چگونه تعامل کاربر را با Swifty Bar برای وردپرس افزایش دهیم

چگونه می توانم تعامل کاربر خود را افزایش دهم ، سوالی است که اخیراً بسیار مورد توجه ما قرار گرفته است. ما چندین مقاله در مورد آن نوشته ایم مانند استفاده از system point و واکنشهای ارسال . در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید تعامل کاربر را با یک نوار Swifty برای وردپرس افزایش دهید.

Swifty Bar

نوار Swifty چیست و چگونه تعامل کاربر را افزایش می دهد؟ h4>

نوار Swifty یک افزونه وردپرس است که یک پاورقی چسبناک در انتهای پست های شما اضافه می کند. این نوار پاورقی دسته پست ، نویسنده و پیوندها را برای به اشتراک گذاشتن پست در شبکه های اجتماعی نشان می دهد.

همچنین زمان تخمینی خواندن یک پست با یک نوار پیشرفت را نشان می دهد که با پیمایش کاربر به پایین یک پست به جلو حرکت می کند.

Swifty Bar preview

اکثر دکمه های اشتراک اجتماعی هنگام حرکت کاربران برای خواندن مقاله به پایین پنهان می شوند. در هنگام پیمایش مقاله ، پیوند به نظرات ، نویسنده و دسته ها نیز قابل مشاهده نیست.

به همین دلیل کاربران صفحه شما را ترک می کنند بدون اینکه به هیچ وجه با محتوا درگیر شوند.

افزونه هایی وجود دارند که می توانند نوار اجتماعی شناور را اضافه کنند به بالای پست های وردپرس خود بروید. با این وجود نوار Swifty آن را به سطح بعدی می رساند زیرا همچنین اطلاعات دسته و نویسنده را نیز فراهم می کند.

کاملاً پاسخگو است و در دستگاه های تلفن همراه عالی به نظر می رسد.

Swifty Bar on mobile screen

راه اندازی Swifty Bar

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Swifty Bar . پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »نوار Swifty بروید.

Settings page for Swifty Bar plugin

اولین گزینه در صفحه تنظیمات غیرفعال کردن نوار است. مطمئن شوید که علامت آن برداشته نشده است. این گزینه در اینجا فقط برای اهداف رفع اشکال است.

مهمترین گزینه انتخاب “نمایش انواع مختلف پست” است. مطمئن شوید که پست ها را انتخاب کرده اید در غیر این صورت نوار در سایت شما ظاهر نمی شود. اگر از انواع پست سفارشی سپس این موارد نیز در اینجا نشان داده می شوند.

بقیه گزینه ها همه خود توضیحی هستند. گزینه های پیش فرض برای اکثر وب سایت ها مفید است ، اما در صورت نیاز می توانید آنها را تغییر دهید.

نوار Swifty همراه با 7 طرح رنگی برای انتخاب است. شما باید یک طرح رنگی انتخاب کنید که از طرح رنگی قالب WordPress شما تعریف کند.

همچنین می توانید ویژگی های Swifty Bar را از قسمت Enable / Disable Swifty Bar Modules غیرفعال کنید. به سادگی کادر کنار ماژول را علامت بزنید و غیرفعال می شود. این امر به ویژه اگر نمی خواهید یک شبکه اجتماعی خاص در نوار Swift خود نشان دهید بسیار مفید است.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. اکنون می توانید برای دیدن نوار Swifty در عمل به هر پستی در وب سایت خود مراجعه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا تعامل کاربر را با Swifty Bar برای وردپرس افزایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از 7 باید دارای افزونه ها و ابزارهای رسانه های اجتماعی برای وبلاگ نویسان باشند .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-boost-user-engagement-with-swifty-bar-for-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35