چگونه دکمه گزینه های صفحه را در وردپرس غیرفعال کنیم

آیا می خواهید دکمه گزینه های صفحه را در وردپرس غیرفعال کنید؟ دکمه گزینه های صفحه به شما امکان می دهد تا عناصر موجود در صفحات مختلف را از طریق قسمت مدیریت وردپرس نمایش داده و پنهان کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه دکمه گزینه های صفحه را در وردپرس غیرفعال کنید.

Disable screen options button in WordPress

چرا ممکن است بخواهید دکمه گزینه های صفحه را غیرفعال کنید؟ h4>

گزینه های صفحه دکمه در گوشه سمت راست بالای صفحات مختلف در منطقه مدیریت وردپرس شما. این امکان را برای هر کاربر وارد شده فراهم می کند تا در بخشهای مختلف منطقه مدیر وردپرس موارد را نمایش و پنهان کند.

بسیاری از دارندگان سایت های وردپرس وبلاگ های چند نویسنده . با استفاده از دکمه گزینه های صفحه ، نویسندگان آنها ممکن است به طور تصادفی علامت مورد مهم را بردارند.

به عنوان مثال ، در صفحه پست ها کاربران می توانند صفحه نمایش را ویرایش کنند / پنهان کنند تغییر فیلد نویسنده ، بخش تصویر ویژه و موارد دیگر.

Screen Options settings on post edit screen in WordPress

با غیرفعال کردن دکمه گزینه های صفحه می توانید نمای مدیر را برای همه کاربران کنترل کنید. بیایید نگاهی به نحوه غیرفعال کردن آسان دکمه گزینه های صفحه در وردپرس بیندازیم.

روش 1: پنهان کردن دکمه گزینه های صفحه با استفاده از پلاگین h4>

این روش آسان تر است و برای همه کاربران توصیه می شود.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Adminimize است. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »مدیریت” بروید.

Adminimize Settings

لیستی از بخشها را مشاهده خواهید کرد. در این صفحه ، شما باید بر روی پیوند Global Options کلیک کنید ، و این امر شما را به زبانه های بخش دیگری منتقل می کند. در آن برگه ، باید یک بار دیگر روی تب Global Options کلیک کنید تا آن را گسترش دهید.

Section tabs

این برگه را گسترش می دهد و مجموعه ای از گزینه ها را برای نمایش و پنهان کردن در منطقه مدیر وردپرس خود مشاهده خواهید کرد. باید کادرهای کنار “Screen Options” را علامت بزنید.

Deactivate screen options button

این افزونه به شما امکان می دهد آن را برای همه کاربران غیرفعال کنید و همچنین نقشهای کاربر .

پس از اتمام کار ، فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه گزینه های بروزرسانی کلیک کنید.

اکنون می توانید به هر صفحه ای در منطقه سرپرست که دکمه Screen Options مانند صفحه داشبورد یا صفحه ویرایش پست / صفحه را نشان می دهد ، مراجعه کرده و متوجه خواهید شد که دکمه Screen Options اکنون غیرفعال شده است.

Adminimize یک افزونه واقعا قدرتمند است که به شما امکان می دهد با نمایش انتخاب و مخفی کردن موارد مختلف ، قسمت مدیریت وردپرس را کاملاً تغییر دهید. برای جزئیات بیشتر ، به مقاله ما در مخفی کردن موارد غیر ضروری از قسمت مدیریت وردپرس با Adminimize .

روش 2: دستی غیرفعال کردن دکمه گزینه های صفحه در وردپرس h4>

این روش شما را ملزم می کند کدی را به پرونده های وردپرس خود اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، لطفاً به راهنمای ما در نحوه کپی و جایگذاری کد در وردپرس .

شما باید کد زیر را به فایل functions.php یا یک افزونه اختصاصی سایت .

تابع wpb_remove_screen_options () {
if (! current_user_can ('administ_options'))) {
بازگشت نادرست ؛
}
بازگشت درست
}
add_filter ('screen_options_show_screen'، 'wpb_remove_screen_options')؛

این کد دکمه گزینه های صفحه را برای همه کاربران به جز مدیران حذف می کند.

اکنون می توانید به حساب کاربری دیگری بروید که مدیر نباشد. پس از آن ، از صفحه صفحه مدیریت خود به صفحه داشبورد خود بازدید کنید و متوجه خواهید شد که دکمه Screen Options ناپدید شده است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی دکمه گزینه های صفحه را در وردپرس غیرفعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید فهرست مگا مفیدترین نکات ، ترفندها و هک های وردپرس برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-disable-the-screen-options-button-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید