نحوه پیوند به آدرس ایمیل در وردپرس

اخیراً یکی از خوانندگان ما از ما پرسیده است که چگونه می توانیم یک آدرس ایمیل در وردپرس اضافه کنیم؟ ایجاد پیوند به آدرس ایمیل به کاربران این امکان را می دهد تا با یک کلیک برای شما ایمیل ارسال کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به یک آدرس ایمیل در وردپرس پیوند دهید.

How to link to an email address in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ایجاد پیوند به آدرس ایمیل در وردپرس h4>

افزودن پیوند به آدرس ایمیل بسیار شبیه افزودن پیوندهای دیگر در وردپرس است. نگاهی به راهنمای ما در نحوه افزودن پیوند در وردپرس .

هنگام افزودن پیوند به هر صفحه وب دیگر ، شما معمولاً http: // یا https: // و به دنبال آن بقیه آدرس را اضافه می کنید. به عنوان مثال ، http://www.example.com

Adding link in WordPress

به همین ترتیب هنگام افزودن پیوند به آدرس ایمیل ، باید قسمت http را با پیشوند mailto: جایگزین کنید و به دنبال آن آدرس ایمیلی که می خواهید به آن پیوند دهید. در اینجا یک مثال آورده شده است:

mailto: john@example.com

در اینجا نحوه افزودن آن در یک پست وردپرس آورده شده است.

متنی را که می خواهید پیوند را به آن اضافه کنید ، انتخاب کرده و سپس CTRL + K (Command + K در Mac) را فشار دهید یا بر روی دکمه “درج پیوند” در ویرایشگر پست کلیک کنید.

با این کار پنجره درج پیوند در جایی که باید پیوند mailto خود را اضافه کنید ظاهر می شود. برای بستن پنجره بازشو درج پیوند روی دکمه اعمال کلیک کنید.

Adding a link to an email address in WordPress

همانطور که در انیمیشن بالا مشاهده می کنید ، ما پیوندی به آدرس ایمیل اضافه کردیم. وردپرس به طور خودکار تشخیص می دهد متنی که می خواهید پیوند دهید یک آدرس ایمیل است و پیشوند mailto: را به آدرس ایمیل اضافه می کند.

می توانید به هر متنی پیوند ایمیل اضافه کنید. اگر متن آدرس ایمیل معتبری نیست ، باید پیوند کامل خود را اضافه کنید. مانند این:

Adding email link to any text in WordPress

نحوه افزودن دستی پیوند ایمیل به WordPress با استفاده از HTML

اگر می خواهید پیوند ایمیل را در یک ابزارک نوشتاری یا یک پرونده تم وردپرس اضافه کنید ، باید با نوشتن HTML پیوند را اضافه کنید.

در اینجا نحوه افزودن پیوند ایمیل با استفاده از HTML وجود دارد:

برای من ایمیل ارسال کنید

Adding an email link in plain HTML

چرا باید از افزودن پیوندهای ایمیل در پست ها و صفحات وردپرس خودداری کنید؟ h4>

نکته منفی افزودن پیوند ایمیل این است که آدرس ایمیل در معرض دید عموم قرار می گیرد. این به ربات های خراش ایمیل اجازه می دهد تا آن را جمع آوری کنند ، به این معنی که در این آدرس های ایمیل تعداد زیادی هرزنامه دریافت خواهید کرد.

عیب دیگر این است که کاربران احتمالاً برنامه ها (از مرورگر به مشتری ایمیل خود) را برای ارسال ایمیل تغییر می دهند. ممکن است اکثر کاربران نخواهند از آدرس ایمیل اصلی خود برای ارسال ایمیل استفاده کنند.

به راحتی می توانید با افزودن فرم تماس به جای افزودن پیوند ایمیل ، از این امر جلوگیری کنید.

ما توصیه می کنیم از WPForms استفاده کنید. این بیشترین پلاگین فرم تماس دوستانه برای مبتدیان در بازار.

آموزش گام به گام ما را در نحوه ایجاد فرم تماس در وردپرس .

روش دیگر برای غلبه بر ربات های ایمیل رمزگذاری آدرس های ایمیل است. به آموزش ما در مورد چگونگی با رمزگذار ایمیل وردپرس از ایمیل در برابر اسپمر محافظت کنید .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه به یک آدرس ایمیل در وردپرس پیوند دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در 14 نکته برای تسلط بر ویرایشگر بصری وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-link-to-an-email-address-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید