چگونه اطلاعات فیس بوک را برای سایت وردپرس خود بدست آوریم

بیش از 10،000 وب سایت جدید هر روز با استفاده از یکی از افزونه های اجتماعی خود با فیس بوک ادغام می شوند. با این حال بیشتر سایتهایی که می بینیم از آنچه فیس بوک ارائه می دهد بهره کاملی نمی برند. آیا از این واقعیت مطلع بودید که می توانید برای سایت وردپرس خود بصیرت فیس بوک کسب کنید؟ این اطلاعات شامل داده هایی مانند محبوب ترین صفحات شما برای دکمه مانند ، دکمه ارسال ، اشتراک های ارگانیک ، جعبه نظر و غیره است. همچنین شامل اطلاعاتی مانند اینکه چه کسی مخاطب جمعیتی شما در فیس بوک است ، سن ، جنسیت ، کشور و غیره است ، اگر شما نبودید ، پس تعجب نکنید زیرا تنها نیستید. ما برخی از وب سایت های رهبران صنعت از جمله Chris Brogan ، برایان کلارک ، Darren Rowse ، John Chow و جرمی شوهیمکر (معروف به شومونی ) و هیچ یک از سایت های آنها نیز از بینش فیس بوک استفاده نمی کردند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه اطلاعات فیس بوک را برای سایت وردپرس خود کسب کنید ، بنابراین می توانید از آنچه فیس بوک ارائه می دهد ، کاملاً استفاده کنید.

ابتدا باید WordPress SEO را نصب و فعال کنید. پلاگین این یکی از افزونه های بارگیری شده در وردپرس است. این احتمال وجود دارد که شما آن را قبلاً نصب کرده باشید ، اما اگر این کار را انجام ندهید ، دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه نصب و راه اندازی افزونه SEO WordPress .

پس از تنظیم صحیح افزونه ، سایت شما اکنون برای Facebook آماده است. شما باید به سادگی از صفحه SEO »اجتماعی بازدید کرده و روی برگه Facebook کلیک کنید.

Facebook Insights Admin

اکنون باید روی دکمه “افزودن مدیر Facebook” کلیک کنید. این شما را به وب سایت فیس بوک می برد. اگر به سیستم وارد نشده اید ، پس باید با حساب Facebook که می خواهید به عنوان مدیر اضافه کنید وارد شوید. پس از آن مجدداً به سایت وردپرس خود هدایت خواهید شد ، در اینجا نام کاربری اضافه شده به عنوان مدیر را مشاهده خواهید کرد.

Facebook insights admin user added to WordPress SEO

مورد بعدی که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید از نسخه صحیح دکمه like facebook . بسیاری از سایت ها فقط از نسخه iframe دکمه like facebook استفاده می کنند. در حالی که این کار مفید است ، اما به شما اجازه نمی دهد بینش فیس بوک داشته باشید. شما باید از روش XFBML نشان داده شده در این پست .

آخرین مرحله ای که باید انجام دهید ادعای سایت خود در فیس بوک است. شما باید از صفحه Facebook Insights دیدن کنید. در زیر صفحات خود ، به دنبال دکمه افزودن دامنه باشید.

Adding your domain to Facebook Insights

وقتی روی آن دکمه سبز کلیک می کنید ، یک جعبه سبک مانند تصویر زیر ظاهر می شود. نام دامنه خود را وارد کنید و مطمئن شوید که آن را با “YOU” پیوند داده اید.

Facebook Insights for your Site Setup

اکنون هنگام بازدید از صفحه insights facebook ، خواهید دید وب سایتی که تحت وب سایت ها ذکر شده است.

Facebook Insights for Websites

هنگامی که روی سایت خود کلیک کنید ، می توانید به انواع بینش ها دسترسی پیدا کنید. نمونه ای از تصویر زیر است:

Facebook Insights Screenshot

آنجا داری. اکنون می توانید به راحتی بینش فیس بوک را برای سایت وردپرس خود دریافت کنید. برای راهنمایی های دقیق تر ، ممکن است بخواهید آموزش ما را در نحوه افزودن داده های متا نمودار باز Facebook در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-get-facebook-insights-for-your-wordpress-site/.

دیدگاهتان را بنویسید