نحوه یافتن کاربران تأیید نشده در انتظار در وردپرس

آیا می خواهید کاربران تأیید نشده منتظر در وردپرس را پیدا کنید؟ بعضی اوقات ممکن است کاربران ایمیل فعال سازی حساب خود را از سایت وردپرس شما دریافت نکنند که این امر امکان فعال سازی حساب های خود را غیر ممکن می کند. در این مقاله ، ما به شما نحوه پیدا کردن کاربران تأیید نشده منتظر در وردپرس را نشان خواهیم داد.

How to find pending unconfirmed users in WordPress

مشکل کاربران تأیید نشده در انتظار در وردپرس h4>

وردپرس دارای سیستم مدیریت کاربر که به شما امکان می دهد کاربران و نویسندگان جدید را به وب سایت خود اضافه کنید. حتی می توانید به کاربران اجازه می دهد تا در سایت شما ثبت نام کنند.

وقتی کاربر جدیدی در سایت شما ثبت نام می کند ، وردپرس برای او ایمیل فعال سازی ارسال می کند. پیوند موجود در ایمیل فعال سازی به کاربر این امکان را می دهد تا رمز ورود خود را برای حساب خود تعیین کند ، بنابراین می تواند وارد سیستم شود.

با این حال ، گاهی اوقات ممکن است ایمیل فعال سازی هرگز به کاربر نرسد یا در پوشه هرزنامه وی قرار گیرد.

این امر ایجاد حساب کاربری جدید را برای شما غیرممکن می کند زیرا وردپرس آن آدرس ایمیل را از قبل ثبت شده نشان می دهد.

این یک مشکل بزرگ برای شبکه های چند سایته وردپرس . در هیچ کجای شبکه چند سایته خود قادر به مشاهده کاربر تأیید نشده نخواهید بود.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید این مشکل را حل کنید و کاربران تأیید نشده در انتظار را در وردپرس به راحتی پیدا کنید.

کاربران تأیید نشده در انتظار را در چند سایت وردپرس پیدا کنید h4>

ابتدا باید از صفحه شبکه مدیر »افزونه ها در چند سایت وردپرس خود بازدید کنید.

در مرحله بعدی ، شما باید تأیید نشده را نصب و شبکه کنید. a> plugin. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از صفحه کاربران »تأیید نشده بازدید کنید. همه کاربران تأیید نشده منتظر را که در آنجا لیست شده اند ، مشاهده خواهید کرد.

Pending unconfirmed users on a WordPress multisite

می توانید به صورت دستی کاربران را فعال کنید ، یک ایمیل فعال سازی برای آنها دوباره ارسال کنید یا حساب کاربری را به طور کامل حذف کنید.

کاربران تأیید نشده را در وردپرس پیدا کنید h4>

ثبت نام کاربر هرزنامه یک مشکل بزرگ برای سایت های عضویت در وردپرس .

به همین دلیل افزونه هایی مانند WPForms به شما امکان می دهد فرم ثبت نام کاربر سفارشی با گزینه های فعال سازی کاربر.

با این کار می توانید کاربران تایید نشده ای را که با استفاده از فرم ثبت نام کاربر سفارشی شما ثبت نام کرده اند ، ببینید و آنها را به صورت دستی تأیید کنید.

در برگه تنظیمات »ثبت نام کاربر می توانید فعال سازی کاربر را فعال کنید.

User registration settings

اکنون وقتی کاربران جدید با استفاده از فرم ثبت نام کاربر شما ثبت نام می کنند ، یک ایمیل فعال سازی دریافت می کنند. اگر کاربران ایمیل را دریافت نمی کنند یا حساب را فعال نمی کنند ، می توانید آن را به صورت دستی تأیید کنید.

به صفحه کاربران »همه کاربران بروید. متوجه کاربران تأیید نشده ای خواهید شد که در صفحه برجسته شده اند. همچنین می توانید با کلیک روی پیوند “تأیید نشده” در بالا ، همه کاربران تأیید نشده را مشاهده کنید.

Unconfirmed users

با کلیک روی پیوند تأیید در زیر نام کاربری ، می توانید به صورت دستی تأیید کنید. اگر فکر می کنید این ثبت نام کاربر هرزنامه است ، می توانید آن را حذف کنید.

عیب یابی مشکلات ایمیل ثبت نام کاربر h4>

رایج ترین دلایل دریافت نکردن ایمیل فعال سازی کاربران از سایت شما ، تنظیمات نامناسب تنظیمات نامه است. بیشتر میزبانی وردپرس برای جلوگیری از سرورهای خود ، عملکرد ایمیل php را غیرفعال می کنند سو استفاده کردن. بعضی ها آن را به درستی پیکربندی نمی کنند ، بنابراین ایمیل های شما هرگز توسط کاربر دریافت نمی شود یا در هرزنامه قرار می گیرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع ، به راهنمای ما در مورد نحوه رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند کاربران تأیید نشده منتظر در سایت وردپرس خود را پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید مرحله به مرحله نهایی ما را ببینید امنیت وردپرس راهنما برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-find-pending-unconfirmed-users-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید