چگونه تصاویر واژگون یا واژگون را در وردپرس رفع کنیم

به تازگی ، یکی از خوانندگان ما پرسیده است که آیا امکان حل تصاویر وارونه در وردپرس وجود دارد؟ ظاهراً بعضی اوقات هنگام بارگذاری تصاویر از iPhone یا سایر دستگاه های iOS ، ممکن است تصاویر شما به صورت واژگون شده یا وارونه جلوه کنند. در این مقاله ، ما به شما نحوه اصلاح تصاویر وارونه یا واژگون در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Fix flipped and upside down images in WordPress

چرا وردپرس تصاویر وارونه یا واژگون را نشان می دهد h4>

برخی از سیستم عامل های تلفن همراه ، به ویژه iOS ، فراداده EXIF ​​مورد نیاز نرم افزارهای دیگر را برای تعیین جهت تصویر منتقل نمی کنند.

همچنین ممکن است این فراداده EXIF ​​به درستی منتقل نشود. همچنین ممکن است توسط برخی از نرم افزارهای دیگر در دستگاه شما یا سایت وردپرس شما از بین برود.

Flipped Image

برای رفع این مشکل ممکن است لازم باشد که از برخی برنامه های ویرایش تصویر برای تلنگر کردن تصاویر استفاده کنید. همچنین می توانید این کار را در داخل وردپرس انجام دهید. به راهنمای ما در مورد نحوه نحوه چرخش ، مقیاس گذاری و تلنگر دادن تصاویر در WordPress .

با این حال ، اگر مرتباً تصاویر را از تلفن خود آپلود کنید ، این کار دردسر ساز می شود. بیایید نگاهی به چگونگی رفع این مشکل تصاویر وارونه و وارونه در وردپرس بیندازیم.

چگونه می توان مسئله وارونه یا وارونه را در وردپرس برطرف کرد؟ h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که رفع کننده چرخش تصویر . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

افزونه خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

پس از فعال شدن ، این پلاگین خود را در عملکرد بارگذاری رسانه وردپرس متصل می کند. به محض اینکه یک تصویر جدید بارگذاری کنید ، به طور خودکار فراداده های Exif را برای چرخش مناسب تصویر اصلاح می کند.

اگر اولین افزونه برای شما کار نمی کند ، این احتمالاً به این معنی است که میزبان وب شما پسوند PHP EXIF ​​را فعال نکرده است. نگران نباشید ما یک پلاگین دیگر داریم که کار شما را انجام می دهد.

شما باید افزونه iOS Images Fixer .

این افزونه از افزونه های ImageMagik و GD برای رفع فراداده EXIF ​​برای تصاویر استفاده می کند.

پس از فعال شدن ، فقط باید به صفحه Media »iOS Images Fixer بروید. این افزونه به طور خودکار تلاش می کند تصاویر برداشته شده را پیدا و رفع کند. اگر اینگونه نشد ، برای شروع به اصلاح تصاویر وارونه ، باید روی دکمه “اصلاح همه iOS-شکسته” کلیک کنید.

Fix iOS upside down or flipped images in WordPress

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند چطور می توانید تصاویر وارونه یا واژگون را در وردپرس اصلاح کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را در مورد چگونگی اصلاح عنوان رایج ترین مشکلات تصویر در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-fix-upside-down-or-flipped-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید