نحوه ایجاد فرم های مکالمه در وردپرس (نوع فرم جایگزین)

آیا می خواهید فرم هایتان را انسانی تر جلوه دهند؟ بسیاری از خوانندگان ما از ما خواسته اند که آموزش ایجاد فرم مشابه Typeform را در وردپرس بنویسیم.

برخلاف فرم تماس سنتی یا فرم نظرسنجی که همه سوالات را به طور هم زمان در آن لیست می کند ، فرم های مکالمه همزمان یک س atال مشابه مکالمه حضوری دارند.

این باعث می شود که فرم های مکالمه برای کاربران کمتر طاقت فرسا باشد و منجر به افزایش نرخ تکمیل فرم شود. در این مقاله ، ما نحوه ایجاد فرم مکالمه در وردپرس را به شما نشان خواهیم داد.

How to Create Conversational Forms in WordPress Easily

افزونه فرم مکالمه برای وردپرس (Typeform Alternative) h4>

قبلاً ایجاد فرم های مکالمه در وردپرس کار سختی بود زیرا راه حل خوبی برای وردپرس وجود نداشت.

چندین برنامه SaaS این ویژگی را با محبوب ترین Typeform ارائه داده اند ، اما چندین نقطه ضعف نیز داشته است:

  • Typeform یک ابزار SAAS (نرم افزاری به عنوان سرویس) است که داده های فرم های شما را بر روی سرورهای خود ذخیره می کند. این بدان معنی است که شما برای امنیت داده خود به شخص دیگری اعتماد دارید.
  • اگر مشاغل کوچکی باشید ، Typeform گران است. برنامه های حق بیمه از 30 دلار / کاربر / ماه شروع می شوند و اگر ویژگی های بیشتری می خواهید ، 59 دلار / کاربر / ماه هزینه می شود.

در حالی که Typeform یک طرح رایگان ارائه می داد ، اما محدودیت آن بسیار کم بود و همین امر باعث شد جذابیت آن برای کاربران وردپرس کمتر شود.

به همین دلیل ما از تیم خود در WPForms خواستیم تا یک جایگزین Typeform برای وردپرس ایجاد کند.

فرم های مکالمه توسط WPForms به شما امکان می دهد فرم های تعاملی وردپرس را بدون هزینه های زیاد Typeform ایجاد کنید.

WPForms Conversational Forms Addon

فرم مکالمه را ببینید نسخه ی نمایشی

WPForms بهترین افزونه فرم WordPress که بیش از 1 میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند. همچنین کاربر پسندترین سازنده فرم در بازار است.

این افزونه جدید به شما کمک می کند در کمتر از 90 ثانیه هر فرم را به فرم مکالمه تبدیل کنید.

برخلاف Typeform ، WPForms یک افزونه وردپرس منبع باز است که به این معنی است که تمام داده های فرم شما در آن ذخیره شده است وب سایت شما ، نه برخی از برنامه های شخص ثالث.

مقرون به صرفه بودن WPForms نسبت به Typeform است. شما می توانید برنامه سالانه را با قیمت 199 دلار خریداری کنید که به شما فرم های نامحدود ، نظرسنجی ها و تعداد زیادی ویژگی قدرتمند دیگر از جمله فرم های گفتگو را می دهد.

بیایید نگاهی به چگونگی ایجاد فرم مکالمه در وب سایت وردپرس خود بیاندازیم.

افشای اطلاعات: WPForms توسط همان تیم پشت WPBeginner ایجاد می شود. این یکی از افزونه های وردپرس برتر است.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ایجاد فرم های مکالمه در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms است. برای دستورالعمل های دقیق ، لطفاً به راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب یک افزونه وردپرس .

برای دسترسی به “افزودنی فرمهای گفتگو” حداقل به طرح “Pro” نیاز دارید. کاربران WPBeginner می توانند با استفاده از کوپن WPForms 50٪ تخفیف در تمام مجوزهای WPForms دریافت کنند.

پس از فعال شدن افزونه ، برای تأیید کلید مجوز خود باید به صفحه WPForms »تنظیمات بروید. می توانید این اطلاعات را در قسمت حساب خود در وب سایت WPForms پیدا کنید.

WPForms license

بعد ، باید به صفحه WPForms »افزودنی ها بروید و افزودنی فرم های مکالمه را پیدا کنید.

Install Conversational Forms addon by WPForms

به سادگی بر روی دکمه نصب کلیک کنید ، و افزونه ظرف چند ثانیه افزونه فرم مکالمه را نصب و فعال می کند.

وقتی وضعیت addon را “فعال” می بینید ، به این معنی است که می توانید از آن استفاده کنید.

WPForms Conversational Forms addon active

می توانید فرم های مکالمه را برای هر فرم جدید یا موجود ایجاد شده با WPForms فعال کنید.

فرم های مکالمه در کاهش ترک فرم مفید است. رویکرد تعاملی و گفتگوی رو در رو منجر به افزایش میزان تکمیل فرم می شود.

این در انواع زیر بسیار م highlyثر است:

این فرم ها معمولاً طولانی تر هستند و قسمت های بیشتری را شامل می شوند. اگر همه آن س questionsالات را یک باره نمایش دهید ، کاربران احساس خستگی می کنند و فرم را کنار می گذارند.

فرم های مکالمه با درخواست از کاربران برای پاسخ دادن به یک سوال در یک زمان ، این مشکل را برطرف می کند. به جای فرم طولانی خسته کننده ، احساس تعاملی بیشتری دارد و کاربران را درگیر خود می کند.

در این مثال ، ما نحوه ایجاد فرم نظرسنجی گفتگو را به شما نشان خواهیم داد.

ابتدا باید یک فرم نظرسنجی منظم ایجاد کنید. این کار را می توانید با کلیک بر روی WPForms »افزودن موارد جدید در قسمت مدیریت وردپرس خود انجام دهید. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در مراجعه کنید. نحوه ایجاد نظرسنجی در وردپرس .

ایجاد فرم با WPForms با استفاده از رابط کاربری ساده کشیدن و رها کردن آن آسان است. می توانید قسمتهای فرم را در سمت چپ به ویرایشگر فرم در سمت راست بکشید.

به عنوان مثال ، نمونه ویرایشگر فرم نظرسنجی WPForms به این صورت است:

Editing Survey Form with WPForms

هنگامی که س questionsالات نظرسنجی خود را اضافه کردید ، به صفحه تنظیمات »فرمهای گفتگو در پانل سمت چپ بروید. شما باید کادر “فعال کردن حالت فرم گفتگو” را علامت بزنید.

Enable Conversational Form Mode in WPForms

پس از آن ، تنظیمات فرم مکالمه و گزینه های سفارشی سازی را مشاهده خواهید کرد. این گزینه ها به شما امکان می دهد یک صفحه فرود فرم مکالمه جذاب با آرم ، طرح رنگ و پیام خود طراحی کنید.

Conversational Form Landing Page Options WordPress

با کلیک بر روی دکمه “پیش نمایش فرم مکالمه” در گوشه بالا سمت راست در بخش تنظیمات فرم مکالمه ، می توانید فرم خود را پیش نمایش کنید.

Preview button for Conversational Forms WordPress

در ابتدا قسمت عنوان فرم گفتگو را مشاهده خواهید کرد. می توانید عنوان توصیفی کوتاه برای فرم خود را در آنجا وارد کنید. به عنوان مثال: لطفاً ، نظرسنجی ما را انجام دهید!

WPForms Conversational Form Title

بعد ، یک قسمت پیام وجود دارد که می توانید برای تشویق کاربران خود برای تکمیل فرم ، یک پیام کوتاه اضافه کنید.

Conversational Form Landing Page Message

هنگامی که به پایین پیمایش می کنید ، گزینه Permalink را مشاهده خواهید کرد.

پیوند همیشگی یک URL منحصر به فرد برای صفحه فرود فرم مکالمه شما است. این افزونه با استفاده از عنوان فرم شما به طور خودکار آن را برای هر فرم مکالمه ایجاد می کند. در صورت نیاز می توانید آن را تغییر دهید.

Conversational Form Page Permalink Option

هنگام تنظیم پیوند همیشگی ، مطمئن شوید که کوتاه و ساده است زیرا ممکن است بخواهید از این URL در کمپین های ایمیل یا پست های رسانه های اجتماعی.

مورد بعدی که می توانید برای سفارشی سازی صفحه فرم مکالمه خود انجام دهید افزودن آرم هدر است. روی دکمه “بارگذاری تصویر” کلیک کنید ، سپس تصویری را برای بارگذاری انتخاب کنید.

Upload Header Image in Conversational Form Landing Page

در زیر آن ، یک گزینه کادر تأیید برای مخفی کردن مارک تجاری WPForms را مشاهده خواهید کرد. اگر نمی خواهید پیام “ایجاد شده توسط WPForms” را در صفحه فرود فرم خود نمایش دهید ، کادر کنار “Hide WPForms Branding” را علامت بزنید.

با کلیک روی دکمه پیش نمایش فرم مکالمه در گوشه بالا سمت راست ، می توانید نحوه نمایش مارک را پیش نمایش کنید.

WPForms Branding in Conversational Form Landing page

پس از آن ، یک گزینه طرح رنگ برای سفارشی کردن فرم شما دکمه ارسال و پس زمینه صفحه وجود دارد. با استفاده از انتخابگر رنگ می توانید از یکی از رنگ های از پیش تعیین شده استفاده کنید یا رنگ جدیدی را انتخاب کنید.

Choose a Color Scheme for Your Conversational Form Page

سرانجام ، گزینه Progress Bar وجود دارد. شما می توانید از بین دو سبک یکی و درصد انتخاب کنید:

WPForms Conversational Form Progress Bar Options

اگر می خواهید هر سبک نوار پیشرفت را ببینید ، می توانید سبک ها را یکی یکی انتخاب کرده و فرم را پیش نمایش کنید. یا می توانید تصویر صفحه ما را مشاهده کنید:

Conversational Forms Progress Bar Styles - Percentage vs. Proportion

هنگامی که همه تنظیمات فرم مکالمه خود را پیکربندی کردید ، می توانید پیش نمایش آن را ببینید تا در سایت زنده به نظر برسد. بعد ، برای ذخیره تنظیمات خود ، روی دکمه “ذخیره” در بالا کلیک کنید.

Save Conversational Form Landing Page Options

همین!

اکنون می توانید پیوند فرم مکالمه خود را در مرورگر خود باز کنید تا در عمل مشاهده کنید. صفحه فرم نظرسنجی مکالمه ما چگونه به نظر می رسد:

Conversational Form Landing Page Preview

برای دیدن نحوه کارکرد عناصر فرم تعاملی ، می توانید نسخه نمایشی فرم های گفتگوی WForms را بررسی کنید .

اکنون که صفحه فرود فرم مکالمه شما آماده است ، می توانید پیوند را به فهرست پیمایش وردپرس خود اضافه کنید ، از آن در مبارزات ایمیل خود ، به روزرسانی های شبکه های اجتماعی یا پست های وبلاگ استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی فرم های مکالمه را در وردپرس ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه پیگیری تعامل کاربر در سایت شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-create-conversational-forms-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید