چگونه قالب وردپرس خود را پیدا کنیم: 6 ردیاب برتر تم

وردپرس

دسترسی_زمان

ساعت شنی_خالی

آیا شما علاقه مند هستید که چگونه قالب سایت وردپرس ؟ در این مقاله ، ما به شما کمک خواهیم کرد تا مشخص کنید کدام موضوع در سایتی که دوست دارید استفاده می شود وردپرس با استفاده از ردیاب های خاص. امیدواریم این مقاله نه تنها به شما در یافتن موضوعات کمک کند ، بلکه به شما کمک می کند الگوهای خود را بسازید.

ردیاب های موضوعی چیست؟ h2> ردیاب های تم وردپرس ابزاری هستند که با استفاده از آنها می توانید بفهمید کدام موضوع در سایت وردپرس استفاده شده است. معمولاً اطلاعاتی که آنها ارائه می دهند شامل عنوان موضوع ، نویسنده ، نسخه و توضیحات می باشد. برخی از آشکارسازها همچنین می توانند به پیوند به موضوع شناسایی شده اشاره کنند. بنابراین ، به دنبال پیوند ، می توانید بلافاصله بارگیری و را بارگیری و بارگیری کنید یک تم را در سایت خود نصب کنید.

این ابزارها برای هر کاربر وردپرس مفید است ، اما به خصوص برای مبتدیان ، زیرا می توانند به شما در یافتن یک موضوع خوب کمک کنند. برای انجام این کار ، فقط بدانید که کدام موضوع در یکی از سایت های معروف و voila استفاده شده است.

بنابراین ، می توانید با استفاده از این ابزارها به سایت خود جلوه ای جدید و جالب بدهید یا فقط برای برآوردن کنجکاوی خود.

چگونه می توان قالب سایت وردپرس را به صورت دستی پیدا کرد؟

در واقع ، شما می توانید یک تم را بدون ردیاب های خاص تعریف کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

  1. به site WordPress
  2. کلیک راست در هر کجای این صفحه وب و گزینه “ مشاهده کد ”. روش دیگر برای باز کردن کنسول سایت از طریق میانبر صفحه کلید CTRL + U
  3. مطبوعات CTRL + F و “ wp-content / themes ” را در نوار جستجو وارد کنید. سپس در کد درست بعد از این عبارت نام موضوع را مشاهده خواهید کرد.
    Название Темы WordPress в Консоли Сайта
  4. برای مشاهده اطلاعات مربوط به یک موضوع ، فقط بر روی پیوند کلیک کنید. Информация о Теме WordPress

یافتن موضوع به صورت دستی یک روش بسیار سریع است ، اما همیشه موثر نیست. از آنجایی که هر سایت وردپرسی دارای گزینه های امنیتی ، ممکن است اطلاعات موضوع برای مشاهده در دسترس نباشد. بنابراین ، اگر اطلاعات بیش از عنوان را می خواهید ، بهتر است از آشکارسازها استفاده کنید.

6 بهترین ردیاب تم وردپرس h2> ردیاب های موضوعی مختلفی وجود دارد. ما شش مورد از بهترین ابزارهای رایگان را برای کمک به شما در تعیین موضوع مورد استفاده در سایت وردپرس مورد علاقه خود قرار داده ایم.

1. ردیاب تم وردپرس

Страница Информации о Теме в WordPress Theme Detector

ردیاب تم WP ابزاری عالی برای جستجوی تم است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فقط URL سایت را وارد کنید و لیستی از اطلاعات موجود را مشاهده خواهید کرد.

شما می توانید شرح موضوع ، اطلاعات مربوط به نویسنده ، افزونه ها و حتی محبوبیت او. بعلاوه ، می دانید که آیا برای بارگیری در دسترس است.

علاوه بر ویژگی های قوی ، رابط کاربری خوبی نیز خواهید داشت. و همچنین اطلاعاتی درباره محبوب ترین جستجوها ، که به شما کمک می کند بهترین مضامین و افزونه ها را برای سایت خود پیدا کنید.

2. ScanWP

Страница Результата Детектора Тем WordPress ScanWP

یکی دیگر از ابزارهای رایگان و شناخته شده برای تعریف مضامین وردپرس ، ScanWP است. علاوه بر اطلاعات طرح زمینه ، به شما همچنین می گوید که میزبانی سایت از چه میزبانی استفاده می کند.

اگر این یک موضوع پولی است ، ScanWP همچنین قیمت آن را به شما نشان می دهد. علاوه بر این ، سایت لیستی از مضامین ، افزونه ها و صفحه سازها دارد که بیشتر اوقات جستجو می شوند.

3. What Theme by CodeinWP

Результат Поиска Темы в Детекторе Тем WordPress What Theme by CodeinWP

برخلاف آشکارسازهای تم قبلی ، این از این ابزار فقط برای یافتن اطلاعات در مورد یک موضوع در نظر گرفته شده است. بنابراین ، شما نمی توانید اطلاعات بیشتری در مورد سایت بدست آورید.

اما اگر فقط می خواهید بدانید که کدام موضوع در یک صفحه وب و اطلاعاتی در مورد آن استفاده می شود ، پس این آشکارساز قالب وردپرس دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. What Theme توسط CodeinWP ابزاری ساده با عملکرد واضح است.

4. قالب وردپرس چیست

Какая Тема в Детекторе Тем What WordPress Theme Is That

این آشکارساز تم می تواند هر دو p را تشخیص دهد مدیریت و مضامین کودک . علاوه بر این ، اطلاعات دقیق در مورد الگو را فراهم می کند. اگر در هنگام جستجوی سایت هیچ مانعی وجود نداشته باشد ، علاوه بر اطلاعات عمومی ، پیوندی به موضوع و صفحه اصلی نویسنده نیز دریافت خواهید کرد.

اطلاعات ارائه شده کاملاً کامل است ، زیرا همه پلاگین ها را نیز لیست می کند ، مورد استفاده در سایت. span >

چه چیزی بیشتر ، این ابزار همچنین راهنمایی هایی را برای توسعه دهندگان قالب و قالب وردپرس به شما می دهد.

5. WPSniffer

Окно Результатов в Расширении для Определения Тем WordPress WPSniffer

بر خلاف دیگر ردیاب های موضوعی که در اینجا ذکر شده است ، این ابزار یک برنامه وب نیست. اساساً ، WPSniffer یک پسوند است Chrome ایجاد شده توسط PenguinWP a > از آنجا که این فقط یک پسوند است ، فقط عنوان موضوع و صفحه اصلی را مشخص می کند.

اگرچه این ابزار اطلاعات محدودی را ارائه می دهد ، اما از آنجا که برای دانستن موضوع نیازی به وارد کردن URL ندارید ، از یک مزیت راحت برخوردار است … فقط به سایت وردپرسی که دوست دارید بروید ، روی نماد برنامه افزودنی کلیک کنید و بلافاصله پاسخ خواهید گرفت.

6. IsItWP h3>

Результат в Детекторе Тем WordPress IsItWP

همانطور که از نامش پیداست ، این ابزار عمدتا برای فهمیدن استفاده می شود خواه یک سایت وردپرسی باشد یا نه. خوشبختانه ، این اطلاعات همچنین اطلاعات ارزشمند دیگری را نیز فراهم می کند ، یعنی ، ردیاب تعیین می کند کدام موضوع بر روی منبعی که به آن علاقه دارید نصب شده باشد.

می توان از آن برای بررسی موجود بودن یک موضوع استفاده کرد و با آن آشنا شد شرح. و همچنین افزونه های استفاده شده در سایت را مشاهده کنید.

کدام ردیاب بهتر است؟

هر ردیاب موضوعی نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد. ما با جستجوی برخی سایت های محبوب وردپرس ، تمام ابزارهای ذکر شده را آزمایش کردیم. سایتهایی که بررسی کردیم بیشتر از موضوعات اختصاصی خود استفاده می کنند ، در حالی که Techcrunch از الگوی عمومی به شدت اصلاح شده استفاده می کند. در اینجا نتایج نشان داده شده است:

WordPress Theme Detector ScanWP چه تم توسط CodeinWP قالب وردپرس چیست WPSniffer IsItWP
https: // techcrunch. com / بله بله نه td > خیر بله خیر
http://usainbolt.com/ بله بله بله بله بله بله
Etsy Blog Yes Yes Yes خیر بله Yes

از این مقایسه ما می بینیم که WordPress Theme Detector ، ScanW P و WPSniffer می توانند مضامین سفارشی را تعریف کنند. در مورد What Theme و IsItWP – این ابزارها می توانند مضامین مشترک را تشخیص دهند ، اما اگر قوی باشند قادر به یافتن آنها نیستند. تغییر کرد.

سرانجام ، تنها ابزاری که در شناسایی این دو سایت موفق نشد قالب وردپرس چیست چیست. آزمون نشان داد که این ابزار فقط برای یافتن مضامین محبوب وردپرس به خوبی کار می کند.

خلاصه h2>

اکنون شما می دانید که چگونه موضوع سایت وردپرس را بیابید. می توانید آن را به صورت دستی و یا با استفاده از ردیاب های تم خاص تعریف کنید. در اینجا چند ابزار وجود دارد که می توانید برای یافتن موضوع مورد نظر در سایتی که دوست دارید نصب کنید:

  • قالب ردیاب وردپرس ابزاری قدرتمند و با کاربرد آسان برای یافتن مضامین وردپرس است.
  • ScanWP – اطلاعات مربوط به موضوع ، نویسنده و قیمت آن را نشان می دهد .
  • What Theme by CodeinWP – توضیحی ساده و قابل فهم از موضوع ارائه می دهد.
  • قالب وردپرس چیست – والدین و فرزند را تعریف می کند طرح زمینه برهنه ، اطلاعات کاملی در مورد موضوع خود ارائه خواهد داد.
  • WPSniffer یک افزونه Chrome است که به شما امکان می دهد با یک کلیک از تم سایت خود مطلع شوید.
  • IsItWP – اگر می خواهید نه تنها موضوع را بدانید ، بلکه این ابزار را توصیه می کنیم و میزان محبوبیت آن.

با استفاده از این ابزارها نه تنها یک موضوع برای سایت خود پیدا کنید ، بلکه همچنین از الهام و ایده های جدیدی در مورد چگونگی جذابیت بیشتر وردپرس خود استفاده کنید!

منبع:
https://www.hostinger.ru/rukovodstva/kak-uznat-temu-wordpress-saita/.

دیدگاهتان را بنویسید