چگونه به کاربران اجازه می دهیم پست های مورد علاقه خود را در وردپرس اضافه کنند

آیا می خواهید به کاربران اجازه دهید پست های مورد علاقه خود را در وردپرس اضافه کنند؟ اجازه دادن به کاربران برای افزودن پست های دلخواه راهی دیگر برای تعامل با محتوای شما برای آنها فراهم می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی به کاربران اجازه دهید پست های مورد علاقه خود را در وردپرس اضافه کنند.

How to Allow Users to Add Favorite Posts in WordPress

چرا پستهای دلخواه را در وردپرس اضافه کنید؟ h4>

ما اغلب توسط کاربرانمان در مورد نحوه کاهش نرخ پرش و افزایش تعامل کاربر در وبلاگ های وردپرس آنها.

وقتی بیشتر مبتدیان ، آنها سعی می کنند دریافت نظرات بیشتر به عنوان راهی برای افزایش تعامل کاربر.

با این حال ، بیشتر کاربران در سایت شما نظری نمی گذارند. با افزودن فعل و انفعالات دیگری که به تلاش زیادی احتیاج ندارند ، این مسئله به راحتی قابل حل است.

به احتمال زیاد کاربران شما روی نوشتن یک نظر کلیک می کنند. افزودن رتبه بندی پست ها ، مانند دکمه ها ، یا افزودن به دکمه مورد علاقه به شما امکان می دهد تعاملات بی دردسری را در سایت خود ارائه دهید.

امکان افزودن پست های دلخواه به کاربران ، به عنوان کمک می کند کاربران ثبت شده مجدداً از پست های مورد علاقه خود بازدید کنند. همچنین به شما کمک خواهد کرد که بفهمید کاربران از چه نوع محتوایی در سایت شما استفاده می کنند.

سپس می توانید آنچه را دیگران بیشتر از دیگران در سایت شما دوست دارند به کاربران جدید نشان دهید و آنها را با محتوای مورد علاقه خود درگیر کنید.

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه به راحتی به کاربران اجازه می دهیم پست های مورد علاقه خود را در وبلاگ وردپرس شما اضافه کنند.

به کاربران اجازه می دهد پست های مورد علاقه خود را در وردپرس اضافه کنند h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن پست های مورد علاقه WP. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید از تنظیمات »پست های مورد علاقه WP بازدید کنید.

WP Favorite Posts settings

اولین گزینه در صفحه تنظیمات فعال کردن گزینه “افزودن به موارد دلخواه” فقط برای کاربران ثبت شده است. اگر می خواهید همه بازدید کنندگان دکمه “افزودن به موارد دلخواه” را ببینند ، باید این مورد را علامت گذاری نکنید.

بعد ، باید محل انتخاب پیوند “افزودن به موارد دلخواه” را انتخاب کنید. این افزونه می تواند آن را به طور خودکار قبل یا بعد از محتوای ارسال نشان دهد. کاربران پیشرفته همچنین می توانند روش سفارشی را انتخاب کرده و از برچسب الگو درون پرونده های قالب وردپرس استفاده کنند.

اکنون باید نماد تصویری را که می خواهید در کنار پیوند “افزودن به موارد دلخواه” نشان داده شود ، انتخاب کنید. این افزونه دارای چند تصویر است که می توانید استفاده کنید. همچنین می توانید تصویر خود را بارگذاری کنید یا اصلاً تصویری نشان ندهید.

بعد از آن می توانید تعداد پست هایی را که می خواهید در صفحه پست های مورد علاقه خود نشان دهید انتخاب کنید. گزینه پیش فرض 20 است ، در صورت تمایل می توانید آن را تغییر دهید.

در آخر ، می توانید آمار را فعال یا غیرفعال کنید. اگر می خواهید بیشترین پست های موردعلاقه را در ابزارک نوار کناری نشان دهید ، باید آن را فعال نگه دارید.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه “گزینه های به روزرسانی” کلیک کنید.

اکنون می توانید به هر پست مستقیمی در وب سایت خود مراجعه کرده و پیوند افزودن به موارد دلخواه را مشاهده خواهید کرد.

Add to favorite link with image icon on a WordPress post

نمایش برگزیده ترین پست ها در وردپرس h4>

ممکن است بخواهید مطلوب ترین پست های خود را در نوار کناری وبلاگ خود نشان دهید. در اینجا نحوه انجام این کار وجود دارد.

به صفحه ظاهر »ابزارک ها بروید. در زیر لیست ابزارک های موجود ، ویجت “بیشترین پست های دلخواه” را مشاهده خواهید کرد. باید این ابزارک را به یک نوار کناری بکشید و رها کنید. اگر برای افزودن ابزارک به کمک نیاز دارید ، راهنمای ما را در عنوان نحوه افزودن و استفاده از ابزارک در وردپرس .

Adding most favorited posts widget to a sidebar

می توانید تعداد پست هایی را که می خواهید در ویجت نشان دهید انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا بیشترین پست های موردعلاقه را در نوار کناری وبلاگ خود مشاهده کنید.

Most favorited posts

نمایش پست های مورد علاقه کاربر در وردپرس h4>

این افزونه پست های مورد علاقه کاربران غیر ثبت شده را در کوکی ها ذخیره می کند. برای کاربران ثبت شده ، پست های مورد علاقه آنها را در پایگاه داده وردپرس شما ذخیره می کند.

در اینجا چگونگی نمایش پستهای موردعلاقه خود در سایت خود به شما نشان داده شده است.

به صفحه ابزارها> ابزارها بروید و ابزارک “پستهای مورد علاقه کاربران” را به یک نوار کناری اضافه کنید.

User's favorite posts widget

می توانید تعداد پست هایی را که می خواهید در ویجت نشان داده شود انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات ابزارک خود ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

در سایت آزمایشی ما اینگونه مشاهده شد:

User's favorite posts shown in sidebar widget

همچنین می توانید با استفاده از [wp-favorite-posts] کد کوتاه . اگر می خواهید صفحه جداگانه ای ایجاد کنید که کاربران بتوانند همه پست های مورد علاقه خود را مشاهده کنند ، این به ویژه مفید است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به کاربران اجازه می دهد پست های مورد علاقه خود را در وردپرس اضافه کنند. همچنین ممکن است بخواهید مرحله به مرحله کامل ما را ببینید راهنمای SEO WordPress برای مبتدیان .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-allow-users-to-add-favorite-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید