چگونه فیلم های خود را در وردپرس با FitVids پاسخگو کنیم

وقتی یک ویدئو را در وردپرس قرار دهید ، به طور پیش فرض این فیلم ها پاسخگو نیستند. با ظهور تم های پاسخگو وردپرس ، کاربران از سایت شما بازدید می کنند در صفحه های کوچکتر ، ظروف ویدیویی کشیده و نامتناسب مشاهده می شود. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فیلم های خود را در وردپرس با FitVids پاسخگو باشید.

Default non-responsive and responsive video embeds in WordPress

FitVids یک پلاگین jQuery است که به شما امکان می دهد جاسازی های ویدئویی خود را پاسخگو کنید. اگر می خواهید از آن در سایت وردپرس خود استفاده کنید ، پس تنها کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی FitVids برای وردپرس . پس از فعال سازی ، باید به Appearance »FitVids بروید و وارد کلاس انتخابگر CSS شوید. وردپرس به طور خودکار کلاس .post را به مقالات اضافه می کند ، بنابراین فقط می توانید از آن استفاده کنید.

FitVids for WordPress plugin settings

این همه ، تغییرات خود را ذخیره کنید و سایت خود را پیش نمایش کنید. برای دیدن فیلم هایی که متناسب با آنها تنظیم می شوند ، باید اندازه صفحه مرورگر را مجدداً اندازه بگیرید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

به صورت دستی FitVids را اضافه کنید تا فیلم های شما در وردپرس پاسخگو باشند h4>

اگر نمی خواهید افزونه FitVids for WordPress را نصب کنید ، می توانید به صورت دستی افزونه FitVids jQuery را اضافه کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه jQuery FitVids را بارگیری و استخراج کنید / a> به رایانه خود بروید. اکنون شما باید پوشه FitVids.js-master استخراج شده را در فهرست js موضوع خود بارگذاری کنید.

شما باید به وب سایت خود متصل شوید با استفاده از سرویس گیرنده FTP مانند Filezilla و باز کردن فهرست زمینه خود. ممکن است پوسته وردپرس شما پوشه js نداشته باشد. اگر آن جا نیست ، باید یک مورد ایجاد کنید و سپس پوشه FitVids.js-master را از رایانه خود بارگذاری کنید.

در داخل پوشه js ، باید یک فایل جدید ایجاد کنید و نام آن را FitVids.js بگذارید. این فایل را ویرایش کرده و این کد را درون آن جای گذاری کنید.

(تابع ($) {
  $ (سند). آماده (تابع () {
    // کانتینر ، بسته بندی کننده ، .پوست و غیره را هدف قرار دهید.
    $ (". ارسال"). fitVids ()؛
  })
  
  }) (jQuery)؛

کد بالا به FitVids می گوید که به دنبال کلاس انتخابگر CSS .post باشد. اکنون که FitVids را آماده کردید ، وقت آن است که عنوان جاوا اسکریپت ها را به درستی در قالب وردپرس خود اضافه کنید.

به سادگی ، کد زیر را در پرونده توابع.php طرح زمینه خود کپی و جایگذاری کنید:

wp_enqueue_script ('fitvids'، get_template_directory_uri (). '/js/FitVids.js-master/jquery.fitvids.js'، array ('jquery')، "'، TRUE)؛

wp_enqueue_script ('fitvids-xtra'، get_template_directory_uri (). '/js/FitVids.js'، array ()، ''، TRUE)؛

پس از انجام این کار ، کار شما تمام شد. شما با موفقیت فیلم های وردپرس خود را پاسخگو ساخته اید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. برای بازخورد و س questionsال لطفاً در زیر نظر بگذارید یا در توییتر و Google+

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-make-your-videos-responsive-in-wordpress-with-fitvids/.

دیدگاهتان را بنویسید