نحوه افزودن محتوای ساختگی برای توسعه تم در وردپرس

با شنیدن این که آموزش های وردپرس بسیاری از خوانندگان را تحریک می کند تا مضامین خود را بسنجند. برای کاربرانی که فقط می خواهند مضامین خود را تغییر دهند ، یک صفحه وردپرس صفحه تقلب . با این حال ، برخی از خوانندگان ما می خواهند فراتر از آن فراتر رفته و مضامین خود را از ابتدا ایجاد کنند. یکی از این کاربران اخیراً از ما پرسید که چگونه می توان محتوای ساختگی را در WordPress برای اهداف توسعه تم اضافه کرد. آنها از یک افزونه برای افزودن مطالب ساختگی در وردپرس استفاده می کردند ، که راه حل ایده آل نیست. در این مقاله ما به شما نحوه افزودن محتوای ساختگی برای توسعه تم در وردپرس با استفاده از داده های آزمون واحد تم نشان خواهیم داد.

داده های تست واحد قالب WordPress چیست؟ h4>

داده های تست واحد تم یک فایل داده XML است که حاوی محتوای ساختگی برای توسعه قالب وردپرس است. توسط توسعه دهندگان قالب وردپرس برای آزمایش مضامین خود استفاده می شود. همچنین توسط تیم بررسی قالب وردپرس برای آزمایش مضامین موجود در فهرست قالب وردپرس استفاده می شود.

هنگام ایجاد قالب وردپرس ، مواردی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید مانند تصاویر ، پیوندها ، ابزارک ها ، قالب های ارسال ، گالری ها ، لیست ها ، نظرات ، پیمایش صفحه و غیره.

شما باید مطمئن شوید که تم شما برای همه این عناصری که قرار است یک سایت معمولی وردپرس مدیریت کند آماده است. داده های آزمون واحد تم به شما کمک می کند تا مضامین خود را برای برچسب های HTML ، قالب بندی ، منوهای ناوبری ، نظرات ، ابزارک ها و غیره آزمایش کنید. این به شما امکان می دهد موضوعی ایجاد کنید که واقعاً با وردپرس سازگار باشد. هنگامی که قصد انتشار موضوعی را به صورت عمومی دارید ، آزمایش طرح زمینه خود با داده های آزمون واحد تم بسیار مهم است

Dummy content needed for theme development in WordPress

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

افزودن محتوای ساختگی با استفاده از داده های تست واحد قالب وردپرس h4>

ابتدا باید هدف پرونده XML برای داده های آزمایش واحد تم . به Import در localhost محیط توسعه. در صفحه Import ، بر روی WordPress کلیک کنید و یک پنجره جدید ظاهر می شود که از شما می خواهد افزونه وارد کننده WordPress را نصب کنید. پس از نصب و فعال سازی افزونه ، به واردکننده هدایت می شوید و از شما می خواهد پرونده WXR (.xml) را بارگذاری کنید.

پرونده XML را که قبلاً بارگیری کرده اید بارگذاری کنید. در صفحه بعدی ، نویسندگانی را که می خواهید پیوست کنید وارد کرده و بارگیری کنید. وارد کننده اکنون داده ها را از پرونده XML به وردپرس وارد می کند. پس از اتمام کار ، پیش نمایش سایت خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که تمام محتوای جدید در آنجا موجود است.

چه چیزی در داده های تست واحد تم وجود دارد؟ h4>

هر آنچه برای تست قالب وردپرس خود نیاز دارید ، در داده های آزمون واحد تم بسته بندی شده است. این دسته ها ، دسته های کودک ، موارد منو ، نظرات تو در تو ، صفحات ، زیرصفحه ها ، تصاویر در اندازه های مختلف ، ترازبندی تصویر و غیره وجود دارد. لیست ها ، نقل قول های بلوک ، پیوندها ، کد و سایر برچسب های HTML وجود دارد که باید آنها را در تم های خود سبک کنید . این یک مجموعه جامع از اطلاعات ساختگی است که به مراتب بهتر از استفاده از یک پلاگین تولید کننده محتوای ساختگی برای وردپرس است.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند محتوای ساختگی را برای توسعه تم در وردپرس اضافه کنید. اگر س anyال یا بازخوردی دارید ، لطفاً در زیر نظر دهید. همچنین فراموش نکنید که ما را در Google+ دنبال کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-add-dummy-content-for-theme-development-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید