چگونه آدرس مناسب کسب و کار خود را در وردپرس اضافه کنیم

آیا می خواهید آدرس تجارت خود را در وردپرس نمایش دهید؟ معمولاً می توانید آدرس را در صفحه مخاطبتان یا در یک ابزارک نوار کناری تایپ کنید. اما این روش موتور جستجو بهینه سازی نشده است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آدرس و محل کار خود را به درستی با وردپرس با یک نقشه و سایر اطلاعات مفید اضافه کنید.

Adding a business address in WordPress

چه موقع و چرا به آدرس کسب و کار در وردپرس نیاز دارید h4>

معمولاً اکثر وب سایت های تجاری آدرس خود را در صفحه مخاطب خود اضافه می کنند. آنها از یک استفاده می کنند برای افزودن فرم تماس ، مانند WPForms پلاگین فرم تماس با ما

این برای اکثر وب سایت ها و مشاغل آنلاین مناسب است. اگر کسب و کار فیزیکی داشته باشید ، اگر آدرس خود را در قالب بهینه سازی موتور جستجو اضافه کنید ، مفید خواهد بود.

ما توصیه می کنیم یک فرم تماس و همچنین سایر اطلاعات مانند نقشه ها ، مسیرها ، شماره تلفن و ساعات کاری در یک قالب دوستانه SEO.

بیایید ببینیم چگونه می توانید آدرس تجاری خود را در WordPress به روشی دوستانه SEO اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن آدرس کسب و کار در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی نمایه کسب و کار . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان Business Profile را به نوار مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن ، به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

Business Profile plugin settings page

ابتدا باید نوع Schema را انتخاب کنید. Schema.org واژگان استاندارد داده های خرد است كه توسط موتورهای جستجو برای نشان دادن قطعه های غنی و اطلاعات اضافی با نتایج جستجو.

نوع طرحواره ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه تجارت شما را توصیف کند.

در بخش اطلاعات تماس ، باید نام و آدرس مشاغل خود را وارد کنید. پس از وارد کردن آدرس ، روی پیوند “بازیابی مختصات نقشه” کلیک کنید. این افزونه مختصات نقشه را برای آدرسی که وارد کرده اید به طور خودکار واکشی می کند.

در مرحله بعدی ، باید یک کلید API Google Maps ارائه دهید. تولید این کلید آسان است ، روی پیوند Get a API key کلیک کنید.

API key link

با این کار به وب سایت Google Developer Console خواهید رفت. شما باید دکمه “دریافت یک کلید” را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

Get API Key button

در صفحه بعدی ، به سادگی بر روی دکمه ادامه کلیک کنید تا یک پروژه جدید ایجاد کنید. هنگام ایجاد پروژه جدید شما باید چند ثانیه صبر کنید.

Create a new Google Maps API project

پس از آماده شدن پروژه ، به مدارک نصب هدایت می شوید. نام پروژه و دامنه هایی را که از این کلید API استفاده می شود وارد کنید. از asteriks استفاده کنید تا کل دامنه خود را برچسب گذاری کنید به عنوان مثال ،

*.example.com/*

حتماً نام دامنه خود را جایگزین example.com کنید.

API Credentials

برای ادامه بر روی دکمه ایجاد کلیک کنید. اکنون API Key شما در یک پنجره بازشو نمایش داده می شود.

Copy your API Key

باید کلید API خود را کپی کرده و در صفحه تنظیمات افزونه جایگذاری کنید.

Contact info section

اکنون می توانید سایر اطلاعات تماس را در صفحه تنظیمات افزونه وارد کنید. می توانید یک شماره تلفن اضافه کنید و صفحه ای را انتخاب کنید که کاربران بتوانند با شما تماس بگیرند.

این می تواند یک صفحه با فرم تماس شما باشد (به راهنمای گام به گام ما در نحوه ایجاد فرم تماس در وردپرس ).

در بخش برنامه ، می توانید ساعات کاری خود را وارد کنید. کافیست بر روی دکمه افزودن ساعات کاری کلیک کنید و سپس روزها و ساعاتی را که برای کسب و کار باز هستید انتخاب کنید.

Enter your business hours

اگر می خواهید مکان های مختلفی اضافه کنید ، سپس کادر کنار گزینه های مختلف موقعیت مکانی را علامت بزنید. برای ذخیره تنظیمات افزونه ، روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

اکنون که ایجاد نمایه کسب و کار خود را به پایان رسانده اید ، وقت آن است که آن را در وب سایت خود اضافه کنید.

نمایش آدرس کسب و کار در وب سایت شما h4>

با ایجاد یک صفحه جدید در وردپرس شروع کنید یا یک صفحه موجود را ویرایش کنید. شما باید این کد کوتاه را در ویرایشگر پست که می خواهید در آن نمایش داده شود اضافه کنید مشخصات تجاری

^ccontact-cardipt

حتماً صفحه خود را ذخیره کرده و منتشر کنید.

همه اینها است ، اکنون می توانید برای دیدن اطلاعات کامل آدرس آدرس کسب و کار خود به صفحه مراجعه کنید. این آدرس آدرس کسب و کار شما ، پیوندی برای دریافت مسیرها ، شماره تلفن و نقشه ای با موقعیت مکانی برجسته کسب و کار شما خواهد داشت.

Business address page with contact information and map

همچنین می توانید آدرس تجارت خود را در یک نوار کناری نمایش دهید. برای انجام این کار ، به صفحه Appearance »Widgets بروید و یک ابزارک جدید« Contact Card »را در زیر لیست ابزارک های موجود مشاهده خواهید کرد.

به سادگی ویجت کارت مخاطب را به یک نوار کناری اضافه کنید (به نحوه افزودن و استفاده از ابزارک در وردپرس ).

ابزارک کارت تماس به شما امکان می دهد اطلاعاتی را که می خواهید در نوار کناری خود نمایش دهید انتخاب کنید. به سادگی گزینه هایی را که می خواهید نمایش داده شوند بررسی کنید و سپس بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

Showing your business address in a sidebar widget

افزودن مکانهای متعدد برای آدرس کسب و کار h4>

اگر گزینه چندین مکان را در تنظیمات افزونه فعال کنید ، می توانید چندین مکان کسب و کار را مدیریت کنید. به صفحه مکانها »همه مکانها بروید و سپس روی دکمه افزودن جدید کلیک کنید.

Adding new business locations

اکنون صفحه افزودن مکان جدید را مشاهده خواهید کرد که شباهت زیادی به صفحه پست یا صفحه ویرایش دارد. دلیل آن این است که مکان شما به صورت نوع پست سفارشی .

Edit location

شما باید نام تجاری خود را در عنوان اضافه کنید و از ویرایشگر پست برای ارائه هر توصیفی که می خواهید اضافه کنید استفاده کنید.

در مرحله بعد ، نوع طرحواره را انتخاب کنید و جزئیات تماس خود را دقیقاً مانند آنچه در صفحه تنظیمات افزونه وارد کردید وارد کنید. برای افزودن ساعات کاری خود یک جعبه متا نیز پیدا خواهید کرد.

پس از پایان کار ، می توانید مکان خود را منتشر کنید.

تمام مکانهای شما در صفحه بایگانی نوع پست سفارشی قابل مشاهده است که در اینجا یافت می شود:

http://www.example.com/location

example.com را با نام دامنه خود جایگزین کنید.

هر مکان URL پیوند همیشگی خود را دارد. برای یافتن صفحه مکان می توانید به مکان ها »همه مکان ها بروید و روی پیوند” مشاهده “کلیک کنید.

Location permalink

همچنین می توانید با استفاده از کد کوتاه مانند این ، به صورت دستی مکان خاصی را به یک پست یا صفحه اضافه کنید:

[مکان کارت تماس = 2]

شماره 2 را با شناسه پست مکان جایگزین کنید. راهنمای ما را در عنوان نحوه یافتن شناسه پست در وردپرس .

این همه ، امیدواریم این راهنما به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه آدرس تجاری خود را به درستی در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید 24 باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشند .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-properly-add-your-business-address-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید