران با صفحه نمایش کوچکتر نمایش داده می شود.

هنگامی که چند بخش به صفحه خود اضافه کردید ، بر روی دکمه ذخیره و انتشار در بالا کلیک کنید. حتی اگر دکمه “انتشار” را بنویسید ، صفحه شما همچنان به عنوان پیش نویس ذخیره می شود.

Saving your changes and exiting customizer

با کلیک روی دکمه بستن باید از تنظیم کننده خارج شوید.

با این کار شما به صفحه ویرایش پست وردپرس برمی گردید ، جایی که می توانید صفحه را منتشر کنید یا پست را ذخیره کنید تا به عنوان پیش نویس ذخیره شود.

Publishing your long form content

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه محتوای زیبا و طولانی را در WordPress با StoryBuilder ایجاد کنید. اگر عملکرد کشیدن و رها کردن StoryBuilder را دوست داشتید ، ممکن است بخواهید مقایسه ما را با بهترین سازندگان صفحه کشیدن و رها کردن برای وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-beautiful-long-form-content-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید