هزینه یک وب سایت چقدر است: هزینه ساخت وب سایت در سال 2020

وردپرس

دسترسی_زمان

ساعت شنی_خالی

اگر قصد دارید توسعه وب سایت ، پس احتمالاً سوالات زیادی دارید و سوال اصلی این است که هزینه وب سایت چقدر است.

قیمت به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین و مهمترین کدام وب است سایت (انگلیسی) که می خواهید ایجاد کنید.

در این مقاله متوجه خواهیم شد که هزینه ایجاد سایت چقدر است و همچنین می توانید به شما کمک کنیم هزینه توسعه سایت خود را تخمین بزنید.

نکات کلیدی که به شما کمک می کند راه خود را پیدا کنید h2>

قیمت سایت شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای کمک به شما در جهت یابی و جلوگیری از هزینه های اضافی ، بیایید در مورد مواردی که باید قبل از شروع ساخت وب سایت خود استفاده کنیم بحث کنیم.

بودجه شما چیست؟

توسعه دهندگان از ابتدا وب سایت ایجاد می کنند. با این حال ، برای شخصی که دانش فنی ندارد ، این یک گزینه نیست.

با این وجود ، داده های نرم افزار (انگلیسی) ، که حتی یک کاربر عادی می تواند با آن وب سایت ایجاد کند. چنین نرم افزاری شامل سیستم های مدیریت محتوا (CMS) و سازندگان وب سایت .

هزینه ایجاد یک وب سایت اساساً به گزینه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر WordPress را انتخاب کنید ، در این صورت ممکن است لازم باشد که برای مضامین ، افزونه ها و سایر ویژگی های اضافی هزینه کنید.

در زیر مقدار وب سایت ساخته شده با استفاده از WordPress (CMS معروف) و وب) – سازنده وب سایت. در همان زمان ، ما این گزینه را در نظر گرفتیم که سایت وردپرس از موضوع a پرداخت شده استفاده کند > و پرداخت شده است.

در مورد سایتی که با سازنده سایت Weebly ساخته شده نیز همین امر است: ما مضامین و افزونه های پرداختی را در نظر گرفتیم.

WordPress :

  • موضوع پرداخت شده: 20 $
  • افزونه های پرداخت شده: 20 $
  • مجموع: 40 $

Weebly Builder Website:

  • طرح پرداختی: 25 $
  • مضمون پرداختی: 59 $
  • مجموع: 81 $

گزینه های مختلفی برای توسعه وب سایت وجود دارد ، همه اینها به بودجه و مهارت شما بستگی دارد.

چگونه سایت را حفظ خواهید کرد؟

وقتی صحبت از مدیریت سایت می شود ، دو گزینه وجود دارد: خودت این کار را انجام دهی یا برای انجام این کار به کسی پول بدهی. هر گزینه مزایا و معایب خود را دارد.

کدام پلت فرم را انتخاب می کنید ، باید به طور منظم مضامین و افزونه های خود را به روز کنید. CMS و سازندگان وب سایت معمولاً عملکرد داخلی دارند که به شما امکان می دهد فقط با چند کلیک به روز کنید. با این حال ، سایت های خودنویس توسعه یافته از ابتدا باید به صورت دستی به روز شوند.

و اگر تجربه ای ندارید توسعه وب (انگلیسی) ، شما به احتمال زیاد این کار را به توسعه دهنده واگذار می کنید. هزینه خدمات توسعه دهنده متفاوت است. اگر با استودیو تماس بگیرید ، قیمت بالاتر خواهد بود.

به طور متوسط ​​هزینه های پشتیبانی سایت از 20 span> $ در هر ساعت.

در مورد پشتیبانی سایت های ایجاد شده با استفاده از سیستم عامل های ویژه که خودتان از آنها پشتیبانی خواهید کرد ، مطمئناً هزینه بسیار کمتری برای شما خواهد داشت.

عملکردهای اضافی

هزینه یک وب سایت تحت تأثیر عملکردهای آن است. هنگام برنامه ریزی عملکرد ، می توانید افزونه های مورد نیاز برای پیاده سازی آن را پیدا کنید.

فرض کنید شما قصد ایجاد یک وبلاگ را دارید. ابتدا به پلاگین ها نیاز دارید سئو (مهندسی) ، تحلیلگران ، فرم های تماس و ذخیره سایت.

در ابتدا ، بدون انجام این کار می توانید انجام دهید ویژگی هایی مانند گالری تصاویر ، پس زمینه اختلاف منظر پویا و سایر تنظیمات ظاهری. با این حال ، در آینده ، شما ممکن است به چنین عملکردی نیاز داشته باشید.

همه این عوامل به هزینه های اضافی اضافه می شود که باید در بودجه شما در نظر گرفته شود. اگر هیچ یک از گزینه های مورد نظر شما متناسب با نیاز شما نیست ، شما همیشه می توانید سیستم عامل های جایگزین را پیدا کنید. وردپرس و Weebly راه حل های مقرون به صرفه ای ارائه می دهند ، با این وجود می توانید آستانه های دیگری را انتخاب کنید که متناسب با آستانه ورود شما باشد که با قیمت و در دسترس بودن شما مطابقت داشته باشد wpel-link = “remove” target = “_ blank” rel = “noopener noreferrer”> الگوها .

میزبانی ، دامنه ها ، امنیت و فنی

اولین چیزی که باید قبل از ایجاد وب سایت از آن مراقبت کنید میزبانی وب است. این خدمات برای کارکرد خوب نیازی به هزینه بالایی ندارند.

یکی از معیارهای اصلی در انتخاب سرویس میزبانی ، به روز بودن است. در هاستینجر خدمات با کیفیت بالا ارائه می دهیم ، تضمین می کنیم 99.9٪ آپدیت.

Планы Хостинга Hostinger

همچنین ، قیمت های بسیار رقابتی داریم. می توانید فقط با 0.60 $ در هر ماه میزبانی کنید.

اگر به عملکرد بالاتر و بیشتر نیاز دارید کنترل میزبانی ، سپس میزبانی VPS (سرور مجازی خصوصی) با قیمتی از 3،50 $ در ماه دقیقاً همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

Страница Услуги VPS-хостинга Hostinger

به غیر از میزبانی ، شما به نام دامنه خود نیز نیاز دارید. قیمت دامنه های مختلف متفاوت است. هزینه دامنه معمولاً از یک یا دو و تا بیست دلار و حتی گاهی اوقات حتی بیشتر.

انتخاب دامنه خوب و به یاد ماندنی بسیار مهم است. این نام باید نشان دهنده کاری باشد که کسب و کار شما انجام می دهد ، دارای اصالت و خلاقیت باشد.

نکته دیگری که باید هنگام ارزیابی ارزش سایت در نظر بگیرید ، حفاظت است. همه CMS و سازندگان وب سایت محافظت از خود را ارائه می دهند. اما شما به یک لایه امنیتی دیگر احتیاج دارید که با خرید گواهینامه SSL حاصل می شود. قیمت SSL متفاوت است. در هاستینجر ، می توانید با هزینه های 5،50 $ یا به صورت رایگان با برنامه های میزبانی حق بیمه و تجارت ، یک سال گواهینامه دریافت کنید.

نوع سایت چگونه بر هزینه توسعه تأثیر می گذارد h2>

همانطور که گفته شد ، روش های مختلفی برای توسعه سایت ها وجود دارد. اولین مورد CMS است. گزینه های CMS نیز بسیار زیاد است ، اما یکی از محبوب ترین ها وردپرس است.

با استفاده از پلاگین ها می توانید به طور مستقل توابع مختلفی را به سایت ایجاد شده با CMS اضافه کنید.

گزینه دوم ایجاد یک وب سایت است. به طور معمول ، سازندگان قابلیت داخلی را ارائه می دهند که می توانید بدون نیاز به بارگیری افزونه ، در سایت خود استفاده کنید. به راحتی می توانید با استفاده از یک رابط کشیدن و رها کردن کاربر پسند ، سایت خود را ایجاد و شخصی سازی کنید.

همچنین ، به عنوان یک گزینه ، می توانید سایت منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. می توانید آن را از ابتدا بنویسید یا CMS موجود را اصلاح کنید.

در زیر به شما می گوییم که هر یک از این سه نوع سایت چقدر هزینه دارد.

همه چیز به منابع برمی گردد

هزینه سایت به نحوه سازماندهی کار شما بستگی دارد به او. استخدام توسعه دهنده یا طراح وقت شما را خواهد خرید. از طرف دیگر ، اگر تصمیم بگیرید خودتان این کار را انجام دهید ، در هزینه صرفه جویی خواهید کرد اما در وقت تلف شده صرفه جویی خواهید کرد.

برخی از CMS مانند وردپرس رایگان هستند ، اما دارای افزونه های پرداخت شده از جمله پلاگین ها و مضامین هستند.

سازندگان وب سایت ، معمولاً اشتراک پولی دارند. با این حال ، بیشتر آنها تم های رایگان و ویژگی های داخلی زیادی را ارائه می دهند.

هزینه یک وب سایت سفارشی به این بستگی دارد که آیا شما یک توسعه دهنده را استخدام می کنید یا خیر. با این حال ، شما هنوز باید هزینه میزبانی ، نام دامنه و گواهی SSL را پرداخت کنید.

بهتر است وقت خود را صرف کنید

ایجاد و توسعه وب سایت فرایندی است که ما نمی توانیم آن را به طور مصنوعی تسریع کنیم. علاوه بر این ، ممکن است این پروژه کار نکند. بنابراین ، هزاران دلار سرمایه گذاری در یک زمان ، هوشمندانه ترین تصمیم نیست.

وقت خود را بگذارید و فقط هزینه منابع مورد نیاز خود را پرداخت کنید. به این ترتیب ، برای پروژه ای که انتظارات شما را برآورده نکرده بودجه اضافی خرج نخواهید کرد.

درباره آنچه می توانید انتظار داشته باشید h2>

برای ایجاد یک وب سایت سه روش وجود دارد. در زیر درباره مزایای هر یک اطلاعات کسب کنید.

سازندگان وب سایت

Скриншот Страницы Сайта Конструктора Сайтов Zyro

راحت و یک گزینه ساده که برای کاربران بدون تجربه توسعه عالی است. سازندگان وب سایت به شما اجازه می دهند الگویی را انتخاب کنید و آن را به دلخواه تغییر دهید. تغییرات را هنگام ایجاد مشاهده می کنید.

برخی از سازندگان وب سایت برنامه های رایگان و همچنین ویژگی های اضافی پولی را ارائه می دهند. قیمت بسته پرداخت شده می تواند از 5 $ تا 49 $ متفاوت باشد. به طور معمول ، این قیمت شامل خدمات میزبانی است.

هاستینجر با هر برنامه میزبانی دسترسی به یک وب سایت ساز رایگان را ارائه می دهد. همچنین برای شروع الگوهای زیبایی دریافت خواهید کرد.

بنابراین اگر می خواهید وب سایت خود را به سرعت و بدون مهارت های فنی ایجاد کنید ، وب سایت ساز گزینه مورد نیاز شماست.

سایت وردپرس

Главный Экран Сайта WordPress

WordPress و سایر CMS ها ممکن است به اندازه سازندگان وب سایت برای مبتدیان مناسب نباشد. با این حال ، می توانید عملکرد سایتهای مبتنی بر CMS را با افزونه ها گسترش دهید. به عنوان مثال ، وردپرس بیش از 50،000 پلاگین که می توانید آن را بارگیری و در سایت خود نصب کنید.

اگر می توانید کد نویسی کنید ، می توانید وردپرس را حتی بیشتر انعطاف پذیر کنید. این پلت فرم منبع باز است ، بنابراین می توانید تم ها ، پلاگین ها و پرونده های اصلی را آزادانه ویرایش کنید.

استفاده از وردپرس رایگان است. با این حال ، برای میزبانی وب سایت خود در اینترنت ، باید هزینه میزبانی و دامنه را پرداخت کنید.

به عنوان مثال ، هزینه میزبانی وردپرس Hostinger از 1،45 $ در ماه است. این سرویس شامل میزبانی وب ، پشتیبانی آنلاین مشتری و مجموعه ای از افزونه های اختصاصی ذخیره وردپرس است. با این میزبانی ، سایت شما همیشه در اوج عملکرد خود خواهد بود.

سایت خودنویس

نحوه دنبال کردن از نام ، یک سایت خود نوشته سایتی است که شما از ابتدا می نویسید. برخلاف گزینه های قبلی ، یک سایت خودنویس امکاناتی بی پایان را فراهم می کند ، اما فقط برای کسانی که دارای مهارت توسعه وب هستند.

برای افرادی که دانش فنی دارند ، ایجاد سایت خود کار دشواری نیست. اما اگر چنین آگاهی ندارید ، بهتر است آن را به یک متخصص بسپارید یا روش دیگری را انتخاب کنید.

خدمات توسعه دهنده می تواند بسیار گران باشد. علاوه بر این ، میزان زمان و هزینه برای اجرای ایده شما متناسب با آنچه می خواهید در نتیجه بدست آورید رشد می کند. و اگر با یک استودیوی توسعه تماس بگیرید و بپرسید هزینه ایجاد یک وب سایت از ابتدا چقدر است ، احتمالاً مقدار دقیق آن را نمی شنوید. هر پروژه به صورت جداگانه تخمین زده می شود ، اما آماده باشید که نه صدها ، بلکه هزاران دلار هزینه خواهد داشت. بنابراین ، به طور متوسط ​​، ایجاد یک فروشگاه آنلاین از 2500 $ هزینه خواهد شد.

از چه چیزی هزینه دارد هزینه سایت متشکل است

اکنون که در مورد تمام هزینه های ممکن ایجاد یک وب سایت بحث کردیم ، بیایید محدوده قیمت توسعه و نگهداری وب سایت را بررسی کنیم (تخمین تقریبی).

پلاگین ها / ویژگی ها (به طور متوسط ​​هر کدام)

CMS td > سازنده وب سایت وب سایت از ابتدا
هزینه اولیه طرح زمینه / طرح رایگان 400 $ Free-800 $ از 500 $
Free-200 $ از 1000 $
هزینه های بیشتر پشتیبانی spa n> 5.25 $ 300 $ -2000 $
میزبانی Free-40 $ Free-40 $
دامنه td > Free-10 $ Free -10 $ Free-10 $ span >
SSL / Security Free-250 $ رایگان – 250 $ رایگان – 250 $

نتیجه گیری

باز هم قیمت های نشان داده شده در جدول نسبی هستند. هزینه یک سایت به این بستگی دارد که شما دقیقاً می خواهید در نتیجه چه چیزهایی بدست آورید: صفحه فرود ، سایت کارت ویزیت ، فروشگاه آنلاین و غیره.

هزینه توسعه یک سایت از ابتدا می تواند بسیار متفاوت از برآورد ما باشد بستگی به نرخ توسعه دهنده و مدت زمان لازم برای انجام پروژه دارد. همچنین به خاطر داشته باشید که هزینه طراحی یک وب سایت سفارشی بسیار بیشتر از یک الگوی آماده است.

با این وجود ، این تخمین به تخمین تقریبی هزینه سایت و برنامه ریزی بودجه کمک می کند. اگر س otherال دیگری در مورد این موضوع دارید ، لطفاً در زیر نظر دهید.

منبع:
https://www.hostinger.ru/rukovodstva/skolko-stoit-sait/.

دیدگاهتان را بنویسید