نحوه افزودن اشتراک RSS برای برچسب ها و بایگانی های طبقه بندی سفارشی

اخیراً در WPBeginner ، ما مقاله ای درباره نحوه اجازه دادن به کاربران برای عضویت در دسته ها در وردپرس . ما به طور خلاصه ذکر کردیم که وردپرس اشتراک RSS برای همه طبقه بندی ها را ارائه می دهد: دسته ها ، برچسب ها و طبقه بندی های سفارشی . در این مقاله ، ما به شما نحوه افزودن عنوان اشتراک RSS برای برچسب ها و بایگانی های طبقه بندی سفارشی.

مشابه دسته ها ، هر طبقه بندی سفارشی دارای URL خوراک خود است. تمام کاری که شما باید انجام دهید افزودن / feed / در انتهای URL است. به عنوان مثال:

https://www.wpbeginner.com/section/wp-themes/feed/

بیایید نگاهی به نحوه افزودن پیوند اشتراک RSS برچسب ها و بایگانی های طبقه بندی سفارشی بیندازیم.

افزودن پیوند اشتراک RSS در بایگانی برچسب h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که وارد پوشه طرح زمینه خود شوید و فایلی به نام tag.php را پیدا کنید. اگر tag.php را نمی بینید ، پس به دنبال archive.php بگردید. اگر هیچ یک از این دو مورد را نمی بینید ، احتمال اینکه از چارچوب قالب وردپرس ، و این مقاله برای شما مفید نخواهد بود.

حال اگر موضوع شما دارای یک فایل tag.php است ، به سادگی کد زیر را دقیقاً قبل از حلقه اضافه کنید.

$ tag_id = get_query_var ('tag_id')؛

echo ' '؛

؟>

اگر پرونده شما یک فایل tag.php نیست ، اما دارای یک پرونده archive.php است ، یک فایل جدید به نام tag.php ایجاد کنید و تمام کد های archive.php را در آن جای گذاری کنید پس از پایان کار ، کد بالا را در آن جای گذاری کنید.

در کد بالا ، ابتدا شناسه برچسب را بازیابی کردیم و سپس از آن برای دریافت پیوند خوراک برچسب استفاده کردیم. برای افزودن نمادهای تصویری ، به راحتی اشتراک متن را با برچسب تصویر جایگزین کنید ، دقیقاً همان کاری که برای دسته ها کردیم. نحوه مشاهده آن در وب سایت آزمون ما در اینجا است.

Adding a Subscribe link to Tag Archives

ما می توانیم همین کار را برای بایگانی های طبقه بندی سفارشی انجام دهیم.

افزودن پیوند اشتراک RSS در بایگانی های طبقه بندی سفارشی h4>

وردپرس به شما امکان می دهد طبقه بندی های سفارشی را اضافه کنید تا فراتر از دسته ها و برچسب های پیش فرض قرار گیرد (آموزش: نحوه ایجاد طبقه بندی های سفارشی ). روند افزودن پیوند اشتراک RSS به بایگانی های طبقه بندی سفارشی بسیار مشابه است.

وارد پوشه طرح زمینه خود شوید و به دنبال فایلی با نام taxonomy- {taxonomy-name} .php بگردید (برای مثال: taxonomy-موضوعات. php طبقه بندی را مباحث می نامند). اگر الگوی طبقه بندی سفارشی ندارید ، یک پرونده جدید ایجاد کنید. محتوای فایل archive.php خود را کپی و جایگذاری کنید در این فایل جدید. پس از پایان کار ، کد زیر را بالای حلقه جای گذاری کنید:

 

مشترک شوید

“؛

؟>

امیدواریم که این مقاله برای افزودن پیوندهای RSS به برچسب ها و صفحات بایگانی طبقه بندی سفارشی مفید باشد. اگر س anyال یا پیشنهادی دارید ، لطفاً با ارسال نظر در زیر به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-themes/how-to-add-rss-subscription-for-tags-and-custom-taxonomy-archives/.

دیدگاهتان را بنویسید