نحوه مقایسه پلاگین های فعال وردپرس بین دو سایت

آیا تا به حال خواسته اید افزونه های فعال وردپرس را بین دو سایت مقایسه کنید؟ وردپرس در صفحه افزونه ها یک ویژگی جستجو دارد ، اما در مقایسه پلاگین های نصب شده کارایی چندانی ندارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پلاگین های فعال وردپرس را بین دو سایت مقایسه کنید.

Search and compare installed plugins in WordPress

بهبود صفحه افزونه های نصب شده در وردپرس h4>

صفحه پیش فرض افزونه ها در وردپرس لیستی از افزونه های نصب شده در سایت شما را نشان می دهد. این جعبه جستجو در گوشه بالا سمت راست و گزینه هایی برای مدیریت افزونه های نصب شده دارد.

Default plugins screen in WordPress

اگر افزونه های زیادی نصب کرده باشید ، یافتن یک افزونه با پیمایش در پایین صفحه دشوار می شود. راهنمای ما را در چند افزونه باید در سایت وردپرس خود نصب کنید .

جستجوی پلاگین نصب شده بسیار کند است زیرا دوباره کل صفحه را بارگیری می کند.

کاربرانی که چندین سایت وردپرس را مدیریت می کنند ، با جابجایی به جلو و عقب بین برگه های باز ، مقایسه پلاگین ها برای آنها دشوار است.

بیایید ببینیم با افزودن ویژگی جستجوی بهتر و مقایسه ، چگونه می توانید صفحه افزونه های نصب شده را در WordPress بهبود بخشید.

افزودن جستجوی سریعتر و مقایسه در صفحه پلاگین ها در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه های بهتر پلاگین. پس از فعال سازی ، به سادگی تعداد نویسه های یک پلاگین را در جعبه “جستجو برای نصب افزونه ها” تایپ کنید ، و مرتب سازی پلاگین های مطابق با آن شروع می شود.

Quickly searching for installed plugins

وقتی می خواهید ببینید افزونه ای نصب کرده اید یا نه ، نمی خواهید به پایین لیست پلاگین ها بروید ، این واقعا مفید است. این سریعتر از جستجوی افزونه پیش فرض نصب شده در وردپرس است و در مدیریت افزونه های شما صرفه جویی می کند.

مقایسه افزونه ها بین دو سایت وردپرس h4>

یکی دیگر از ویژگی های خوب افزونه های بهتر این است که به شما امکان می دهد افزونه های نصب شده را بین دو سایت وردپرس مقایسه کنید.

افزونه Better Plugins را در هر دو سایت وردپرس نصب و فعال کنید. کافی است به صفحه افزونه ها> مقایسه در سایت اول بروید و کد افزونه را کپی کنید.

Compare plugins

اکنون به قسمت مدیریت وردپرس دیگر چیست؟ سایت را ببینید و از صفحه افزونه ها> مقایسه بازدید کنید. کدی را که از اولین وب سایت در قسمت متن کپی کرده اید جای گذاری کرده و بر روی دکمه مقایسه پلاگین ها کلیک کنید.

Paste plugin code on the other WordPress site for comparison

اکنون این افزونه لیستی از افزونه های گمشده را که در وب سایت دوم نصب نشده اند ، به شما نشان می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک پلاگین و نصب آن می توانید روی پیوند کلیک کنید.

Missing plugins

همچنین یک برگه برای اولین وب سایت به شما نشان داده می شود که در آن می توانید تمام افزونه های استفاده شده در آن سایت را مشاهده کنید. این ویژگی همچنین می تواند به عنوان راهی برای گفتن چه افزونه هایی را نصب کرده باشید ، در صورتی که بخواهد همان پلاگین های شما را نصب کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد به راحتی افزونه های فعال وردپرس را بین دو سایت مقایسه کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 40 ابزار مفید برای مدیریت و رشد وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-compare-active-wordpress-plugins-between-two-sites/.

دیدگاهتان را بنویسید