نحوه نمایش پست های اخیر توسط گروه در وردپرس

آیا تا به حال خواسته اید پست های اخیر خود را از هر دسته در نوار کناری وردپرس شما چیست؟ اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما راهی آسان برای نمایش پستهای اخیر از یک دسته خاص در وردپرس خواسته است ابزارک های نوار کناری . در این مقاله ، ما نحوه نمایش پست های اخیر را بر اساس دسته بندی در نوار کناری وردپرس شما شرح خواهیم داد.

Posts by Category

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

برای نمایش پست های اخیر بر اساس دسته بندی در وردپرس دو روش وجود دارد. روش اول کاملاً ساده و مبتدی است زیرا ما از یک پلاگین برای نمایش پستهای اخیر بر اساس دسته بندی در یک ابزارک استفاده خواهیم کرد (بدون نیاز به کدگذاری).

روش دوم برای کاربران پیشرفته DIY از قطعه کد استفاده می کند ، بنابراین می توانید پستهای اخیر را از یک دسته خاص بدون پلاگین نمایش دهید.

تنها مزیت استفاده از روش کد این است که وابسته به افزونه نیستید و چند گزینه سفارشی سازی دیگر نیز دارید. با این حال روش افزونه EASY است و بیشترین گزینه های سفارشی سازی برای جلب رضایت 95٪ افراد را دارد ، از جمله نمایش تصاویر کوچک پست ، نمایش گزیده پست و کنترل طول متن ، نمایش تاریخ ارسال و تعداد نظرات و غیره.

با این اوصاف ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید پست های اخیر را بر اساس دسته بندی در نوار کناری وردپرس خود با افزونه widget category post نشان دهید.

نمایش پست های اخیر براساس گروه (روش پلاگین) h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن افزونه دسته پستها .

پس از فعال سازی ، باید از ابزارک های ظاهری بازدید کنید ، در آنجا ویجت جدید دسته بندی ها را در لیست ابزارک های موجود مشاهده خواهید کرد.

به سادگی ویجت Category Posts را به یک نوار کناری بکشید و رها کنید ، جایی که می خواهید پست های اخیر را براساس گروه نمایش دهید.

Category posts widget settings

گزینه های ویجت کاملاً توضیحی هستند. ابتدا باید عنوانی برای بخش پست دسته بندی تهیه کنید و یک دسته را انتخاب کنید. پس از آن می توانید سایر گزینه های نمایش مانند تعداد پست ها ، گزیده ها ، تصویر برجسته و غیره را انتخاب کنید

بعد از اتمام کار ، روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات ابزارک خود را ذخیره کنید. اکنون می توانید برای دیدن پست های اخیر بر اساس دسته بندی در عمل ، به سایت خود مراجعه کنید.

نمایش پستهای اخیر توسط گروه بدون پلاگین (قطعه کد) h4>

در این روش ، از یک کد کد برای نمایش پست های اخیر از یک گروه استفاده خواهیم کرد.

ابتدا باید این کد را در توابع .php پرونده یا یک افزونه اختصاصی سایت .


تابع wpb_postsbycategory () {
// پرس و جو
$ the_query = new WP_Query (آرایه ('category_name' => 'اطلاعیه ها'، 'posts_per_page' => 10))؛

// حلقه
if ($ the_query-> have_posts ()) {
$ string. = '

‘؛

رشته $ را برگردانید ؛

/ * بازیابی اطلاعات ارسال اصلی * /
wp_reset_postdata ()؛
}
// افزودن کد کوتاه
add_shortcode (‘categoryposts’، ‘wpb_postsbycategory’)؛

// کد کوتاه را در ابزارک های متن فعال کنید
add_filter (‘widget_text’، ‘do_shortcode’)؛

اطمینان حاصل کنید که "اطلاعیه ها" را با حلقه حلقه دسته بندی خود جایگزین کنید.

این کد به سادگی از وردپرس درخواست می کند تا 10 پست از یک گروه مشخص را بازیابی کند. سپس پست ها را در یک لیست پرگل نشان می دهد. اگر پستی دارای یک تصویر برجسته (تصویر کوچک پست) باشد ، پس از آن تصویر برجسته نیز نمایش داده می شود.

در پایان ، ما یک کد کوتاه "categoryposts" ایجاد کردیم و کد کوتاه را در ابزارک های متن فعال کردیم.

با استفاده از این قطعه کد سه روش برای نمایش پست های اخیر بر اساس دسته وجود دارد.

ابتدا ، می توانید کد زیر را در هر کجای مکان فایل الگوی مورد نظر خود (مانند footer.php ، single.php و غیره) جایگذاری کنید.

  

روش دوم و سوم به استفاده از کد کوتاه در منطقه ویجت یا درون پست ها / صفحات شما متکی است.

به سادگی از ابزارهای ظاهری بازدید کنید و یک ابزارک نوشتاری به نوار کناری خود اضافه کنید. بعد کد کوتاه [categoryposts] را در ابزارک متن اضافه کنید و آن را ذخیره کنید. اکنون می توانید وب سایت خود را پیش نمایش کنید تا پست های اخیر را بر اساس دسته بندی در نوار کناری مشاهده کنید.

اگر می خواهید پست های اخیر را بر اساس دسته ها در پست یا صفحات خاصی نشان دهید ، پس کد کوتاه را در قسمت محتوای پست وارد کنید.

به طور پیش فرض ، لیست شما ممکن است خیلی خوب به نظر نرسد. برای سبک دادن به لیست پست های دسته بندی ، باید از CSS استفاده کنید. می توانید از کد زیر به عنوان نقطه شروع در طرح زمینه طرح زمینه یا طرح زمینه کودک خود استفاده کنید.

ul.postsbycategory {
نوع سبک-نوع: هیچ؛
}

.postsbycategory img {
شناور به سمت چپ؛
بالشتک: 3px؛
حاشیه: 3px؛
حاشیه: 3 پیکسل جامد #EEE؛
}

Posts from a category displayed with thumbnails

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند پست های اخیر را بر اساس دسته بندی در نوار کناری وردپرس نمایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید این مواردی را که بیشتر جستجو می شود بررسی کنید هک ها و پلاگین های دسته بندی برای وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-show-recent-posts-by-category-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید