نحوه ایجاد لیست کارها در وردپرس

هر روز مردم در حال یافتن راه های ابتکاری برای استفاده از وردپرس هستند. یکی از این کاربردهای ابتکاری وردپرس برای همکاری و بهره وری است. بسیاری از تم ها و افزونه های وردپرس وجود دارد که همکاری در وردپرس را آسان می کند. ما قبلاً درمورد گردش کار تحریریه نوشتیم ، وقتی صحبت از بهره وری می شود ، وردپرس راه حل هایی مانند ویرایش جریان ، مدیریت اسناد ، و ارسال انشعاب . با این وجود ، هیچ چیز به جز یک لیست خوب و قدیمی برای انجام کار ، بهره وری را افزایش نمی دهد. در این مقاله ، ما به شما نحوه ایجاد لیست کارها در وردپرس را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی لیست کارهای هوشمندانه . پس از فعال شدن ، این افزونه یک مورد جدید “لیست کارها” را در نوار مدیر WordPress شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه لیست کارهایی که می توانید موارد جدیدی را به لیست خود اضافه کنید ، منتقل خواهید شد.

Add new items to your to-do list in WordPress

لیست کارها از چندین کاربر پشتیبانی می کند و می توان از آن برای ایجاد لیست کارهایی برای همه کاربران سایت وردپرس شما استفاده کرد. برای پیکربندی تنظیمات لیست کارها ، باید به صفحه لیست کارها »تنظیمات بروید. سه نوع نمایش لیست کارها وجود دارد.

  • فردی – هر کاربر می تواند لیست کارهای خود را ایجاد و مدیریت کند.
  • گروه – همه کاربران می توانند در یک لیست برای انجام کار با یکدیگر کار کنند.
  • استاد – به شما امکان می دهد برای همه کاربرانی که هر کاربر تکمیل های شخصی خود را دارد یک لیست اصلی داشته باشید.

To-do List settings page

اگر از لیست کارها به عنوان یک گروه یا لیست اصلی استفاده می کنید ، باید تنظیمات اجازه کاربر را بررسی کنید تا مطمئن شوید کاربران فقط می توانند مواردی را که در اختیار دارند ویرایش کنند. در این صفحه مشاهده خواهید کرد که هر گزینه دارای قابلیت های خاصی است که در کنار آنها ذکر شده است. نویسنده این افزونه تصمیم گرفته است به جای استفاده از نقش های کاربر ، از این قابلیت ها استفاده کند. مشترکان می توانند بخوانند ، مشارکت کنندگان می توانند ویرایش پست ها ، نویسندگان می توانند انتشار پست ها ، ویرایشگران می توانند ویرایش سایر پست ها و مدیران می تواند گزینه ها را مدیریت کند .

User Permissions tab of to-do list settings

لیست کارهایی که در سرور وردپرس برای کاربرانی که به قسمت wp-admin شما دسترسی دارند به خوبی کار می کند. این پلاگین همچنین با یک ابزارک و کد کوتاه برای ادغام آن در قسمت جلویی وب سایت وردپرس ارائه می شود. برای افزودن قسمت سرپرست لیست کارها به انتهای سایت وردپرس خود ، باید یک پست یا صفحه جدید ایجاد کنید و کد کوتاه زیر را اضافه کنید:

^todoadmin Prophet

فقط کاربران ثبت شده سایت شما با اجازه افزودن یا مدیریت موارد لیست کار می توانند این مورد را مشاهده کنند. کاربران خارج از سیستم متوجه می شوند که این محتوا فقط برای کاربران وارد شده قابل مشاهده است.

Adding a to-do list to the fron-end of WordPress website

با استفاده از کد کوتاه [todolist] می توانید لیست کارهای خود را در یک پست یا صفحه وردپرس نمایش دهید. جدا از کد کوتاه ، می توانید لیست کارها را با استفاده از ابزارک به نوار کناری اضافه کنید. به ابزارکهای ظاهری بروید و ابزارک لیست کارها را در نوار کناری خود بکشید / رها کنید.

Adding a To-Do list widget in WordPress sidebar

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند لیستی از کارها را در سایت وردپرس خود اضافه کنید. از تجربه ما ، لیست کارها می تواند به افزایش بهره وری کمک کند. آیا برای افزایش بهره وری خود از لیست کارها استفاده می کنید؟ از کدام ابزارها یا برنامه ها برای مدیریت لیست کارهای خود استفاده می کنید؟ با ارسال نظر در زیر با ما در میان بگذارید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-a-to-do-list-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید