نحوه نمایش لیستی از صفحه های کودک برای صفحه والدین در وردپرس

اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسید که چگونه صفحات کودک صفحه وردپرس را نمایش دهیم؟ غالباً هنگام کار در سایتی که دارای صفحاتی با صفحات کودک است ، ممکن است بخواهید آن صفحه های کودک را در صفحه والدین در یک ابزارک نوار کناری یا مکان دیگری در الگوی خود نشان دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه لیستی از صفحات کودک را برای یک صفحه والد در وردپرس نمایش دهید.

برای دیدن نمونه ای از لیست صفحات کودک در صفحه والدین ، ​​تصویر زیر را که از OptinMonster داریم صفحه چگونه کار می کند . همچنین می توانید این مورد را در صفحه طرح اولیه WPBeginner مشاهده کنید.

A parent page with a list of child pages

قبل از شروع ، برای کسانی که با Child Pages آشنا نیستند ، لطفاً راهنمای ما را در تفاوت بین ارسال ها و صفحات در وردپرس. یکی از ویژگی های مهم صفحات این است که می توانند سلسله مراتبی داشته باشند. این بدان معنی است که یک صفحه می تواند به صفحه والدی تبدیل شود و در زیر آن صفحات کودک (به عنوان مثال صفحات فرعی) قرار دارد. با این کار می توانید صفحات مختلف را با هم در زیر یک صفحه اصلی گروه بندی کنید. به عنوان مثال ، اگر یک صفحه محصول در وب سایت دارید ، می توانید صفحاتی مانند ویژگی ها ، قیمت گذاری و پشتیبانی را به عنوان صفحات کودک اضافه کنید. هر صفحه کودک می تواند صفحات کودک خود را نیز داشته باشد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

برای ایجاد صفحه کودک ، به سادگی یک صفحه در وردپرس درست یا ویرایش کنید همانطور که معمولاً این کار را می کنید. در زیر جعبه متا ویژگی های صفحه ، از منوی کشویی یک صفحه اصلی انتخاب کنید.

Creating a child page by assigning it a Parent page in WordPress

توجه: اگر منوی صفحه ویژگی ها را نمی بینید ، لطفاً روی دکمه گزینه های صفحه در گوشه سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید. این منویی را نشان می دهد که در آن شما باید از بررسی ویژگیهای صفحه مطمئن شوید.

نمایش صفحات کودک در صفحه والدین در وردپرس h4>

برای لیست صفحات کودک در زیر صفحه والدین ، ​​باید کد زیر را در پلاگین سایت خاص ، یا در قالب فایل توابع.php :

تابع wpb_list_child_pages () {

پست جهانی $؛

if (is_page () && $ post-> post_parent)

$ childpages = wp_list_pages ('sort_column = menu_order & title_li = & child_of ='. $ post-> post_parent. '& echo = 0')؛
دیگر
$ childpages = wp_list_pages ('sort_column = menu_order & title_li = & child_of ='. $ post-> ID. '& echo = 0')؛

اگر ($ صفحه کودک) {

$ string = '
    ‘. $ صفحات کودک ‘

‘؛
}

رشته $ را برگردانید ؛

}

add_shortcode (‘wpb_childpages’، ‘wpb_list_child_pages’)؛

کد بالا ابتدا بررسی می کند که آیا صفحه ای والد دارد یا صفحه خود والد است. اگر صفحه والدی است ، صفحات کودک مرتبط با آن را نمایش می دهد. اگر صفحه کودک است ، سایر صفحات کودک صفحه والد خود را نمایش می دهد. در آخر ، اگر این فقط یک صفحه بدون صفحه کودک یا والد باشد ، کد به سادگی هیچ کاری نمی کند. در آخرین خط کد ، ما یک کد کوتاه ، اضافه کرده ایم ، بنابراین می توانید صفحات کودک را بدون تغییر در الگوهای صفحه خود به راحتی نمایش دهید.

برای نمایش صفحات کودک به سادگی کد کوتاه زیر را در یک ابزارک صفحه یا متن در نوار کناری اضافه کنید:

^wpb_childpages برگزیده

در بعضی موارد ، ممکن است طرح زمینه شما برای اجرای کد کوتاه در یک ابزارک متن آماده نباشد. اگر کار نمی کند ، پس این مقاله آموزشی را در عنوان نحوه استفاده از کد کوتاه در ابزارک نوار کناری وردپرس .

صفحات کودک را بدون هیچ کد کوتاه به صورت پویا نمایش دهید h4>

استفاده از کد کوتاه راحت است ، اما مشکل استفاده از کد کوتاه این است که شما مجبورید کد کوتاه را در همه صفحاتی که صفحه والد یا فرزند دارند اضافه کنید. در نهایت ممکن است در بسیاری از صفحات کد کوتاه داشته باشید و حتی گاهی اوقات ممکن است اضافه کردن کد کوتاه را فراموش کنید.

روش بهتر این است که فایل الگوی صفحه را در طرح زمینه خود ویرایش کنید ، به طوری که بتواند صفحات کودک را به طور خودکار نمایش دهد. برای انجام این کار باید الگوی اصلی page.php یا ایجاد الگوی صفحه سفارشی در طرح زمینه خود.

در پرونده الگوی صفحه خود ، باید این خط کد را در محلی که می خواهید صفحات کودک را نمایش دهد ، اضافه کنید.


این همه است. طرح زمینه شما اکنون صفحات کودک را به طور خودکار شناسایی و آنها را نمایش می دهد.

اگر از صفحات والدین با تعداد زیادی صفحه کودک استفاده می کنید که دارای صفحات کودک خاص خود هستند ، نمایش مدیر وردپرس می تواند گیج کننده باشد. برای راهی بهتر برای سازماندهی والدین و صفحات ، از نمای ستون مدیر .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند صفحات کودک را در وردپرس لیست کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال یا بازخورد با ارسال نظر در زیر ، به ما اطلاع دهید.

منبع: توماس گریفین

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-display-a-list-of-child-pages-for-a-parent-page-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید