نحوه نمایش پست های اخیر از یک گروه خاص در وردپرس

آیا می خواهید پستهای اخیر از یک گروه خاص را در وردپرس نمایش دهید؟ ویجت پیش فرض آخرین ارسال ها ، ارسال ها از همه دسته ها را نشان می دهد و گزینه ای برای فیلتر کردن آنها بر اساس دسته وجود ندارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست های اخیر از یک دسته خاص را در وردپرس به راحتی نمایش دهید.

Display recent posts from specific category in WordPress

فیلتر کردن پست ها توسط دسته بندی در وردپرس h4>

اگر فقط می خواهید صفحه ای برای نمایش پستهای اخیر از یک دسته خاص ایجاد کنید ، سایت وردپرس شما از قبل دارای صفحات جداگانه برای هر دسته است.

با مراجعه به صفحه ظاهر »ابزارک ها و افزودن ابزارک” دسته ها “به نوار کناری خود می توانید پیوندها را به تمام صفحات دسته خود اضافه کنید. همچنین می توانید دسته ها را در منوهای پیمایش خود اضافه کنید .

از طرف دیگر ، اگر می خواهید پست های اخیر از یک گروه خاص را در نوار کناری خود نشان دهید ، هیچ ابزارک پیش فرض برای آن وجود ندارد. ویجت پیش فرض پست های اخیر به شما اجازه فیلتر کردن پست ها را با دسته یا برچسب ها .

خوشبختانه راه دیگری وجود دارد. بیایید نگاهی به چگونگی نمایش آسان پست های اخیر از دسته خاص در وردپرس بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

روش 1. نمایش پستهای اخیر از یک دسته با استفاده از پلاگین h4>

این روش راحت تر است و برای اکثر کاربران توصیه می شود.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که ویجت پست های اخیر تمدید شد . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید از صفحه Appearance »Widgets بازدید کرده و ابزارک« Recent Posts Extended »را به نوار کناری خود اضافه کنید.

Limit recent posts by category

منوی ویجت برای نشان دادن تنظیمات خود گسترش می یابد. شما باید دسته یا دسته هایی را که می خواهید نمایش داده شوند در زیر گزینه “محدود کردن به دسته” انتخاب کنید.

ویجت دارای گزینه های زیادی است که می توانید شخصی سازی کنید. شما می توانید تصویر کوچک ارسال ، تاریخ ، تاریخ نسبی ، خلاصه پست / گزیده ها و موارد دیگر.

برای ذخیره تنظیمات ابزارک فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا پستهای اخیر بر اساس گروه را مشاهده کنید.

Recent posts from specific category

نمایش پست های اخیر براساس گروه با استفاده از کد کوتاه

ابزارک تمدید شده پست های اخیر همچنین به شما امکان می دهد از کد کوتاه به پست های اخیر را در هر نقطه از سایت خود شامل پست ها و صفحات نمایش دهید.

شما باید پست یا صفحه ای را که می خواهید پستهای اخیر از یک گروه خاص در آن نمایش داده شود ، ویرایش کنید. در ویرایشگر پست ، باید کد کوتاه زیر را اضافه کنید:

[rpwe limit = "5" excerpt = "true" cat = "72"]

این کد کوتاه 5 پست اخیر را از یک گروه خاص همراه با بخش متن نمایش می دهد. باید مقدار گربه را با شناسه دسته ای که می خواهید نمایش داده شود جایگزین کنید. به مقاله ما در نحوه یافتن شناسه دسته در وردپرس .

پس از افزودن کد کوتاه ، می توانید پست یا صفحه خود را ذخیره کنید تا تغییرات خود را مشاهده کنید.

Posts by category displayed using shortcode

روش 2. نمایش پست های اخیر از گروه خاص با استفاده از Code Snippet

این روش شما را ملزم می کند کدی را به پرونده های قالب WordPress خود اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید ، نگاهی به راهنمای ما در نحوه کپی و جایگذاری کد در وردپرس .

لازم است کد زیر را در پرونده های تم WordPress خود اضافه کنید ، جایی که می خواهید پست های اخیر را از یک گروه خاص نمایش دهید.


منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-display-recent-posts-from-a-specific-category-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید