نحوه برنامه ریزی پست های وردپرس برای رسانه های اجتماعی با BufferApp

رسانه های اجتماعی منبع مهمی برای بازدید بسیاری از وب سایت ها از جمله وب سایت ما است. ما به طور گسترده ادغام رسانه های اجتماعی در وردپرس را پوشش داده ایم. آیا می خواهید اضافه کردن یک دکمه توییتر ، دکمه google + یا facebook Like / fan box ، ما شما را تحت پوشش قرار دادیم . یکی از خوانندگان ما اخیراً از ما س ifال کرده است که آیا ابزاری وجود دارد که به شما امکان می دهد پست های وردپرس را به طور خودکار برای شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کنید. اولین موردی که به ذهن خطور می کند BufferApp است زیرا ما از آن برای پروژه های خود استفاده می کنیم. در این مقاله ، ما به شما نحوه تعیین زمان بندی پست های وردپرس برای شبکه های اجتماعی با BufferApp را نشان خواهیم داد.

BufferApp چیست؟ h4>

Buffer one web application to cross post across your network

BufferApp یک سرویس زمانبندی وضعیت مبتنی بر وب است که به شما امکان می دهد در سراسر کشور پست بگذارید شبکه های اجتماعی مختلف به قول خودشان ، BufferApp روشی هوشمندانه برای به اشتراک گذاشتن موارد است. به شما امکان می دهد فیس بوک ، توییتر و Linkedin خود را با یک حساب BufferApp واحد ادغام کنید. برای به اشتراک گذاشتن موارد در همه شبکه ها می توانید از یک داشبورد منفرد استفاده کنید. همچنین ارائه می دهد تجزیه و تحلیل ، برنامه ریزی آسان برای پست ها ، و کوتاه کردن URL . BufferApp همچنین به شما امکان می دهد اعضای تیم را اضافه کنید ، که برای تقسیم فعالیت های رسانه های اجتماعی بسیار مناسب است.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

تنظیم وردپرس برای بافر h4>

اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام در یک حساب بافر است. به BufferApp بروید و ثبت نام کنید. همچنین می توانید با استفاده از حساب Twitter ، Facebook یا Linkedin خود وارد سیستم شوید. پس از ثبت نام ، به داشبورد Buffer Dashboard خود منتقل خواهید شد.

اکنون که یک حساب Buffer ایجاد کردیم ، نکته بعدی این است که وردپرس را به حساب Buffer خود متصل کنید. برای انجام این کار ، WP to Buffer را نصب و فعال کنید پلاگین در سایت شما. پس از فعال کردن افزونه ، به تنظیمات »بافر بروید.

WP to Buffer Settings

برای اتصال سایت وردپرس خود به حساب بافر خود ، باید یک برنامه Buffer ایجاد کنید. این افزونه پیوندی برای ایجاد برنامه به شما نشان می دهد. در زیر پیوند همچنین یک URL پاسخ به شما نشان داده می شود که باید کپی کنید زیرا در مرحله بعدی به آن احتیاج دارید. روی پیوند “ثبت یک برنامه” کلیک کنید که شما را به وب سایت توسعه دهنده برنامه Buffer App هدایت می کند.

Creating a Buffer App for your WordPress website

برای برنامه خود یک نام و توضیح ارائه دهید ، به عنوان مثال عنوان و توضیحات وب سایت شما در قسمت وب سایت ، URL سایت خود را ارائه دهید. در قسمت URL callback URL نشان داده شده توسط پلاگین WP to Buffer را وارد کنید. پس از پر کردن تمام قسمتهای مورد نیاز ، دکمه ایجاد برنامه را فشار دهید. بافر اکنون ایمیلی با پیوند برای دسترسی به رمز تو برای شما ارسال می کند. با کلیک بر روی آن پیوند ، به وب سایت Buffer باز خواهید گشت و می توانید شناسه مشتری و رمز دسترسی خود را مشاهده کنید. اینها را کپی کرده و در صفحه تنظیمات WP to Buffer قرار دهید.

Connecting WP to Buffer to your Buffer App by pasting the access token

این همه ، سایت WordPress شما اکنون به برنامه Buffer App متصل شده است.

Buffer successfully connected to your WordPress site

برای رسانه های اجتماعی با استفاده از بافر برنامه ریزی یا انتشار پست کنید h4>

برای به اشتراک گذاشتن خودکار پست ها در هنگام انتشار ، باید به صفحه تنظیمات WP 2 Buffer بروید و روی تب Posts کلیک کنید. می توانید از طریق بافر هنگام انتشار یا به روزرسانی. قبل از ذخیره تغییرات ، گزینه On Publish را انتخاب کرده و سپس حسابهای رسانه اجتماعی خود را برای ارسال در آن انتخاب کنید

Enable posting on your social media accounts via Buffer

اگر زمانبندی را در Buffer روشن نکرده اید ، پست های وردپرس شما به محض زدن دکمه انتشار در وب سایت های انتخاب شده در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

برای فعال کردن برنامه ریزی ، به داشبورد BufferApp بروید و روی برگه زمانبندی کلیک کنید. برای به اشتراک گذاشتن پست های خود می توانید یک منطقه زمانی تنظیم کنید و زمانهای مختلفی را انتخاب کنید.

Schedule posts on BufferApp

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا با استفاده از BufferApp پست های وردپرس را برای شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کنید. با ارسال نظر در زیر از آنچه برای اتصال وردپرس به حسابهای شبکه های اجتماعی خود استفاده می کنید ، به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-schedule-wordpress-posts-for-social-media-with-bufferapp/.

دیدگاهتان را بنویسید