نحوه کدگذاری یک وب سایت (راهنمای کامل مبتدیان)

آیا می خواهید نحوه کدگذاری یک وب سایت را بیاموزید؟ در پشت صحنه ، بیشتر کد وب سایت شامل HTML ، CSS و JavaScript است.

به عنوان یک مبتدی ، یادگیری این زبان های برنامه نویسی (حتی در سطح مبتدی) به ساعت ها مطالعه و تمرین نیاز دارد.

خبر خوب برای صاحبان مشاغل این است که ابزارهای بسیار خوبی وجود دارد که به شما امکان می دهد ایجاد هر نوع وب سایت (بدون نوشتن کد).

در این راهنمای جامع ، ما با استفاده از ابزارهای کشیدن و رها کردن که همه کد را برای شما ایجاد می کنند ، نحوه کدگذاری یک وب سایت را شرح خواهیم داد.

برای کسانی که می خواهند یک وب سایت را از ابتدا کد کنند ، ما نحوه یادگیری اصول کد را به اشتراک خواهیم گذاشت ، بنابراین شما می توانید این کار را انجام دهید.

How to Code a Website (Beginner's Guide)

سازندگان وب سایت در مقابل کدگذاری یک وب سایت از ابتدا h4>

در اوایل اینترنت ، ساختن یک وب سایت سخت بود. این به این دلیل است که توسعه دهندگان باید یک وب سایت را از ابتدا کد کنند که اگر هفته ها نباشد ساعت ها طول می کشد.

صاحبان مشاغل چاره دیگری جز پرداخت هزاران دلار برای ساختن / کدگذاری وب سایت برای کسی نبودند.

حتی به عنوان سازندگان وب سایت معرفی شدند ، بسیاری از مشاغل ترجیح دادند توسعه دهندگان حرفه ای را برای ساخت وب سایت های خود استخدام کنند زیرا این ابزارها به سادگی نمی توانند کیفیت یکسانی را ارائه دهند.

با این حال در سال 2020 ، این تغییر کرده است.

اکنون بسیاری از توسعه دهندگان از وردپرس و سایر موارد سیستم عامل های CMS (چارچوب های سازنده وب سایت) برای سرعت بخشیدن به روند ساخت وب سایت ها.

بیش از 62.9٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت بر اساس یک چارچوب وب سایت ساخته شده اند ، بنابراین به عبارت دیگر اکثر توسعه دهندگان دیگر کد وب سایت را از ابتدا نمی نویسند.

حقیقت این است که در 95٪ موارد ، شما می توانید به همان اندازه وب سایت هایی با سازندگان وب سایت یا راه حل های بدون کد درست کنید که کد وب سایت را از ابتدا می نویسید.

از آنجا که زمان ارزشمندترین دارایی ما است ، ما با استفاده از ابزارهایی که نوشتن کد را برای شما انجام می دهند ، سریعترین راه ها را برای کدگذاری یک وب سایت به شما نشان خواهیم داد (روش 1 و روش 2 این را پوشش می دهد)

در روش 3 ، ما منابع مربوط به نحوه کدگذاری یک وب سایت را از ابتدا به اشتراک خواهیم گذاشت. این برای دانش آموزانی که می خواهند برنامه نویسی یاد بگیرند عالی است.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی به نحوه کدگذاری یک وب سایت بیندازیم.

1 یک وب سایت سفارشی را با وردپرس کدگذاری کنید h4>

وردپرس محبوب ترین پلتفرم سازنده وب سایت است زیرا بیش از 35٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت را تحت کنترل خود دارد.

همراه با چندین ابزار است که به شما امکان می دهد یک وب سایت سفارشی را از ابتدا بدون یادگیری نحوه کدگذاری ایجاد کنید.

شماره 1 انتخاب ما چارچوب Beaver Builder است .

The Beaver Builder theme's website

برای شروع کار با وردپرس ، شما به یک نام دامنه و میزبانی وب. توصیه می کنیم از Bluehost استفاده کنید. آنها به خوانندگان ما یک نام دامنه رایگان و 60٪ تخفیف در میزبانی (2.75 دلار در ماه) ارائه می دهند.

اگر می خواهید به برخی گزینه ها نگاه کنید ، توصیه می کنیم SiteGround یا یکی از این بهترین وردپرس میزبان شرکت ها.

بعد از داشتن دامنه و میزبانی ، مرحله بعدی این است که نصب وردپرس (روش صحیح) .

بعد ، شما باید پلاگین Beaver Builder . این بهترین سازنده صفحه کشیدن و رها کردن وردپرس برای وردپرس است. حتی می توانید از آن برای قالب وردپرس سفارشی خود را از ابتدا ایجاد کنید .

با رابط کشیدن و رها کردن برای مبتدیان آسان است اما برای توسعه دهندگان به اندازه کافی قدرتمند است.

Editing homepage in Beaver Builder

به همین دلیل بسیاری از توسعه دهندگان حرفه ای از آن در سراسر جهان استفاده می کنند. حتی توسعه دهندگان شرکت های بزرگی مانند WP Engine ( بیش از 100 میلیون دلار درآمد) از Beaver Builder وب سایت اصلی خود را بسازند زیرا امکان استقرار و شخصی سازی سریع را فراهم می کند.

گزینه های جایگزین Beaver Builder

چندین محبوب دیگر وجود دارد سازندگان صفحه وردپرس که می توانید استفاده کنید. موارد زیر مهمترین گزینه های ما برای مبتدیان است که می توانند یک وب سایت را از ابتدا بدون نوشتن کد ، کد کنند.

در حالی که ما نسبت به وردپرس تعصب داریم ، محبوبیت این پلتفرم خود گویای این امر است. بسیاری از شرکت های بزرگ از وردپرس استفاده می کنند مانند BBC ، Microsoft ، Facebook ، The New York Times و غیره.

2. با یک سازنده وب سایت Constant Contact’s Website یک وب سایت را کد کنید h4>

Constant Contact's website builder

اگر نمی خواهید دامنه ، میزبانی و نصب نرم افزارهای مختلف مانند وردپرس را بدون مشکل کنید ، می توانید از سازنده وب سایت Constant Contact .

این یک بستر عالی برای ساخت وب سایت های تجاری ساده و فروشگاه های آنلاین است. آنها حتی دارای A.I هستند که به روند کمک می کند.

تماس دائمی یک طرح رایگان محدود را ارائه می دهد. این همراه با یک نام دامنه مارک Constant Contact است. آنها یک نام دامنه سفارشی رایگان (به عنوان مثال wpbeginner.com ) به عنوان بخشی از برنامه شروع خود ارائه می دهند.

Constant Contact از AI (هوش مصنوعی) برای کمک به شما در ایجاد وب سایت خود با پاسخ دادن به س simpleالات ساده استفاده می کند. البته می توانید با استفاده از رابط کشیدن و رها کردن آنها ، آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

Constant Contact design interface

دیگر نگران به روزرسانی ، امنیت یا پشتیبان گیری نخواهید بود. Constant Contact از همه این موارد برای شما مراقبت می کند. آنها همچنین چت ، ایمیل و پشتیبانی تلفنی 24 ساعته 7/7 ساعته را ارائه می دهند.

گزینه های جایگزین تماس مداوم

بسیاری از موارد مختلف در یک راه حل وجود دارد. به غیر از Contact Contact ، موارد زیر بهترین انتخاب ما برای سازندگان وب سایت آسان است که وردپرس نیستند.

برای گزینه های بیشتر ، به عنوان مقایسه بهترین سازندگان وب سایت با موافقان و مخالفان.

3 بیاموزید که یک وب سایت را از Scratch

کدگذاری کنید

اگر دانشجو هستید و می خواهید نحوه کدگذاری یک وب سایت را از ابتدا یاد بگیرید ، باید اصول توسعه وب مانند HTML5 ، CSS3 و موارد دیگر را درک کنید.

در حالی که بسیاری از دوره های رایگان و پولی در آنجا وجود دارد ، بهترین دوره ای که پیدا کرده ایم دوره های آکادمی کد .

تکمیل آن تقریباً 9 ساعت طول می کشد ، اما در پایان آن ، شما یاد گرفتید که یک وب سایت پاسخگو سفارشی را از ابتدا با استفاده از HTML ، CSS و Bootstrap کدگذاری کنید.

حتی بعد از اینکه دوره را به پایان رساندید ، قبل از اینکه واقعاً در برنامه نویسی وب سایت ها از ابتدا کارآمد باشید ، به ساعت ها تمرین نیاز خواهید داشت.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا نحوه کدگذاری یک وب سایت را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه افزایش بازدید وب سایت و بهترین ابزارها برای فریلنسرها ، طراحان و توسعه دهندگان .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-code-a-website-complete-beginners-guide/.

دیدگاهتان را بنویسید