چگونه به راحتی یک سایت کوپن در وردپرس ایجاد کنیم

آیا به دنبال ایجاد سایت کوپن با وردپرس هستید؟ ما معمولاً در مورد چگونگی ساختن کوپن ها و معاملات وردپرس بخش اینجا را در مورد ما س askedال می کنیم WPBeginner. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد یک سایت کوپن در وردپرس بدون هیچ گونه دانش کد را به شما نشان خواهیم داد.

Building a Coupon Site in WordPress

قبل از شروع ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم که قسمت معاملات خود را با استفاده از انواع پست های سفارشی و طبقه بندی های سفارشی . از آنجا که این امر به کد نیاز دارد و برای مبتدیان دشوار است ، ما می خواهیم راهی آسان تر برای ساخت سایت کوپن نشان دهیم که به هیچ دانش HTML یا CSS نیازی ندارد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین روشی که ما قصد پوشش آن را خواهیم داشت از تم کوپن وردپرس استفاده می کند که به شما امکان می دهد یک سایت کوپن اختصاصی در وردپرس ایجاد کنید. این شبیه RetailMeNot و FatWallet خواهد بود.

روش دوم که ما قصد پوشش آن را خواهیم داشت از یک افزونه کوپن وردپرس استفاده می کند که به شما امکان می دهد قسمت کوپن ها را به یک سایت موجود در وردپرس مشابه مفهوم معاملات WPBeginner اضافه کنید.

بیایید شروع کنیم.

ایجاد سایت کوپن در وردپرس h4>

اگر هدف اصلی شما ایجاد یک سایت کوپن اختصاصی مانند RetailMeNot و کسب درآمد از آن با پیوندهای وابسته است ، بهترین راه حل برای شما استفاده از تم کوپن وردپرس است.

ما تصور می کنیم که شما قبلاً میزبانی وردپرس و وردپرس نصب شده . اگر این کار را نکرده اید ، ابتدا باید این کار را انجام دهید.

ما SiteGround را توصیه می کنیم آنها مورد علاقه کاربر هستند و 60٪ تخفیف ویژه برای کاربران WPBeginner ارائه می دهند. همچنین یک دامنه رایگان نیز دریافت می کنید!

پس از نصب وردپرس ، باید تم کلیپر که بهترین تم کوپن وردپرس است.

این یک قالب برتر وردپرس است که 99 دلار برای یک مجوز سایت و 159 دلار برای مجوز توسعه دهنده هزینه می کند.

Clipper coupons theme for WordPress

ما معمولاً نصب مضامین را برای افزودن قابلیت به سایت وردپرس شما توصیه نمی کنیم ، اما در این مورد استثنا قائل می شویم. چرا؟ از آنجا که کلیپر در کار با شکل ظاهری و همچنین عملکرد ایجاد سایت کوپن کامل در کمتر از یک ساعت بسیار عالی عمل می کند.

همراه با یک صفحه نوشتن سفارشی ، ویژگی پیشرفته پنهان سازی و ردیابی ، امکان ارسال کوپن به کاربران ، پشتیبانی تبلیغاتی به شما امکان می دهد از شرکت ها برای ارسال کوپن خود ، الگوهای ایمیل سفارشی ، صفحات فروشگاه و دسته بندی اختصاصی ، اشتراک استفاده کنید. ویژگی ها و اساساً هر آنچه برای ساخت سایت کوپن نیاز دارید.

پس از نصب ، کافیست به کوپن ها »افزودن موارد جدید بروید تا اولین کوپن خود را اضافه کنید.

شما باید عنوان کوپن خود را به همراه سایر جزئیات در ویرایشگر پست ارائه دهید. پس از ورود اطلاعات کوپن ، به سادگی بر روی دکمه انتشار کلیک کنید.

Clipper دارای چندین انتخاب رنگ است ، بنابراین می توانید مطمئن شوید که سایت شما همانطور که می خواهید به نظر می رسد. برخی از تم های آماده برای استفاده در کلیپر نیز وجود دارد که می توانید از AppThemes .

همچنین می توانید Clipper کوپن های ارسال شده توسط کاربران ثبت نام شده را بپذیرید. پس از ارسال کوپن به سایت ، می توانید آن را بررسی و منتشر کنید.

Share a coupon

شما همچنین می توانید فروشگاه های اختصاصی و صفحات دسته بندی را برای نمایش کوپن های فروشگاه ها یا دسته های خاص ایجاد کنید.

کلیپر دارای آمار اولیه کوپن ها و نحوه عملکرد هرکدام از آنها در سایت شما است. کاربران ثبت نام شده که در حال ارسال کوپن هستند می توانند عملکرد کوپن های خود را در سایت شما ببینند.

User dashboard in Clipper WordPress theme for coupons

به طور کلی ، تم کوپن کلیپر a > بهترین راه حل برای ساخت یک سایت کوپن اختصاصی در وردپرس برای بازاریابان وابسته است.

افزودن قسمت کوپن ها به یک سایت موجود در وردپرس h4>

اگر سایت وردپرسی مستقر دارید ، ممکن است نخواهید موضوع خود را تغییر دهید. در این صورت ، برای افزودن کوپن به سایت موجود خود که مطابق با طرح شما است ، باید از یک افزونه کوپن وردپرس استفاده کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Coupon Creator . پس از فعال سازی ، به سادگی به کوپن ها »افزودن موارد جدید بروید تا اولین کوپن خود را ایجاد کنید.

Creating coupon in Coupon Creator plugin

شما می توانید جزئیات ، شرایط و ضوابط کوپن را اضافه کنید ، رنگ ها را انتخاب کنید و تاریخ انقضا برای کوپن خود را تعیین کنید. پس از اتمام کار ، به سادگی بر روی دکمه انتشار کلیک کنید تا کوپن شما ذخیره شود.

بعد ، می توانید کوپن را با استفاده از دکمه افزودن کوپن در بالای ویرایشگر پست به یک پست یا صفحه اضافه کنید.

Adding coupons into WordPress posts

همچنین می توانید کوپن ها را با استفاده از کد کوتاه اضافه کنید. می توانید تمام کوپن ها و کد کوتاه آنها را در صفحه کوپن ها در منطقه مدیر خود ببینید.

Coupon shortcodes to use in your WordPress posts and pages

اگر می خواهید یک قسمت کوپن اختصاصی در سایت خود ایجاد کنید ، یک صفحه وردپرس جدید ایجاد کنید و روی دکمه افزودن کوپن کلیک کنید.

این مولد کد کوتاه را در جایی ظاهر می کند که شما باید Coupon Loop را در لیست کشویی انتخاب کنید. همچنین می توانید دسته کوپن و گزینه تراز را انتخاب کنید. پس از پایان کار ، روی دکمه درج کوپن کلیک کرده و صفحه را منتشر کنید.

Display all coupons on a page

این همه ، امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند یک وب سایت کوپن وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به نحوه افزودن پیوندهای وابسته در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-easily-create-a-coupon-site-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید