نحوه افزودن برچسب های Hreflang در وردپرس

آیا می خواهید برچسب های hreflang را در پست ها و صفحات وردپرس خود اضافه کنید؟ اگر مطالب را به چند زبان یا مناطق مختلف منتشر می کنید ، برچسب hreflang به شما کمک می کند تا SEO را برای آن مناطق و زبانها بهبود ببخشید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون نوشتن یک خط کد ، برچسب های hreflang را به راحتی در وردپرس اضافه کنید.

How to add hreflang tags in WordPress

برچسب hreflang چیست؟ h4>

برچسب Hreflang به شما امکان می دهد به موتورهای جستجو بگویید کدام صفحه را برای یک منطقه و زبان خاص نشان دهند. همچنین می توانید از آن برای تعریف سایر تغییرات محتوای مشابه به زبان های مختلف استفاده کنید.

در اینجا نحوه اجرای تگ hreflang در HTML ساده به نظر می رسد.


برچسب hreflang ترکیبی از کد زبان و کد منطقه است. به عنوان مثال ، en-us برای انگلیسی و ایالات متحده ، fr-fr برای فرانسه و فرانسه و غیره.

وردپرس به بیش از 60 زبان در دسترس است و شما می توانید عنوان از وردپرس به زبان خود استفاده کنید .

بسیاری از دارندگان سایت های وردپرس کاربران را در مناطق و زبانهای مختلف هدف قرار می دهند. برخی این کار را با ایجاد وب سایت های چند زبانه انجام می دهند ، در حالی که دیگران این کار را با ارائه برخی مطالب به زبان های دیگر انجام می دهند.

موتورهای جستجو می توانند به راحتی زبان یک صفحه را تشخیص دهند و به طور خودکار آن را با تنظیمات زبان در مرورگر کاربر مطابقت دهند. با این حال ، ممکن است صفحات شما هنوز در نتایج جستجو با یکدیگر رقابت کنند که ممکن است بر SEO سایت شما تأثیر بگذارد.

برای رفع این مشکل می توانید برچسب های hreflang را پیاده سازی کنید. بیایید ببینیم چگونه می توان به راحتی برچسب های hreflang را در وردپرس اضافه کرد.

روش 1: افزودن برچسب hreflang در وردپرس با استفاده از یک افزونه چند زبانه h4>

بهترین روش برای ساخت سایت وردپرس چند زبانه با استفاده از یک افزونه چند زبانه است. یک افزونه چند زبانه وردپرس به شما امکان می دهد با استفاده از همان نرم افزار اصلی وردپرس به راحتی به چندین زبان محتوا ایجاد و مدیریت کنید.

این افزونه ها به طور خودکار از همه موارد فنی مانند برچسب hreflang مراقبت می کنند ، بنابراین می توانید روی ایجاد محتوا تمرکز کنید.

استفاده از Polylang را توصیه می کنیم. این یک افزونه رایگان وردپرس است و دارای رابط کاربری بسیار قدرتمند و آسان برای مدیریت محتوای چند زبانه است. برای راهنمایی های دقیق ، به راهنمای ما در مورد نحوه نحوه ایجاد سایت وردپرس چند زبانه به راحتی .

Adding languages in Polylang

یکی دیگر از گزینه های محبوب WPML . این یک افزونه برتر وردپرس با رابط کاربری آسان برای ایجاد محتوای چند زبانه در وب سایت شما است. برای راهنمایی های گام به گام ، به راهنمای ما در نحوه ایجاد یک سایت وردپرس چند زبانه با WPML .

بعد از ایجاد نام پست ها یا صفحات به چند زبان ، شما باید از آنها در یک پنجره مرورگر جدید بازدید کنید. کلیک راست کرده و از فهرست مرورگر خود “مشاهده صفحه منبع” را انتخاب کنید.

با این کار کد منبع پست یا صفحه باز می شود. اکنون باید به دنبال برچسب hreflang باشید تا بررسی کنید که به درستی کار می کند. برای یافتن برچسب hreflang می توانید از کلیدهای CTRL + F (Command + F) نیز استفاده کنید.

روش 2: بدون استفاده از پلاگین چند زبانه ، برچسب های Hreflang را در وردپرس اضافه کنید h4>

این روش برای کاربرانی است که از افزونه چند زبانه برای مدیریت ترجمه در وب سایت های خود استفاده نمی کنند.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن برچسب های HREFLANG Lite . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد جدیدی از منو با عنوان HREFLANG را به فهرست مدیریت WordPress شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه تنظیمات افزونه منتقل می شوید.

hreflang tag plugin settings

انواع پست ها را در جایی که می خواهید انتخاب کنید؟ برای فعال کردن افزونه و سپس بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا تنظیمات شما ذخیره شود.

در مرحله بعدی ، باید پست یا صفحه ای را که می خواهید برچسب hreflang در آن اضافه شود ویرایش کنید. در صفحه ویرایش پست ، متوجه یک متاباکس جدید با برچسب های HREFLANG خواهید شد.

Adding hreflang tags using a plugin

ابتدا باید URL پستی را که در حال ویرایش آن هستید اضافه کنید و سپس زبان آن را انتخاب کنید. پس از آن شما باید بر روی دکمه بعلاوه کلیک کنید تا URL های سایر تغییرات پست و زبان آنها اضافه شود.

پس از اتمام کار ، روی دکمه ذخیره یا به روزرسانی کلیک کنید تا پست شما ذخیره شود.

اکنون می توانید از پست خود در پنجره مرورگر بازدید کرده و کد منبع آن را مشاهده کنید. خواهید دید که برچسب hreflang به پست شما اضافه شده است.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید به راحتی برچسب hreflang را به سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید گام به گام ما را ببینید راهنمای SEO WordPress برای مبتدیان .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-hreflang-tags-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید