نحوه استفاده از دستیار نوشتن سئو در وردپرس برای بهبود سئو

بسیاری از خوانندگان ما از ما می پرسند که چگونه محتوای بهتری برای سئو بنویسیم؟ برخی می پرسند که آیا آنها باید روی چراغ سبز Yoast SEO تمرکز کنند یا خیر؟

خوب وقتی صحبت از بهینه سازی محتوای SEO می شود ، ما روی نمره Yoast SEO تمرکز نمی کنیم. در عوض ما از دستیار نوشتن سئو دیگر استفاده می کنیم.

این به ما کمک می کند محتوای خود را برای سئو بهینه کنیم ، بنابراین می توانیم در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشیم.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از SEO Writing Assistant در وردپرس برای بهبود سئو و ایجاد محتوای بهتر در وب سایت خود استفاده کنید.

Using SEO Writing Assistant in WordPress to improve SEO

دستیار نوشتن سئو چیست؟ h4>

SEO دستیار نوشتن ابزاری برای بهینه سازی محتوا است که توسط ایجاد شده است. SEMRush ، یکی از عناوین بهترین ابزارهای جستجوگرانه در بازار.

به شما امکان می دهد مطالب خود را در زمان واقعی از نظر سئو بررسی کرده و امتیاز کلی سئو خود را بهبود بخشید.

نحوه کار آن در اینجا است.

  • برای تولید الگوهای محتوا بر اساس 10 نتیجه برتر برای آن عبارت ، کلمات کلیدی تمرکز خود را وارد کنید
  • فوراً کلمات کلیدی مرتبط با معنا را دریافت کنید تا در مقاله خود قرار دهید
  • بر اساس نتایج رقیب ، محتوای خود را با نمره خوانایی بهبود بخشید
  • عنوان مقاله خود را برای جستجوگرها بهینه کنید
  • طول مقاله را براساس میانگین طول نتایج برتر تنظیم کنید
  • بدون ترک وب سایت خود ، سرقت ادبی را بررسی کنید
  • برای طبیعی و معمولی به نظر رسیدن لحن محتوا

این یک ابزار بسیار مفید است و می تواند به شما در بهبود SEO و همچنین سبک نوشتن در وب سایت شما کمک کند.

اگر شما یک سایت چند نویسنده را مدیریت کنید ، سپس به نویسندگان اجازه می دهد تا بهترین روشهای جستجوگرها را در کل مطالب دنبال کنند.

با این گفته ، اکنون بیایید نگاهی به چگونگی استفاده از دستیار نوشتن SEO برای بهبود سئو و بازدید بیشتر از وب سایت خود بیاندازیم.

تنظیم SEMRush’s SEO Writing Assistant در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید بازدید از دستیار تحریر SEO SEMRush و بر روی دکمه” ایجاد الگوی جدید “کلیک کنید.

Create new template

اکنون از شما خواسته می شود برای یک حساب کاربری رایگان وارد شوید یا ثبت نام کنید.

SEMRush فقط با 1 پیشنهاد محتوای رایگان ، یک حساب اولیه رایگان ارائه می دهد. شما باید برای یک اشتراک SEMRush ثبت نام کرده یا آن را ارتقا دهید برای به دست آوردن همه ویژگی ها (این کاملا ارزش آن را دارد).

Register for a free account

در مرحله بعدی ، از شما خواسته می شود یک آدرس ایمیل وارد کنید و یک رمز عبور وارد کنید. پس از آن ، صفحه ای مشاهده خواهید کرد که می توانید برای ایجاد الگوی SEO ، کلمات کلیدی تمرکز را وارد کنید.

Creating SEO content template for an article

کلمه کلیدی تمرکز شما در واقع کلمه کلیدی است که می خواهید برای این پست یا صفحه وبلاگ خاص ، شماره 1 را برای آن رتبه بندی کنید. پس از وارد کردن کلمه کلیدی تمرکز ، SEMRush الگوی محتوای SEO شما را تولید می کند. همچنین می توانید این کار را درست در داخل داشبورد وردپرس خود انجام دهید.

شما به سادگی باید ابزار SEO Writing Assistant را به سایت وردپرس خود متصل کنید.

ابتدا باید SEMRush SEO Writing Assistant در سایت وردپرس شما. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، باید مقاله ای را ویرایش کنید که می خواهید برای SEO بهینه کنید. در صفحه ویرایش پست ، به پایین پیمایش کنید و بخش جدید SEMRush SEO Writing Assistant را در زیر ویرایشگر محتوا مشاهده خواهید کرد.

Connect WordPress to your SEMRush account

این خوانایی اولیه و نمره SEO را به شما نشان می دهد. برای دریافت تصویر کامل ، باید بر روی دکمه ورود به سیستم کلیک کرده و وارد حساب SEMRush خود شوید.

پس از ورود به سیستم ، از شما خواسته می شود که اجازه دهید. برای ادامه بر روی دکمه “تأیید” کلیک کنید.

Give permission

اکنون که افزونه را به حساب SEMRush خود متصل کردید ، بیایید توصیه های SEO را برای مقاله ما تولید کنیم.

Generate SEO recommendations

اگر قبلاً کلمات کلیدی تمرکز را وارد کرده باشید ، لیست آنها را به عنوان پیشنهاد مشاهده خواهید کرد. در غیر این صورت ، برای ادامه بر روی دکمه “ایجاد توصیه های جدید” کلیک کنید.

Add keyword suggestions

به سادگی کلمات کلیدی تمرکز را وارد کنید و بر روی دکمه “دریافت توصیه ها” کلیک کنید. برای یافتن کلمات کلیدی مناسب به کمک نیاز دارید؟ به راهنمای مبتدیان ما در چگونگی انجام تحقیقات کلمات کلیدی برای سایت وردپرس خود.

SEMRush اکنون 10 نتیجه برتر کلمات کلیدی داده شده را بررسی می کند تا لیستی از کلمات کلیدی مرتبط با معنا را ایجاد کند تا در محتوای شما گنجانده شود.

LSI keyword recommendations

کلمات کلیدی که قبلاً در مقاله شما گنجانده شده اند با پس زمینه سبز ظاهر می شوند. می توانید پیش بروید و در صورت لزوم کلمات کلیدی گمشده را در محتوای موجود اضافه کنید یا محتوای خود را گسترش دهید تا در صورت لزوم بخش های جدید اضافه کنید.

هنگام نوشتن ، این ابزار همچنین خوانایی و نمرات طول مقاله را متناسب با میانگین نمرات نتایج برتر تنظیم خواهد کرد.

بررسی صدای صدا با استفاده از SEMRush SEO Writing Assistant

همه کارشناسان و بازاریابان سئو استفاده از لحن گاه به گاه برای همه مقالات شما را توصیه می کنند. موتورهای جستجو این لحن مکالمه را برای بیشتر مخاطبان جذاب تر و مفید می دانند.

اکنون مسئله این است که گاهی حفظ لحن گاه به گاه در سراسر مقاله دشوارتر می شود.

دستیار نوشتن سئو با یک جستجوگر تن صدا ارائه می شود. این AI ابزار قدرتمند لحن محتوای شما را بررسی می کند و به آن نمره ای از رسمی به گاه به گاه می دهد. بیشتر مقالات جایی در این بین قرار می گیرند ، بنابراین اگر می گوید مقاله شما لحنی خنثی دارد نگران نباشید.

Checking for tone of voice

بررسی پیوندهای داخلی

پیوندها نقشی اساسی در سئو دارند و دستیار نوشتن سئو به شما کمک می کند پیوندهای داخل مقاله خود را پیگیری کنید.

اگر مقاله شما از تعداد پیوندهای داخلی بهینه برخوردار نباشد ، به شما یادآوری می کند. همچنین لینک ها و پیوندهای خارجی به صفحه اصلی شما را بررسی می کند.

Keep track of links in your posts

اگر نویسندگان دیگری دارید که روی مقالات کار می کنند ، این ابزار مفید است. ویراستاران می توانند به سرعت ببینند که آیا مقاله شامل پیوندهای داخلی به سایر پست های وب سایت شما است.

بررسی سرقت ادبی در وردپرس با دستیار نوشتن سئو h4>

اگر نویسندگان خود را برای مشارکت در مقاله های وبلاگ خود استخدام می کنید ، باید مطمئن شوید که مقالاتی که آنها ارسال می کنند دارای محتوای اصلی هستند.

به طور معمول ، سردبیران و دارندگان وب سایت از جستجوگرهای دزدی ادبی مانند استفاده می کنند گرامری یا Google برای دیدن اصل بودن مقاله. SEO Writing Assistant این کار را با یک ابزار داخلی Plagiarism checker آسان می کند.

Plagiarism checker tool in SEO Writing Assistant by SEMRush

نکته منفی این است که حتی با برنامه های پرداختی ، شما فقط می توانید تعداد محدودی چک انجام دهید. اگر به موارد بیشتری نیاز دارید ، می توانید چک های اضافی را از صفحه اشتراک خود در داشبورد SEMRush خریداری کنید.

دریافت نمره کامل سئو برای مقاله خود h4>

با اجرای پیشنهادهای ارائه شده توسط ابزار SEO Writing Assistant ، امتیاز کلی شما نیز بهبود می یابد.

Overall SEO score

نوار نمره کلی تمام پارامترها و پیشنهادهای نشان داده شده توسط پلاگین را در نظر می گیرد. برای اطمینان از رتبه بندی بهتر در سئو باید مطمئن شوید که این نوار سبز می شود.

گاهی اوقات ممکن است پلاگین کلمات کلیدی LSI را پیشنهاد کند که ممکن است در محتوای شما نباشد. به جای اینکه آنها را در مقاله خود جای دهید ، می توانید با خیال راحت آنها را نادیده بگیرید.

به یاد داشته باشید اگرچه این ابزارهای SEO توصیه هایی را ارائه می دهند ، شما مخاطبان خود را بهتر از این ابزارها می شناسید. کاربران خود را در ذهن داشته باشید و مطمئن شوید که مطالب شما را مفید و جذاب می دانند.

پیگیری عملکرد SEO شما در وردپرس h4>

هنگامی که برای مدتی استفاده از دستیار نوشتن SEO را شروع کردید ، ممکن است بخواهید نحوه تأثیرگذاری آن بر موقعیت های وب سایت خود را در جستجو پیگیری کنید.

ما راهنمای مفصلی در مورد چگونگی رتبه بندی کلمات کلیدی وب سایت خود را با استفاده از SEMRush و سایر ابزارها پیگیری کنید.

همچنین ممکن است بخواهید مطالب برتر خود را زیر نظر داشته باشید با استفاده از Google Analytics . بهترین راه برای انجام این کار استفاده از MonsterInsights است. گزارش های Google Analytics شما را در وردپرس آورده و در قالب قابل خواندن توسط انسان نمایش می دهد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه از SEO Writing Assistant در وردپرس برای بهبود سئو استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای SEO WordPress a > با دستورالعمل های گام به گام برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-use-the-seo-writing-assistant-in-wordpress-to-improve-seo/.

دیدگاهتان را بنویسید