نحوه جلوگیری از اشتراک گذرواژه کاربران در وردپرس

به طور پیش فرض یک کاربر وردپرس می تواند همزمان از چندین مکان به یک حساب وارد شود. این ممکن است امنیت چند نویسنده سایت وردپرس ، و در صورت راه اندازی یک سایت عضویت قطعاً می تواند به سود شما آسیب برساند. در این مقاله ، به شما نشان خواهیم داد که چگونه با جلوگیری از ورود همزمان به کاربران ، از اشتراک گذرواژه در وردپرس جلوگیری کنید.

وردپرس چگونه جلسات کاربران را کنترل می کند؟ h4>

Prevent Concurrent Logins

قبل از ادامه کار ، اجازه دهید در مورد نحوه مدیریت جلسات کاربران توسط وردپرس کمی صحبت کنیم. مانند بسیاری دیگر از برنامه های وب ، وردپرس از کوکی ها برای شناسایی کاربر وارد شده استفاده می کند. این کوکی ها حاوی رمز ورود شما نیستند ، فقط نام کاربری شما و یک کلید ویژه به عنوان اثبات دانستن رمز عبور شما است.

حال اگر از یک مکان عمومی به سایت خود دسترسی پیدا کرده اید و طبق عادت دکمه “به خاطر بسپار” را علامت بزنید ، هر کسی از آن رایانه می تواند به سایت شما وارد شود زیرا وردپرس اجازه می دهد همان نام کاربری از دو مکان مختلف به سیستم وارد شود.

این برای امنیت کمی دردسرساز است ، اما اگر یک سایت عضویت در فروش محتوای برتر داشته باشید برای کسب و کار نیز می تواند بد باشد.

کاربران می توانند به راحتی گذرواژه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و از اطلاعات ورود به سیستم برای استفاده از محتوای پولی شما استفاده کنند.

حال خوب نخواهد بود اگر بتوانید از ورود چندین کاربر به سیستم حساب یکسان جلوگیری کنید؟

اخیراً وقتی کاربری این س usال را از ما پرسید ، ما به اطراف نگاه کردیم و افزونه ای پیدا کردیم که از ورود همزمان جلوگیری می کند.

جلوگیری از ورود همزمان و اشتراک گذرواژه در وردپرس h4>

Concurrent logins in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی جلوگیری از ورود همزمان خارج از جعبه کار می کند و هیچ تنظیماتی برای پیکربندی شما وجود ندارد.

با ورود به سایت وردپرس خود از دو مرورگر مختلف در رایانه یا استفاده از حالت خصوصی / حالت ناشناس ، می توانید افزونه را عملیاتی کنید.

هنگامی که می خواهید با همان نام کاربری و رمز عبور در مرورگر دوم به سایت خود وارد شوید ، می توانید با موفقیت وارد شوید. با این حال ، این افزونه جلسه قدیمی را خاتمه می دهد و با کلیک بر روی هر پیوند در پنجره مرورگر قبلی ، به صفحه ورود وارد می شوید.

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه با مسدود کردن ورود همزمان ، از اشتراک گذرواژه کاربران در وردپرس جلوگیری کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد چگونگی نظارت بر فعالیت کاربر در وردپرس با سابقه ساده.

همچنین فقط یک یادآوری دوستانه: رمزهای عبور را می توان هک کرد. اگر می خواهید از این امر جلوگیری کنید ، پس باید از گذرواژه های قوی در سایت وردپرسی شما. همچنین ممکن است بخواهید رمزعبورهای قوی را مجبور کنید برای همه کاربران در سایت وردپرس خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-stop-users-from-sharing-passwords-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید