نحوه افزودن نمادهای رسانه های اجتماعی به منوهای وردپرس

آیا می خواهید نمادهای شبکه های اجتماعی را در فهرست وردپرس خود اضافه کنید؟ در حالی که وردپرس با بخش پروفایل های شبکه های اجتماعی همراه نیست ، می توانید به راحتی از منوهای ناوبری وردپرس برای افزودن و نمایش آیکون های رسانه های اجتماعی در هر منطقه آماده ویجت در وردپرس. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نمادهای رسانه های اجتماعی را به منوهای وردپرس اضافه کنید.

How to Add Social Media Icons in Menu

چرا باید نمادهای رسانه های اجتماعی را به منوها اضافه کنید؟ h4>

بزرگترین مزیت افزودن نمادهای شبکه های اجتماعی با استفاده از منوهای وردپرس این است که شما توانایی تغییر ترتیب نمایش آنها با یک رابط کشیدن و رها کردن ساده را دارید.

در حالی که می توانید از افزونه های شخص ثالث برای نمایش نمادهای رسانه های اجتماعی در نوار کناری خود ، بیشتر این راه حل ها انعطاف پذیر نیستند.

گذشته از رابط کشیدن و رها کردن آسان ، وقتی نمادهای رسانه های اجتماعی را به منوهای وردپرس اضافه می کنید ، می توانید آن را در هر منطقه آماده ویجت در سایت خود از جمله نوار کناری ، قسمت پاورقی ، زیر پست ها و غیره نمایش دهید. p >

با این گفته ، بیایید نگاهی به چگونگی افزودن آسان آیکون های رسانه های اجتماعی به منوهای وردپرس بیاندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن نمادهای رسانه های اجتماعی به منوهای وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی منوی تصویر پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید از صفحه Appearance »Menus بازدید کرده و یک منوی جدید ایجاد کنید.

New social menu

بعد ، باید پیوندهای سفارشی را برای هر کانال رسانه اجتماعی به طور جداگانه در منوی اجتماعی جدید خود اضافه کنید.

متوجه خواهید شد که در زیر هر مورد از منو گزینه دکمه تصویر منو وجود دارد. می توانید از آن برای بارگذاری نماد رسانه های اجتماعی خود در اینجا استفاده کنید.

Set menu icon

این امکان را به شما می دهد تا یک آیکون متفاوت را با استفاده از تصویر اصلی آیکون برای نشان دادن در ماوس ، در شناور بارگذاری کنید.

بعد از آن می توانید اندازه ای را برای نماد اجتماعی انتخاب کنید. گزینه های مختلفی برای اندازه تصویر وجود دارد. مطمئن شوید که برای همه نمادهای منوی اجتماعی خود یک اندازه انتخاب کرده اید ، بنابراین منطقه منو را نمی شکند.

Social icon size

بعد ، شما باید موقعیتی را انتخاب کنید تا نام هر کانال اجتماعی را با نماد خود نمایش دهد. اگر فقط می خواهید نماد اجتماعی را بدون هیچ برچسب نمایش دهید ، پس باید گزینه “Hide” را در زیر تنظیم Title Position انتخاب کنید.

Menu title position

به سادگی همین کار را تکرار کنید تا به تعداد مورد نیاز نماد اجتماعی اضافه کنید.

بعد از اتمام افزودن موارد منو ، باید مکان نمایش منوی اجتماعی خود را انتخاب کرده و بر روی دکمه “ذخیره منو” کلیک کنید.

Menu display location

اکنون می توانید برای دیدن آیکون های شبکه های اجتماعی در فهرست وردپرس خود به وب سایت خود مراجعه کنید.

Social media menu

همچنین می توانید منوی آیکون اجتماعی را در نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید. کافی است به صفحه Appearance »Widgets بروید و ابزارک‘ Menu Navigation ’را در قسمت ابزارک نوار کناری بکشید.

Social menu in widget

در منوی کشویی Select Menu ، باید منوی اجتماعی را که در بالا ایجاد کرده اید انتخاب کرده و بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

Social menu in sidebar

توجه: تصویر بالا فقط برای اهداف خاص نمایش داده می شود. برای اینکه ویجت دقیقاً شبیه به آن باشد ، باید CSS سفارشی اضافه کنید.

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید آیکون های رسانه های اجتماعی را به منوهای وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه سبک کردن منوهای پیمایش وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-social-media-icons-to-wordpress-menus/.

دیدگاهتان را بنویسید