چگونه بیشتر پست های نظر داده شده در وردپرس را بدون افزونه نمایش دهیم

وقتی درباره نحوه نوشتن نمایش بیشترین نظرات ارسال شده در وردپرس ، ما برای سهولت زندگی مبتدیان یک افزونه برجسته کردیم. با این حال برخی از کاربران ما از ما سال کردند که آیا راهی برای نمایش بیشتر نظرات ارسال شده بدون نصب افزونه وجود دارد؟ در این مقاله ، ما یک قطعه کد را به اشتراک خواهیم گذاشت که می توانید برای نمایش بیشتر نظرات ارسال شده در وردپرس بدون پلاگین ، آن را اضافه کنید.

این در صورتی مفید است که می خواهید مضامین وردپرس را بسازید و نمی خواهید از افزونه استفاده کنید.

لطفا توجه داشته باشید که این روش برای مبتدیان مناسب نیست. اگر از افزودن کد اطمینان ندارید ، پس باید راهنمای ما را در مورد نحوه نمایش بیشترین نظرات ارسال شده در وردپرس با استفاده از یک افزونه. اگر به دنبال راهی برای نمایش محبوب ترین مطالب خود هستید ، لیست ما را از بهترین پلاگین پست های محبوب برای وردپرس .

بیایید شروع به کار کنیم ، ابتدا باید کد زیر را به فایل functions.php طرح زمینه یا موضوع کودک خود یا یک پلاگین مخصوص سایت اضافه کنید.


تابع wpb_most_commented_posts () {
// بافر خروجی را شروع کنید
ob_start ()؛
؟>
    have_posts ()): $ query-> the_post ()؛ ؟>

این کد یک س databaseال پایگاه داده را اجرا می کند و 10 پست را با ترتیب تعداد نظرات دریافت می کند. ما از بافر خروجی استفاده کرده ایم ، بنابراین می توانیم از کد برای ایجاد کد کوتاه استفاده کنیم.

آخرین خط اجرای کد کوتاه را در ابزارک های متن امکان پذیر می کند. اکنون برای نشان دادن نتایج ، تنها کاری که باید انجام دهید افزودن کد کوتاه [wpb_most_commented] در یک ابزارک متن یا در هر پست یا صفحه وردپرس است.

برای نمایش تصویر بند انگشتی پست در کنار عناوین پست ، باید این سطر را دقیقاً بعد از

  • و عنوان پست اضافه کنید.

    
    

    مقداری که در آرایه استفاده می شود ، اندازه سفارشی تصاویر کوچک پست را تعیین می کند. می توانید آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

    برای سبک دهی به خروجی می توانید از کلاسهای . Most-commented و .wpb-comment-count در صفحه سبک موضوع خود استفاده کنید. برای شروع می توانید از این CSS استفاده کنید:

    .بیشتر نظر داده شده لی {
    مرز پایین: 1 پیکسل جامد #eee؛
    padding-bottom: 3px؛
    }
    .بیشترین اظهار نظر li: بعد از {
    روشن: هر دو؛
    }
    img {
    بالشتک: 3px؛
    حاشیه: 3px؛
    شناور به سمت چپ؛
    }
    .wpb_comment_count a ، .wpb_comment_count a: فعال ، .wpb_comment_count a: بازدید شده ، .wpb_comment_count a: hover {
    رنگ: #FFF؛
    }
    

    امیدواریم این مقاله به شما کمک کند بیشترین پستهای نظر داده شده را بدون نصب یک افزونه جدید در وردپرس نمایش دهید. با خیال راحت با کد و css آزمایش کنید.

    اگر این مقاله را دوست داشتید ، در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Google+ یا توییتر .

    منبع:
    https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-display-most-commented-posts-in-wordpress-without-a-plugin/.

    دیدگاهتان را بنویسید