نحوه دستیابی به اهداف خود با یک سیستم کاری مستقر در Trello [با الگوی داشبورد قابل بارگیری]

من مستقیماً متوجه موضوع می شوم …

بدون استراتژی ، 99٪ احتمال دارد که تجارت آنلاین شما کار نکند.

منظور من از کار نکردن این است که یک افزونه یا همه ابزارهایی که عمر می داند چگونه از پس آنها برآید خراب است. من در مورد واقعیت تجارت شما ، نتایج

صحبت می کنم

ایمن ترین چیز این است که به یکی از دلایل زیر تصمیم گرفتید آن را انجام دهید:

  • شما می خواستید رئیس خود باشید.
  • آزادی برنامه ها را داشته باشید.
  • برای اینکه بتوانید زندگی حرفه ای خود را با زندگی شخصی خود بهتر سازگار کنید.
  • کار با آنچه شما علاقه مند هستید.
  • و غیره

و همه اینها بسیار خوب است ، اما واقعیت این است که اگر شرکت شما (زیرا بله ، شما یک شرکت هستید) به شما مزایایی نمی دهد ، حداقل سودآوری … هر چیز دیگری معنای دیگر را متوقف می کند.

بدون درآمد… شما زندگی نمی کنید.

بدون کنترل سودآوری … شما با زنجیر به تجارت خود ادامه می دهید.

از این رو ، همه کارآفرینان دچار سندرم فرسودگی شغلی می شوند یا وقتی می بینند که هر چقدر کار کنند ، پیشرفت نمی کنند ناامید می شوند.

به همین دلیل کلید خوب کار در یک شرکت درآمدزایی بیشتر نیست ، بلکه در مدیریت است (دقیقاً همان چیزی که تقریباً هیچ کس در مورد آن صحبت نمی کند).

trello-para-cumplir-objetivos

سلام!

من لورا روئیز ، متخصص در مدیریت تجارت دیجیتال و کنترل کننده مالی هستم.

به عبارت دیگر ، من برای کمک به کارآفرینانی مانند شما برای مدیریت کارآمد پروژه های خود برای افزایش سودآوری ، بدون نیاز به ساعت کار بیشتر ، اختصاص داده ام.

چرا امروز اینجا هستم؟

خوب ، برای اینکه به شما نشان دهد چگونه مدیریت باعث می شود تجارت شما سریعتر و بهتر حرکت کند. و برای این منظور من قصد دارم در مورد یکی از پایه هایی که یک شرکت باید برپا داشته باشد با شما صحبت کنم: اهداف. اما نه از این تئوری که بسیاری از این موارد در اینترنت وجود دارد ، امروز من به شما می آموزم که چگونه با تبدیل آنها به روال کار خود به اهداف خود برسید

و همه اینها با استفاده از ابزاری که مطمئناً می دانید: ترلو.

بیا ، مرحله به مرحله بهت میگم.

اهداف استراتژیک: تفاوت بین دستیابی به نتایج یا عدم موفقیت h2>

مشاغل بدون هدف مانند دونده ای است که نمی داند هدف کجاست. اگر ندانیم که به چه چیزی می خواهیم برسیم ، نمی توانیم در مورد بهترین راه رسیدن به آنجا فکر کنیم.

این واضح است و مطمئناً شما قبلاً آن را بیش از یک بار خوانده اید.

به همین دلیل است که ما می خواهیم کمی جلوتر برویم و من قصد دارم 2 ایده بسیار مهم را مطرح کنم:

  • نوع اهدافی که باید خودتان تعیین کنید.
  • نحوه دستیابی به اهداف خود در 3 ماه.

من هرکدام را برای شما توضیح می دهم.

1 آیا شما چیزی را به عنوان هدف تعیین می کنید؟ تنظیم اهداف صحیح را بیاموزید h3>

همه می دانند که باید اهدافی را تعیین کنند ، اما اکثریت قریب به اتفاق این کار را انجام نمی دهند یا آن را ضعیف انجام می دهند. ارزش آن را ندارد که من فکر کنم … «در این ماه من قصد دارم خودم را برای کسب درآمد بیشتر بریزم.”

  • انتظار دارید چقدر افزایش دهید؟
  • منظور شما از چه نوع درآمدی است؟

هرچه داستان کمتر تعریف شده باشد ، گزینه های بیشتری وجود دارد که شما آن را برآورده نمی کنید. برای اینکه هدفی واقعاً کارساز باشد ، باید این 4 ویژگی را داشته باشد:

  • بلند پروازانه: اما با انسجام در شرایط فعلی شما. خیلی راحت پیش نروید ، اما خود را نیز غیرممکن نکنید.
  • قابل اندازه گیری: آنچه قابل اندازه گیری نیست ، قابل کنترل نیست. همراه با هدف ، همیشه معیاری را تعیین کنید که به عنوان یک نقطه کنترل عمل کند.
  • خاص: “من می خواهم از طریق محصول x 30٪ درآمد خود را افزایش دهم”.
  • محدود: و همیشه با مراجعه موقت. به عنوان مثال ، “در 3 ماه” به نکته قبلی اضافه کنید.

مراقب باشید ، یادگیری تعیین اهداف خوب کار ساده ای نیست ، تغییر ذهنیت و عملکرد را به همراه دارد. اگر احساس می کنید این یکی از نقاط ضعف شماست ، من 2 پست برای شما می گذارم :

  • تجزیه و تحلیل اولیه وضعیت: در اینجا من از شما یک سری سوال می پرسم که به شما کمک می کند وضعیت فعلی پروژه خود را تشخیص دهید (تصور نکنید که آن را می دانید ، این یک اشتباه است بسیار رایج). این مهم است زیرا اگر نمی دانید کجا هستید ، تعیین اهداف ثابت برای شما غیرممکن است. برای دسترسی به پست اینجا را کلیک کنید.
  • نحوه تعیین اهداف: در این سیستم شما سیستمی را توسعه داده اید که باید برای تعیین اهداف خود استفاده کنید ، فکر کنید که اکنون فقط یک فشار قلم مو را به شما نشان داده ام. برای مطالعه مقاله اهداف استراتژیک اینجا را کلیک کنید. li >

صبور باشید ، من قبلاً به شما گفتم این وظیفه ای است که یاد می گیرید از طریق تمرین انجامش دهید.

2. چرا با اهداف سه ماهه کار کنید h3>

اکنون من به شما می گویم که چگونه سیستم کار خود را با Trello در رابطه با اهداف سه ماهه ای که برای خود تعیین کرده اید ، ایجاد کنید.

اما چرا سه ماهه؟

به 3 دلیل.

  • درست زمان مناسب است: نه خیلی زیاد ، نه خیلی کم. اگر مرتکب یک اشتباه استراتژی شویم ، اتلاف وقت زیاد خیلی گسترده نیست و همچنین کوتاه نیست که نتوانیم در اهداف ارزشمند عمل کنیم.
  • به شما شفافیت می بخشد: یک چشم انداز جهانی از چگونگی پیشرفت کسب و کار شما. برای این ، یک ماه خیلی کوتاه است.
  • شما می توانید برنامه ریزی کنید: برخی از استراتژیهای پیچیده تر ، یا که نیاز به مشارکت همکاران خارجی دارند ، اجرای آنها تقریباً غیرممکن است ، اگر از قبل به اندازه کافی کافی نباشد.

این مسئله برطرف شد ، بیایید وارد کار شویم 😉

نحوه ایجاد روال کار با Trello برای رسیدن به اهداف سه ماهه خود h2>

مشکل بزرگی که همه کارآفرینان هنگام تحقق اهداف خود دارند این است که نمی دانند چگونه آنها را انجام دهند. و این به خاطر همان چیزی است که من اکنون می خواهم برای شما توضیح دهم.

برای رسیدن به هدفی باید بتوانید آن را به اقدامات کوچک تقسیم کرده و در برنامه ریزی خود بگنجانید.

بدون این ، هدف شما چیزی بیشتر از یک سطر نیست که روی یک کاغذ نوشتید.

تفاوت بین پیشرفت یا عدم وجود در سیستم کار وجود دارد.

1 ترلو چیست و چگونه کار می کند؟ h3>

من تصور می کنم که شما این ابزار را می شناسید ، اما در صورتی که اینگونه نبود من آن را به طور خلاصه به شما ارائه می دهم.

Trello یک برنامه وب مدیریتی است پروژه ها (بر اساس روش Kanban) ، بسیار بصری و آسان برای استفاده ، كه به شما كمك می كند تا وظایف خود را بهتر سازماندهی كرده و قادر به كار آنلاین با افراد دیگر باشید (هم با همكاران و هم با مشتری).

عملکرد آن براساس تابلوها ، لیست ها یا ستون ها و کارت ها است.

como cumplir objetivos

در اینجا تخته ای را مشاهده می کنید که دارای 2 لیست است (می توانید هر تعداد که می خواهید وارد کنید) که در آن 3 کارت وجود دارد. انعطاف پذیری آن در این واقعیت است که می توانید کارت ها را فقط با کشیدن یا حتی کپی کردن آنها روی تابلوهای دیگر از یک لیست به لیست دیگر منتقل کنید.

سپس ، در داخل هر کارت گزینه های زیادی نیز وجود دارد.

  • توضیحات: شما توضیحات لازم را در مورد موضوع کارت ارائه می دهید.
  • اعضا: برای اختصاص این کارت به سایر همکاران.
  • برچسب ها: شما چندین رنگ برای انتخاب دارید و می توانید در هر یک متن اضافه کنید.
  • چک لیست : درون کارت می توانید چندین نکته را برای بررسی هنگام حرکت در نظر بگیرید (ایده آل برای اینکه چیزی فراموش نکنید).
  • انقضا: برای تعیین مهلت و دریافت اعلان.
  • پیوست: می توانید پرونده ها را از رایانه ، سایر کارت های Trello ، Dropbox ، Google Drive ، Box و غیره بارگذاری کنید
  • نظرات: همانند یک انجمن ، می توانید نظرات خود را اضافه کرده و اعضای دیگر تیم را برای اطلاع احضار کنید.

ترلو عملکردهای بیشتری دارد که به من امکان می دهد کل پست دیگری بنویسم ، اما برای آنچه در اینجا توضیح خواهم داد ، کافی است.

2. تابلوها و لیست ها برای ایجاد h3>

اکنون می خواهم گام به گام برای شما توضیح دهم که سیستم کاری است که می خواهید برای کار در اهداف سه ماهه خود با این ابزار پیاده سازی کنید. شما باید 3 صفحه ایجاد کنید:

  • وظایف: جایی که روزانه کار خواهید کرد.
  • صندوق ورودی – پروژه ها: دروازه تمام ایده ها ، کارهای جدید یا کارهایی که پیش روی شما قرار می گیرد.
  • اهداف سه ماهه: در حال حاضر آن را خالی می گذاریم ، اما در اینجاست که هدف / پروژه را به لیستی از وظایف تبدیل خواهیم کرد.

بیایید ببینیم چه مواردی را باید در 2 مورد اول قرار دهید.

A. صفحه “وظایف” h4>

در این صفحه لیست ها یا ستون های زیر را ایجاد می کنید (می توان آنها را به هر دو صورت فراخوانی کرد).

  • فهرست ها و میانبرها: اطلاعاتی که باید سریع در دست داشته باشید. به عنوان مثال ، پیوندی به سیستم پوشه ابری ، تقویم تحریریه ، وبلاگ و غیره همچنین ریختن اطلاعات مفید در اینجا برای همكارانتان (لیستی از رنگ برچسب ها ، اعضای فعال در پروژه و فرم تماس …) بسیار كاربردی است.
  • این هفته انجام دهید: در اینجا وظایفی است که قصد دارید این هفته به پایان برسانید.
  • در حال انجام است – نام همکار: در این همکار وظایفی را که روی آن کار می کنند انتقال می دهد.
  • انتظار: در اینجا تمام وظایفی را که ما مسدود کرده ایم انجام خواهیم داد زیرا منتظریم شخصی خارج از تیم آنها را به پایان برساند. به مواردی مانند اینکه منتظر “تأیید” هستید ، تأمین کننده برای شما مبلغی ارسال می کند ، یا اینکه یک طراح چند فایل برای شما ارسال می کند ، فکر کنید …
  • انجام شد: تمام اقدامات فوق العاده ای که می توانید به آنها بگویید خداحافظ زیرا آنها قبلاً انجام شده اند (برای شما خوب است !).

در اینجا به نظر می رسد که چگونه باید باشد.

objetivos a cumplir en un trabajo

ب تابلوی « صندوق ورودی» h4>

در این صفحه باید این لیست ها را ایجاد کنید:

  • صندوق ورودی: جایی که همه وظایف ، ایده ها ، کمیسیون ها یا هر اقدام جدیدی را که ممکن است در روز شما رخ دهد در آن قرار خواهید داد.
  • وظایف: در اینجا شما وظایف را به محض پردازش آنها از صندوق ورودی قرار داده و آنها را به اقدامات واضح ، منحصر به فرد و تبدیل خواهید کرد که انجام آنها بیش از یک ساعت طول نمی کشد. این فقط یک مرجع است ، نکته مهم این است که شما تصور می کنید که هر کارت باید حداقل عمل باشد (دیگر قابل تقسیم به کارهای فرعی نیست).
  • پروژه ها: همه ایده های پیچیده تر که شامل اقدامات بیشتری هستند.

وقتی تخته را فعال و راه اندازی می کنید چیزی شبیه به این خواهد بود.

alcanzar objetivos

به یاد داشته باشید که در حال حاضر صفحه اهداف سه ماهه هنوز خالی است.

3 ما از داخل صفحه «صندوق ورودی» شروع می کنیم h3>

قبل از اینکه توضیح دهم که چگونه کار می کند ، می خواهم روی ایده بسیار مهمی اصرار کنم:

وقت شما کالای محدودی است که “ارزش” آن بیشتر از پول است زیرا اگرچه می توان پول تولید کرد ، زمان نمی تواند.

نقل قول>

در حقیقت ، اگر این کار را نکنید ، از این به بعد به شما می گویم که باید از میزان صرف ساعات خود را اندازه گیری و کنترل کنید.

باید کاملاً واضح باشید که وقتی پروژه هایی را که قرار است در سه ماهه بعدی انجام دهید انتخاب می کنید ، آنها باید مستقیماً با هدف کلی که می خواهید به آن برسید مرتبط باشند.

اگر هدف اولویت شما افزایش درآمد است و یا باید شخصی را در آن ادغام کنید تا وقت خود را آزاد کنید ، پروژه هایی که انتخاب می کنید باید با هدف تحقق هدفی که برای خود تعیین کرده اید باشد.

به عنوان مثال ، اگر آنچه شما نیاز دارید شخص جدیدی را برای واگذاری وظایف در تیم بگنجانید ، شروع به طراحی یک قیف فروش منطقی نخواهد بود ، شما باید تلاش خود را در ایجاد فرایندهایی ایجاد کنید که ورود همکاران جدید را تسهیل کند تیم شما.

همه چیز باید تراز شود: اهداف -> پروژه ها -> وظایف -> نتایج.

لحظه ای که این توالی منطقی از بین می رود این است که وقتی در پروژه خود راکد می شوید ، تلاش خود را کمرنگ می کنید و راه خود را گم می کنید.

بیایید ، اکنون وارد صفحه صندوق ورودی

هستیم

تصور کنید در بیستم ماه دوم این سه ماه هستید. قبل از اینکه بنشینید و برنامه ریزی کنید که در 3 ماه آینده چه کاری انجام خواهید داد ، هنوز مسافت زیادی باقی مانده است ، اما این به این معنی نیست که کارهای جدید در طول مسیر ظاهر نمی شوند.

در لیست صندوق ورودی جایی است که می توانید تمام آن کارها ، کمیسیون ها ، ایده ها یا هر آنچه که پیش می آید را یادداشت کنید. این لیست را به عنوان یک دفتر یادداشت ذهنی در نظر بگیرید که در آن همه مواردی را که یادداشت می کنید یادداشت می کنید تا:

  1. فراموش نکنید.
  2. این فضا در ذهن شما اشغال نمی کند.

یک بار در روز یا یک هفته (در اینجا تنظیم خواهید شد) ، این ستون را پردازش کنید تا خالی بماند. منظور من از پردازش انجام مراحل زیر است:

  • عنوان کارت را بررسی می کنید تا مطمئن شوید عملکرد واضحی است.
  • شما این وظیفه را به همه زیرمجموعه هایی که باید انجام شود تقسیم می کنید.
  • در صورت وجود تاریخ انقضا قرار می دهید.
  • اگر آن شخص کسی باشد که مجبور است آن وظیفه را انجام دهد ، آن را به یک شریک اختصاص می دهید.

پس از انجام این کار ، آن را به ستون “وظایف” منتقل می کنید و اگر تاریخ مشخصی برای اتمام دارد ، آن را به ترتیب زمانی مربوط به آن وارد می کنید.

اما اگر تشخیص دهید که کاری پیچیده تر است زیرا شامل اقدامات بیشتری می شود ، آن را در ستون پروژه ها قرار می دهید.

و آنجا می ماند.

به یاد داشته باشید که من به شما گفتم که ما در 20 ماه دوم ماه یک ربع هستیم. فکر کنید که از قبل برنامه ریزی سه ماهه ای که در آن هستید را انجام داده اید. شما نمی توانید آن را قطع یا تغییر دهید زیرا چیز جدیدی به شما وارد شده است ، از همان زمان شروع هرج و مرج است.

شما به سادگی همه این کارها و پروژه ها را برای زمانی که برای برنامه ریزی سه ماهه جدید می روید در این صفحه بگذارید.

اگر هنگام تمیز کردن صندوق ورودی خود متوجه شوید که چندین کارت با پروژه مشابه مطابقت دارد ، ستونی خاص برای آن باز کرده و همه آن کارت ها را اضافه کنید.

4 ما پروژه ها را با توجه به اهداف خود انتخاب می کنیم h3>

اکنون روزی که در تقویم خود تعیین کرده اید فرا می رسد.

برای دیدن کارهایی که در سه ماه آینده انجام می دهید ضربه بزنید. شما باید به صفحه صندوق ورودی برگردید و تمام پروژه هایی را که لیست کرده اید مطالعه کنید تا ببینید به کدام یک از آنها حمله می کنید.

آنچه قبلاً به شما گفتم را به خاطر بسپارید. در انتخاب پروژه هایی که می خواهید اجرا کنید و نقطه ای که از آن شروع می کنید ، هرگز نباید فراموش کنید که هدف اصلی شما چیست.

شما اولین پروژه را انتخاب می کنید. بیایید فرض کنیم که شما “ایجاد یک دوره در مورد موضوع x” را انتخاب کرده اید.

بنابراین (مانند آنچه قبلاً انجام داده ایم) ، شما لیست خاصی را برای آن پروژه در همین صفحه ایجاد کرده و کارتهای مربوط به آن را جابجا می کنید.

از آنجا که ایده این است که این کار را در ماه اول سه ماهه بعدی انجام دهید ، نام آن را “هدف آوریل” (یا هر آنچه با آن مطابقت دارد) بگذارید

همانطور که در این ماه اول انجام داده اید ، اکنون نیز باید:

  • 2 پروژه دیگر را انتخاب کنید که با هدف اصلی شما مطابقت داشته باشد.
  • یک ماه به آنها اختصاص دهید.
  • تمام کارهای مربوط به هر یک را بکشید.

بنابراین ، 3 ستون برای هر ماه یک ستون خواهید ماند.

حالا که تصمیم گرفتید در کدام 3 پروژه اصلی قرار است کار کنید ، بقیه موارد را فراموش می کنید تا اینکه دوباره برای سه ماهه بعدی برنامه ریزی کنید.

(مراقب باشید ، همچنین ممکن است یک پروژه واحد را برای کل سه ماهه علامت گذاری کنید ، اگر اندازه طرح به آن نیاز دارد.)

5. ما وارد صفحه اهداف سه ماهه می شویم h3>

پس از آن ، زمان آن فرا رسیده است که این 3 لیست را با تمام کارتهای خود به صفحه اهداف سه ماهه منتقل کنید.

برای انجام این کار ، بر روی 3 نقطه در گوشه سمت راست بالای لیست کلیک کنید ، انتقال لیست را فشار دهید و Trello به شما یک منوی کشویی را ارائه می دهد تا بتوانید انتخاب کنید که به کدام صفحه منتقل شوید. p >

estrategias para cumplir objetivos

کاری که اکنون باید انجام دهید این است که حداقل در ماه اول جزئیات را انجام دهید زیرا البته فوری ترین ماه است. شما باید وظایف / اعمالی را که باید برای رسیدن به هدف آن ماه انجام دهید مشخص کنید.

من در رابطه با پروژه “ایجاد یک دوره” مثالهایی برای شما می زنم.

  • تحولی را که فرد باید پس از گذراندن دوره تجربه کند ، تعریف کنید.
  • برای مشتریان یا مشترکان قبلی یک نظرسنجی طراحی کنید و نظر یا پیشنهادات آنها را در مورد مواردی که در این دوره قرار داده شده است بخواهید.
  • ساختار کلی دوره (برنامه ها ، درس ها ، اهداف …) را برنامه ریزی کنید.
  • حالت تحویل را تعیین کنید (اگر به محض ورود قطره ای شود یا به همه چیز دسترسی داشته باشد).
  • قالب را انتخاب کنید (اگر قرار است درسها بصورت ویدیویی ، متنی ، هر دو باشد …).
  • سیستم عامل را مشخص کنید.
  • و غیره

همانطور که مشاهده می کنید ، کارهای زیادی انجام خواهد شد.


نکته

اگر قبلاً فرآیند ایجاد یک دوره جدید ایجاد کرده اید ، تمام این تقسیم کارها برای شما بسیار آسان تر خواهد بود. فقط باید تمام مراحلی را که یادداشت کرده اید تخلیه کنید.

بنابراین زیرک باشید و اگر این اولین بار شما است… تمام مراحل انجام شده را یادداشت کنید و فرایندی را تنظیم کنید (دفعه بعد زمان بیشتری را ذخیره خواهید کرد). span >

اگر خوب نمی فهمید که فرایند چیست یا نمی دانید که یکی از با ارزش ترین ابزارهای کسب و کار شما ، دفترچه راهنما است … لطفا این پست را بخوانید.


هنگامی که همه کارها را خراب کردید ، مرتب سازی آنها را لمس کنید زیرا کارهای دیگری پیش از دیگران وجود دارد

در ادامه مثال قبلی ، “تعریف آنچه من می خواهم مشتری من هنگام گذراندن دوره به آن دست یابد” اولین چیزی است زیرا اقدامات بعدی را که باید انجام دهید شرطی می کند.

با همه چیز مرتب ، باید بررسی کنید که آیا هر یک از اقدامات تاریخ مشخصی دارند که باید ملاقات کنید.

اگر به عنوان مثال ، برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی دوره خود ، مجبورید با شرکت های وابسته بالقوه تماس بگیرید ، باید یک مهلت تعیین کنید (نمی توانید امروز را برای فردا به آنها اطلاع دهید). p >

بنابراین ، شما تاریخ انقضا را به آن اختصاص می دهید.

این به شما کمک می کند یک بازه زمانی برای کار داشته باشید. اگر 15 آوریل آخرین مهلت تماس با شرکت های وابسته است ، شما قبلاً می دانید که ابتدا باید مجموعه ای از وظایف:

  • قیمت دوره را مشخص کنید.
  • درصد کارمزد.
  • بستری که قرار است با آن کار کنید.
  • پرونده وابسته را ایجاد کنید.

در واقع ، مطمئن ترین کار این است که شما باید با درج این آخرین مهلت ، کارت را دوباره سفارش دهید.

وقتی همه چیز را مرتب کردید ، می دانید که در هفته اول ترم چه کارهایی باید انجام شود.

ما اکنون به آخرین تابلو می رویم. 😉

6. صفحه «وظایف» h3>

تصور کنید امروز جمعه است و باید کار را برای هفته بعد برنامه ریزی کنید.

آنچه شما انجام می دهید این است که به لیست مربوط به آن ماه در صفحه اهداف سه ماهه بروید. پس از ورود ، همه کارت های فرض را برای یک هفته انتخاب می کنید و آنها را به صفحه “وظایف” منتقل می کنید که همان چیزی است که ما روزانه کار می کنیم (در ستون “این هفته انجام شود”).

برای انجام این کار به روش چابک تر ، مکان نما را در سمت راست کارت قرار دهید و می بینید که یک مداد ظاهر می شود.

با فشار دادن ، یک سری اقدامات سریع ظاهر می شود که می توانید بدون نیاز به ورود به کارت انجام دهید. یکی از آنها توانایی انتقال آن است.

cumplir mis objetivos

این منوی اقدامات سریع برای س anotherال دیگری که من نیز توصیه می کنم انجام شود بسیار مفید خواهد بود: برچسب زدن به تمام کارهای مربوط به پروژه ها با رنگ قرمز.

همه این اقدامات در اولویت قرار دارند ، زیرا اقداماتی هستند که ارتباط مستقیمی با دستیابی به هدف ماهانه شما دارند. با برچسب زدن به رنگ قرمز به راحتی می توانید آنها را شناسایی کنید و می دانید اولین کاری که باید در روز کاری انجام دهید چیست.

به این فکر کنید ، ایجاد محتوای اولین ماژول دوره شما همان تأثیر نامه خود را مدیریت کنید. یکی شما را به اهداف خود نزدیک می کند در حالی که دیگری این کار را نمی کند (گرچه شما نیز موظف به انجام آن هستید).

به عنوان مثال ، هنگامی که روز دوشنبه فرا می رسد ، شما یک کار مربوط به پروژه (با رنگ قرمز مشخص شده) را در لیست “در حال انجام” خود قرار می دهید. بعد از این کارت ، می توانید بقیه کارتهایی را که در اختیار دارید دریافت کنید.

و می دانید چه؟

شما قبلاً کل مسیر را انجام داده اید.

شما از داشتن هدفی در ذهن خود به داشتن تمام وظایفی که باید برای رسیدن به آن در برنامه ریزی روزانه خود انجام دهید ، تبدیل شده اید.

blockquote >

و همه با تشکر از یادگیری نحوه مدیریت کسب و کار شما.

با تابلوهای Trello سیستم کار خود را شکل دهید h2>

تصور می کنم که در حال حاضر سر شما کمی اشباع شود زیرا من مفاهیم و ایده های زیادی را در این پست معرفی کرده ام.

برای اینکه زندگی شما کمی راحت تر شود و به راحتی بتوانید از آنچه برای شما توضیح داده ام استفاده کنید ، هدیه ای برای شما آماده کردم: دسترسی به تابلوهای Trello که در پست به شما آموزش داده ام + یک اتوماسیون فوق العاده مفید که می توانید با ترلو عملی کنید

>>> برای بارگیری نسخه ای از اینجا کلیک کنید داشبورد و اتوماسیون.

نگران نباشید ، این کار دشواری نیست ، علاوه بر این ، من همچنین چند دستورالعمل برای شما ارسال می کنم تا بتوانید بدون مشکل این کار را انجام دهید.

حالا فقط به شما بستگی دارد.

آیا واقعاً می خواهید به اهداف خود برسید؟

به تابلوها دسترسی پیدا کنید ، اهداف سه ماهه خود را تعیین کنید و از سیستم کاری که در پست به شما آموزش داده ام استفاده کنید. وقتی می خواهید آن را درک کنید ، قدم های بزرگی برمی دارید .

اگر سوالی دارید ، من اینجا هستم h2>

حالا امیدوارم که به من بگویی.

آیا در مورد نحوه استفاده از آنچه در پست توضیح داده ام س questionsالی دارید ، یا اگر می خواهید به من بگویید هنگام مدیریت مشاغل خود چه مشکلی دارید.

فقط یک نظر برای من دارید 😉

sombra

laura-ruiz
من لورا روئیز هستم ، متخصص در مدیریت تجارت آنلاین و کنترل مالی.
من به شما یاد می دهم فرآیندهای اشکال زدایی را ایجاد کنید ، اکنون سیستم ایجاد کنید امور مالی را کنترل کنید تا سودآوری تجارت دیجیتال شما بدون افزایش ساعت کار افزایش یابد.
جداول من را به صورت رایگان بارگیری کنید Trello ros ، روش کار من را دنبال کنید و با سهولت به اهداف سه ماهه خود برسید.
علاوه بر این در وبلاگ من ، می توانید من را در فیس بوک ، توییتر e اینستاگرام .

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/como-cumplir-tus-objetivos-con-trello/.

دیدگاهتان را بنویسید