نحوه افزودن زمینه های سفارشی به فرم نظرات در وردپرس

وردپرس همراه با داخلی سیستم نظرات که به شما امکان می دهد درباره محتوای خود بحث و گفتگو کنید. به طور پیش فرض ، منطقه نظر 4 قسمت (نام ، ایمیل ، آدرس وب سایت و پیام) را نشان می دهد. اخیراً یکی از کاربران ما از ما پرسیده است که آیا می توانند زمینه های سفارشی خود را به فرم نظرات وردپرس اضافه کنند. پاسخ بی تردید مثبت است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه زمینه های سفارشی را به فرم نظرات در وردپرس اضافه کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی قسمتهای نظرات وردپرس . پس از فعال شدن ، این افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان “Fields Comments” را در فهرست WordPress شما اضافه می کند.

برای رفتن به صفحه تنظیمات افزونه ها می توانید قسمتهای سفارشی را به فرم نظر اضافه کنید ، باید روی آن کلیک کنید.

Drag and drop input fields to the form

در حال حاضر ، چهار نوع زمینه سفارشی وجود دارد که می توانید به فرم نظر خود اضافه کنید (ورودی متن ، جعبه انتخاب ، دکمه های رادیو و کادرهای تأیید).

کافی است یک قسمت را بکشید و آن را به منطقه ای با عنوان “Drag form areas here” اضافه کنید. به محض رها کردن آن در قسمت قابل ویرایش ، می توانید گزینه های مربوط به هر قسمت را مشاهده کنید.

Configuring your custom comment form field

هر قسمت معمولاً دارای یک عنوان است که به عنوان برچسب زمینه سفارشی در فرم نظر شما نمایش داده می شود. نام داده نام قسمت فرم است که باید با حروف کوچک باشد و برای ذخیره داده استفاده می شود.

علاوه بر این ، می توانید متن توصیف ، پیام خطا را نیز اضافه کرده و فیلد مورد نیاز را ایجاد کنید. در آخر می توانید به هر قسمت سفارشی یک کلاس CSS اضافه کنید تا در صورت لزوم بتوانید شکل ظاهری آن را تغییر دهید (به راهنمای ما در مورد نحوه فرم نظرات وردپرس خود را سبک دهید ).

می توانید هر تعداد فیلد سفارشی که می خواهید اضافه کنید. پس از اتمام کار ، برای ذخیره تنظیمات خود کافیست بر روی دکمه ذخیره همه تغییرات کلیک کنید.

قسمتهای سفارشی درست قبل از متن نظر ظاهر می شوند. برای تنظیم شکل ظاهری فیلد سفارشی می توانید از کلاس CSS که اضافه کرده اید استفاده کنید.

Custom fields in WordPress comment form

داده های وارد شده توسط کاربران در قسمت های سفارشی در زیر نظرات آنها به عنوان متا نظر ظاهر می شود.

Custom fields in the comment form will appear as comment meta

همچنین می توانید داده های وارد شده به این قسمت ها را در صفحه نظرات در بخش مدیریت وردپرس خود مشاهده کنید.

Custom fields appearing as comment meta in the admin area

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند زمینه های سفارشی را به فرم نظرات در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید نگاهی به آموزش ما بیاندازید چگونه طرح نظرات وردپرس به سبک .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-custom-fields-to-comments-form-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید