نحوه افزودن علامت اخبار در وردپرس

علامت های خبری که بعضاً به آنها اسلایدها گفته می شود در پایین اکثر شبکه های خبری تلویزیون قرار دارند تا اخبار جدید ، روند روزانه و غیره را برجسته کنند. می توانید از تیکر اخبار در وب سایت وردپرس خود را برای برجسته کردن معاملات ویژه ، پست های محبوب یا هر چیز دیگری. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک ویدئو خبری چرخان یا پیمایشی را در وردپرس اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که Ditty News Ticker . پس از فعال شدن ، این پلاگین یک مورد منوی News Ticker را در مدیر وردپرس شما اضافه می کند. ماوس خود را به قسمت فهرست بیاورید و روی پیوند Add New کلیک کنید تا یک خبر را اضافه کنید.

در صفحه بعد ، شما می توانید به این خبر خاص یک نام ، متن تیک و پیوند دهید. برای هر تیکر ، می توانید به هر تعداد مورد دلخواه تیکر اضافه کنید. اگر می خواهید مورد تیک تیک دیگری اضافه کنید ، دکمه + سبز را فشار دهید تا مورد بعدی روی تیکر اضافه شود. پس از اتمام افزودن موارد تیک تیک ، به پایین به حالت Ticker Mode بروید. سه حالت تیک تیک مختلف موجود است. پیمایش کنید ، بچرخید و لیست کنید. حالت پیمایش حالت پیش فرض است زیرا بیشترین استفاده را در شبکه های تلویزیونی دارد. اگر می خواهید هر بار یک تیکر نشان دهید ، چرخش گزینه خوب دیگری است.

Adding news ticker items

اگر می خواهید رفتار پیامک خبر را تنظیم کنید ، به پایین به صفحه تنظیمات پیمایش بروید. این پانل به شما امکان می دهد سرعت و ابعاد پیمایش را پیکربندی کنید. همچنین هنگامی که کاربر ماوس خود را روی تیکر می آورد ، می توانید فاصله بین هر مورد را انتخاب کنید و موارد را مکث کنید.

News ticker scroll settings

این افزونه برای هر تیک تیک خبری که ایجاد می کنید یک کد کوتاه و همچنین یک عملکرد PHP ایجاد می کند. یا می توانید از کد کوتاه در داخل یک ابزارک پست ، صفحه ، نوار کناری استفاده کنید ، یا می توانید عملکرد PHP را مستقیماً در پرونده های تم خود وارد کنید.

News ticker shortcode and php function

هنگامی که کد کوتاه یا عملکرد PHP را وارد کردید ، باید کار کند. امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند تا یک پیام خبری را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. آیا از یک اخبار خبری در وب سایت خود استفاده می کنید ، یا اینکه ترجیح می دهید دسته‌ها پلاگین های وردپرس، مقالات بلاگ

دیدگاهتان را بنویسید