نحوه افزودن بزرگنمایی بزرگنمایی تصاویر در وردپرس

آیا می خواهید مانند بزرگنمایی بزرگنمایی تصاویر در وردپرس ، آمازون اضافه کنید؟ تصاویر بزرگنمایی کننده به کاربران امکان می دهند جزئیاتی را که در یک تصویر با اندازه معمولی مشاهده نمی کنند ، مشاهده کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی بزرگنمایی بزرگنمایی تصاویر را در وردپرس اضافه کنید.

How to Add Magnifying Zoom for Images in WordPress p >

افزودن بزرگنمایی بزرگنمایی برای تصاویر وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی WP Image Zoom . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید از صفحه WP Image Zoom در مدیر وردپرس خود بازدید کنید. از اینجا می توانید تنظیمات بزرگنمایی تصاویر خود را مدیریت کنید.

WP Image Zoom

در برگه تنظیمات عمومی می توانید ویژگی هایی مانند بزرگنمایی تصاویر ووکامرس محصولات ، تصاویر کوچک ، دستگاه های تلفن همراه ، صفحات پیوست ، صفحات دسته و موارد دیگر. همچنین به شما امکان می دهد جعبه سبک را حذف کنید ، بنابراین کاربران شما می توانند تصاویر را به آرامی بزرگنمایی کنند.

General Settings

اگر جعبه سبک را برای تصاویر حذف نمی کنید ، می توانید برای تنظیمات بیشتر مانند فعال کردن بزرگنمایی درون یک جعبه سبک ، به پایین پیمایش کنید.

توجه: برای اطمینان از عملکرد بزرگنمایی داخل یک جعبه سبک می توانید جعبه های سبک پشتیبانی شده را مشاهده کنید.

Enable Lightbox Zoom

پس از انجام تنظیمات در این صفحه ، فراموش نکنید که بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

بعد ، باید از برگه تنظیمات بزرگنمایی بازدید کنید. این 4 مرحله آسان برای بزرگنمایی بزرگنمایی تصاویر شما دارد.

ابتدا باید لنز را برای بزرگنمایی تصاویر انتخاب کنید. می توانید شکل عدسی پنجره دایره ای ، مربعی و بزرگنمایی را انتخاب کنید.

Select Zoom Lens Shape

پس از انتخاب لنز ، به مرحله بعدی بروید و با استفاده از لنز انتخاب شده پیش نمایشی از تصویر را ببینید تا ببینید که چگونه کار می کند. این پلاگین دارای یک تصویر پیش نمایش است که می توانید برای آزمایش تغییرات خود استفاده کنید.

Preview Zoom Image

پس از ایجاد هرگونه تغییر در پیکربندی زیر ، می توانید بازگردید و پیش نمایش زنده این تصویر را مشاهده کنید.

در مرحله بعدی ، می توانید نوع مکان نما را انتخاب کنید ، اثر کاهش انیمیشن را تنظیم کنید ، بزرگنمایی را روی شناور ماوس یا کلیک ماوس فعال کنید و یک سطح بزرگنمایی را تعریف کنید. برخی از این ویژگی ها فقط برای نسخه حرفه ای این افزونه در دسترس هستند.

General Configuration

اکنون برای تنظیماتی مانند اندازه لنز ، رنگ لنز ، گزینه های حاشیه لنز و موارد دیگر می توانید به برگه پیکربندی لنز بروید. این تنظیمات فقط در صورت انتخاب دایره یا عدسی مربع شکل در مرحله 1 موثر هستند.

Lens Configuration

در مرحله بعدی ، می توانید از برگه پیکربندی پنجره بزرگنمایی بازدید کنید. این برگه فقط درصورتی فعال می شود که لنز پنجره بزرگنمایی را در مرحله 1 انتخاب کنید.

از اینجا می توانید عرض و ارتفاع پنجره بزرگنمایی ، موقعیت یابی ، فاصله از تصویر اصلی ، حاشیه ها و موارد دیگر را تغییر دهید.

Zoom Window Configuration

در آخر ، می توانید متن سفارشی به تصویر اضافه کنید و اندازه ، رنگ و تراز متن را انتخاب کنید.

Custom Text Configuration

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید. برای دیدن نحوه کار ذره بین بر روی تصاویر وبلاگ خود با این تنظیمات ، همیشه می توانید به تصویر پیش نمایش نگاه کنید.

Save Changes

تنظیمات فوق باعث افزایش بزرگنمایی تصاویر محصولات WooCommerce شما می شود. برای فعال کردن بزرگنمایی تصاویر در پست ها و صفحات وردپرس ، باید مراحل زیر را دنبال کنید.

فعال کردن بزرگ نمایی تصاویر در پست ها و صفحات h4>

به طور پیش فرض ، بزرگنمایی بزرگنمایی برای تصاویر موجود در پیام ها و صفحات شما فعال نیست. پس از افزودن تصویری به محتوای خود ، باید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

هنگامی که تصویر را به پست یا صفحه خود اضافه کردید ، برای انتخاب آن کلیک کنید و سپس روی نماد بزرگنمایی در نوار ابزار کلیک کنید. این نماد تنظیمات بزرگنمایی را روی تصویر شما اعمال می کند.

Add Zoom to Posts / Pages Images

پس از آن ، به سمت پست بروید تا ببینید ویژگی بزرگنمایی بزرگنمایی برای تصویر انتخاب شده فعال است. هر بار که می خواهید جلوه بزرگنمایی را به تصویر اضافه کنید ، باید این مرحله را تکرار کنید.

Apply Zoom Post / Page Images

برای خوب جلوه دادن ویژگی بزرگنمایی ، توصیه می کنیم از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید. تصاویر با کیفیت بالا به طور معمول از اندازه پرونده بزرگتر هستند و بارگیری آنها طولانی تر می شود و این امر بر سرعت و عملکرد وب سایت . برای حل این مسئله ، شما باید تصاویر خود را قبل از بارگذاری در وردپرس برای وب بهینه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید بزرگنمایی بزرگنمایی تصاویر را در وردپرس اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما را در مورد چگونگی مشکلات معمول تصویر را در وردپرس برطرف کنیم .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-magnifying-zoom-for-images-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید