نحوه جایگزینی متن “عنوان را اینجا وارد کنید” در وردپرس

وردپرس هنگام ایجاد یک پست جدید “عنوان را اینجا وارد کنید” متن محل نگهدارنده را در قسمت عنوان نمایش می دهد. اخیراً یکی از کاربران ما س askedال کرده است که آیا می توانند متن خود را به جای جای جایگزین جایگزین کنند؟ این امر به ویژه هنگامی که شما از انواع پست سفارشی یا ایجاد یک سفارشی CMS برای مشتریان. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه متن “عنوان را اینجا وارد کنید” در وردپرس جایگزین کنید.

Replacing default title placeholder text with custom text

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

چه زمانی و چرا باید متن متغیر جایگزین عنوان را جایگزین کنید؟ h4>

بگذارید بگوییم شما برای ایجاد نمایه های شخصی نوع پست سفارشی ایجاد کرده اید و می خواهید از نام آن شخص به عنوان عنوان استفاده شود. با جایگزینی متن مکان نگهدار ، می توانید به کاربران دستور دهید تا از این قسمت برای وارد کردن نام استفاده کنند.

شما می توانید هر نوع محتوایی را ایجاد کنید ، و دلیلی ندارد که شما می توانید از یک متن عمومی استفاده کنید ، زیرا می توانید آن را برای کاربران مفیدتر کنید.

جایگزینی متن متن نگهدارنده عنوان در وردپرس h4>

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که این کد را در فایل functions.php یا یک افزونه اختصاصی سایت .


تابع wpb_change_title_text ($ عنوان) {
     $ screen = get_current_screen ()؛
 
     if ('فیلم' == $ screen-> post_type) {
          $ title = 'نام فیلم را با سال اکران وارد کنید'؛
     }
 
     عنوان $ را برگردانید ؛
}
 
add_filter ('enter_title_here'، 'wpb_change_title_text')؛

فراموش نکنید که “فیلم ها” را با نوع پست سفارشی خود و متن را با متن سفارشی خود جایگزین کنید.

اجازه دهید کد را توضیح دهیم. ابتدا یک تابع wpb_change_title_text ایجاد کردیم. در داخل عملکرد ، ما یک بررسی اضافه کردیم تا ببینیم کاربر در صفحه خاصی از نوع پست سفارشی است یا خیر.

وقتی تشخیص داد که یک کاربر در آن صفحه نمایش پست سفارشی خاص است ، باید متن عنوان سفارشی ما را برگرداند. پس از آن ما به سادگی عملکرد خود را به فیلتر enter_title_here وصل کردیم که به شما امکان می دهد متن عنوان پیش فرض را تغییر دهید.

این همه ، اکنون می توانید یک ورودی جدید در نوع پست سفارشی خود ایجاد کنید و متن مکان یاب سفارشی خود را در قسمت عنوان مشاهده خواهید کرد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا متن “عنوان را اینجا وارد کنید” در ویرایشگر پست وردپرس قرار دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه افزودن محتوای پیش فرض در ویرایشگر پست وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع: Paulund

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-replace-enter-title-here-text-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید