نحوه افزودن سبک های سفارشی به ابزارک های وردپرس

بیشتر نوار کناری ابزارک ها در وردپرس معمولاً یکسان به نظر می رسد. خوب است اگر همه ابزارک های شما از اهمیت یکسانی برخوردار باشند ، اما واقعیت این است که برخی از ابزارک ها برای رشد سایت شما بیش از سایر موارد مهم هستند. به عنوان مثال ، یک لیست ایمیل ابزارک اشتراک مهمتر از ویجت بایگانی است. آیا خوب نیست که بتوانید به راحتی ویدجت های مهم را به طرز متفاوتی سبک کنید؟ در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سبک های سفارشی را به ابزارک های وردپرس اضافه کنید.

استفاده از یک افزونه برای افزودن سبک های سفارشی به ابزارک های وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی Widget CSS Classes. پس از فعال شدن ، به سادگی به ابزارها »ظاهر» بروید و برای گسترش ، روی هرگونه ابزارک در یک نوار کناری کلیک کنید.

Adding a CSS class to add custom styles to a WordPress widget

در زیر ابزارک های خود متوجه یک قسمت کلاس CSS جدید می شوید ، بنابراین می توانید به راحتی برای هر ابزارک یک کلاس CSS تعریف کنید. به عنوان مثال ، ما کلاس subscribe را به ابزارک فرم اشتراک خود اضافه کردیم.

اکنون می توانید به صفحه سبک تم خود بروید و قوانین سبک خود را در آنجا اضافه کنید. مانند این:

.اشتراک در {
background-color: # 858585؛
رنگ: #FFF؛
}

Adding custom styles to WordPress widgets

می توانید CSS دلخواه خود را اضافه کنید مانند افزودن پس زمینه ، تغییر مرزها ، استفاده از رنگ های مختلف و غیره.

افزودن دستی سبک های سفارشی به ابزارک های وردپرس h4>

اگر نمی خواهید از افزونه استفاده کنید ، می توانید سبک های سفارشی را به صورت دستی به ابزارک های وردپرس خود اضافه کنید. به طور پیش فرض ، وردپرس کلاسهای CSS را به عناصر مختلف از جمله ابزارک اضافه می کند.

هر ابزارک در نوار کناری شما دارای یک کلاس ابزارک شماره گذاری شده است. مانند widget-1، widget-2، widget-3 و … با استفاده از ابزار Inspect Element Google Chrome ، می توانید کلاس CSS را برای ویجتی که می خواهید سفارشی کنید پیدا کنید.

Finding widget class using Chrome's Inspect Element tool

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، عنصری که می خواهیم سفارشی سازی کنیم دارای کلاس widget-2 است که توسط وردپرس به آن اضافه شده است. اکنون به صفحه سبک تم خود بروید و قوانین سبک سفارشی خود را اضافه کنید.

.widget-2 {
background-color: # 858585؛
رنگ: #FFF؛
}
.widget-2 .widget-title {
font-weight: پررنگ؛
}

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند سبک های سفارشی را به ابزارک های وردپرس اضافه کنید. با CSS بازی کنید و با رنگهای مختلف آزمایش کنید. از تست تقسیم A / B برای اینکه بفهمید کدام سبک های سفارشی برای سایت شما بهتر است.

همچنین اگر روش برجسته تری برای برجسته کردن ابزارک فرم نوار کناری خود می خواهید ، OptinMonster a را امتحان کنید > زیرا چندین طرح ، آزمایش A / B و موارد دیگر را ارائه می دهد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-add-custom-styles-to-wordpress-widgets/.

دیدگاهتان را بنویسید