نحوه افزودن هر چیزی به صورت ناشناس در وردپرس از من بپرسید

آیا بخش Ask me Anybody (AMA) را در سایت های معروف مانند Reddit ، Tumblr ، Quora و غیره مشاهده کرده اید؟ اخیراً یک کاربر پرسید که آیا امکان افزودن آن در وردپرس وجود دارد؟ AMA به کاربران این امکان را می دهد تا به صورت ناشناس از شما س questionsال کنند و سپس می توانید به این س answerالات پاسخ دهید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید هر چیزی (AMA) را به صورت ناشناس در وردپرس بپرسید.

Adding ask me anything feature in WordPress

هر چیزی را به صورت ناشناس از من بخواهید چیست؟ h4>

سایت های مشهوری مانند Reddit و Quora گاهی اوقات شخصیت های مشهوری را در وب سایت های خود میزبانی می کنند تا به س questionsالات ارسال شده توسط کاربران خود پاسخ دهند. کاربران در Reddit همچنین می توانند تالارهای گفتگوی Ask me Anything خود را برگزار کنند.

Ask me anything - Reddit

Tumblr همچنین دارای ویژگی مشابهی است که به صاحبان وبلاگ اجازه می دهد از کاربران خود س questionsالاتی دریافت کنند.

Quora و Tumblr گزینه ای را برای س provideالهای ناشناس به کاربران ارائه می دهند. ناشناس بودن به کاربرانی که نمی خواهند هنگام پرسیدن س askingال هویت خود را فاش کنند ، کمک می کند.

در سایت وردپرس خود می توانید به سادگی یک پست یا صفحه اضافه کنید که کاربران بتوانند از شما در مورد نظرات س questionsال کنند. در حالی که کاربران می توانند از نام های جعلی برای ارسال سوالات ناشناس استفاده کنند ، برای بسیاری از کاربران دلگرم کننده نیست.

با گفتن این مطلب ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید ویژگی “از من هر چیزی به صورت ناشناس از من بپرسید” در وردپرس اضافه کنید.

افزودن ویژگی “هر چیزی را به صورت ناشناس در وردپرس بپرسید”

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی از من هر چیزی بپرسید (به صورت ناشناس). برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای تولید کد کوتاه باید از صفحه ابزارها »از من بخواهید هر چیز دیگری بخواهید.

Ask me anything shortcode settings

این افزونه به شما امکان می دهد ویژگی های درخواست از من را در پست / صفحه یا در ابزارک . شما باید یک پست / صفحه با درخواست از من هر چیزی ایجاد کنید کد کوتاه ، حتی اگر تصمیم دارید آن را در یک ابزارک نوار کناری نشان دهید.

اساساً ، این افزونه از نظرات وردپرس برای س questionsالات و پاسخها استفاده می کند و همه نظرات وردپرس باید با نوع پست مرتبط باشند.

هنگامی که عنوان پست یا یک صفحه با کد کوتاه ، سپس می توانید گزینه های پلاگین را پیکربندی کنید.

هنگامی که از پست یا صفحه بازدید می کنید ، ویژگی Ask me Anything را به خوبی در آنجا نشان داده می شود.

Ask me anything form

افزودن هر چیزی در ابزارک نوار کناری از من بپرسید h4>

ابتدا باید یک پست یا صفحه وردپرس با کد کوتاه Ask me Anything در داخل آن ایجاد کنید. به شناسه پست یا صفحه توجه کنید ، زیرا در مرحله بعدی به آن نیاز خواهید داشت.

بعد از آن باید از ابزارها »از من چیزی بخواهید و ابزارک نوار کناری را برای مکان انتخاب کنید. این افزونه گزینه های خود را برای ابزارک نوار کناری تغییر می دهد. اکنون باید شناسه پست یا صفحه خود را وارد کنید.

Shortcode to use in a widget

هنگامی که از گزینه ها راضی شدید ، سپس کد کوتاه را کپی کرده و در یک ابزارک متن Sidebar جایگذاری کنید.

می توانید این کار را با رفتن به صفحه Appearance »ابزارک ها و اضافه کردن یک ابزارک نوشتاری به نوار کناری خود از لیست ابزارک های موجود.

Ask me anything shortcode in a text widget

بعد ، کد کوتاه را در داخل ابزارک قرار دهید و برای ذخیره تغییرات روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا افزونه را مشاهده کنید.

Ask me anything form in a sidebar widget

پاسخ دادن و تعدیل س Quesالات h4>

س questionsالات کاربر در پایگاه داده وردپرس به عنوان نظر. برای دیدن آنها می توانید به سادگی از صفحه نظرات بازدید کنید. راهنمای ما را در مورد چگونگی نظرات متوسط ​​در وردپرس .

می توانید به سادگی با کلیک روی پیوند پاسخ در زیر س answerال پاسخ دهید. اگر نمی خواهید س questionالی در وب سایت شما نشان داده شود ، می توانید آن را حذف کنید.

همه س questionsالات به صورت ناشناس در وب سایت شما ظاهر می شوند. س questionsالات تأیید شده و پاسخ شما به آنها در زیر فرم AMA نشان داده می شود.

Questions and answers displayed below AMA form

همه اینها است ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند ویژگی «از من هر چیزی را ناشناس بخواهید» را به سایت وردپرس خود اضافه کنید همچنین ممکن است بخواهید این عناوین را ببینید 11 روش برای دریافت نظرات بیشتر درباره پست های وبلاگ وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-ask-me-anything-anonymously-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید