نحوه تنظیم حداکثر تعداد برچسب ها برای پست های وردپرس

برچسب ها یک روش عالی برای سازماندهی مطالب شما هستند ، با این حال بسیاری از مبتدیان اغلب آن را با کلمات کلیدی SEO اشتباه می گیرند که می تواند منجر به ارسال ده ها برچسب شود. در صورت مدیریت وبلاگ چند نویسنده یا آموزش نویسنده جدید در سایت خود ، اگر برچسب های مجاز برای هر پست را محدود کنید بسیار مفید است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید حداکثر تعداد برچسب ها را برای یک پست وردپرس تنظیم کنید.

قبل از شروع ، مهم است که شما تفاوت بین دسته ها در مقابل برچسب ها . این به شما کمک می کند تا درک کنید چگونه از آنها برای بهبود ساختار سایت خود بهتر استفاده کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن برچسب های محدود WP. پس از فعال سازی ، برای پیکربندی پلاگین به صفحه تنظیمات »برچسب های محدود WP بروید.

WP Limit Tags plugin settings

در صفحه پیکربندی ، باید حداکثر تعداد برچسب هایی را که می خواهید برای هر پست مجاز باشد وارد کنید. پس از آن انواع پست را انتخاب کنید که می خواهید این محدودیت را فعال کنید. پس از پایان کار ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

اکنون وقتی می خواهید پست جدیدی ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید ، جعبه برچسب شما حداکثر حد مجاز را خواهد داشت.

به عنوان مثال ، اگر حداکثر حد برچسب شما 3 باشد ، پس از افزودن برچسب سوم ، این افزونه دکمه افزودن را حذف می کند. این شما را در افزودن برچسب چهارم محدود می کند.

Adding tag limit to WordPress posts

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند حداکثر تعداد برچسب مجاز برای هر پست وردپرس را تعیین کنید. اگر می خواهید دسته بندی و برچسب سایت خود را پاک کنید ، باید این ابزار مدیریت اصطلاح که به شما در ویرایش و ادغام دسته ها / برچسب ها کمک می کند.

ما همچنین یک آموزش در مورد چگونگی تعداد برچسب های نمایش داده شده در قالب وردپرس خود را محدود کنید که ممکن است برای توسعه دهندگان قالب مفید باشد. p >

اگر می خواهید نحوه نمایش برچسب ها توسط موضوع شما تغییر کند ، نگاهی به آموزش ما در نحوه سبک گذاری برچسب ها در وردپرس . همچنین ممکن است بخواهید لیست 10 هک و پلاگین مورد جستجو برای وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-set-maximum-number-of-tags-for-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید