نحوه ارسال ایمیل به همه کاربران ثبت نام شده در وردپرس

آیا تا به حال خواسته اید برای همه کاربران ثبت نام شده در سایت وردپرس خود ایمیل انبوه ارسال کنید؟ اگر یک سایت وردپرس چند کاربره را اجرا کنید ، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد ایمیل اعلانات را برای کاربران خود ارسال کنید. در این مقاله ، ما به شما نحوه ارسال ایمیل به همه کاربران ثبت نام شده در وردپرس را نشان خواهیم داد.

Email all registered users in WordPress

چرا و چه زمانی باید به همه کاربران ثبت شده در وردپرس ایمیل ارسال کنید؟ h4>

اگر اجازه ثبت نام کاربر در سایت وردپرس خود را می دهید ، بنابراین ممکن است شما به طور خودکار کاربران ثبت شده را به لیست ایمیل تقسیم بندی نشده است ، بنابراین برای ارسال یک ایمیل گسترده به همه کاربران ثبت نام شده به راه حل دیگری نیاز دارید. >

می توانید از این ویژگی برای ارسال ایمیل در مورد اعلان های مهم ، وضعیت حساب ، درخواست به روزرسانی رمز عبور و موارد دیگر استفاده کنید.

بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی همه کاربران ثبت نام شده را در سایت وردپرس خود از طریق ایمیل ارسال کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

ارسال ایمیل به همه کاربران ثبت شده در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه ایمیل کاربران . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، افزونه مورد منویی جدید را با عنوان “Email User” اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه ای منتقل می شوید که می توانید افرادی را که می خواهید برای آنها ایمیل ارسال کنید انتخاب کنید.

Email users

می توانید برای کاربران خاص پیام شخصی ارسال کنید ، یا می توانید برای گروه های کاربری پیام ارسال کنید. کاربرانی با همان نقش کاربر / a> برای مثال دارای یک گروه کاربری هستید ، مدیران ، ویراستاران ، نویسندگان ، مشترکین و غیره

برای ارسال ایمیل به افراد خاص یا همه کاربران در سایت وردپرس خود ، باید روی پیوند “ارسال پیام شخصی” کلیک کنید.

Sending emails to individual or all users on your site

با انتخاب قالب نامه برای ایمیل خود شروع کنید و سپس گیرندگان را از لیست کشویی انتخاب کنید. برای انتخاب چندین کاربر می توانید از CTRL (کلید فرمان در Mac) استفاده کنید.

بعد ، شما باید یک موضوع و پیام ایمیل خود را اضافه کنید. هنگامی که از پیام ایمیل راضی شدید ، بر روی دکمه ارسال ایمیل کلیک کنید.

این افزونه پیام ایمیل شما را برای همه کاربران انتخاب شده ارسال می کند.

ارسال ایمیل به گروه های کاربری در وردپرس h4>

پلاگین User Email همچنین دارای یک ویژگی است که به شما امکان می دهد برای نقش های خاص کاربر ایمیل ارسال کنید.

اگر تعداد کاربران زیادی دارید این ویژگی مفید است و نمی توانید همه آنها را یکی یکی در فرم پیام جداگانه انتخاب کنید. همچنین هنگامی که می خواهید نقش های کاربری خاص مانند نویسندگان یا ویراستاران را از طریق ایمیل ارسال کنید نیز مفید است.

شما باید به صفحه ایمیل کاربران »ارسال به گروه (ها) بروید.

Send email to specific user roles or groups

ابتدا باید قالب نامه (متن ساده یا HTML) را برای پیام ایمیل خود انتخاب کنید. پس از آن می توانید نقش ها یا گروه های کاربری را که می خواهید این ایمیل را برای آنها ارسال کنید انتخاب کنید.

بعد ، یک موضوع برای پیام ایمیل خود اضافه کنید و سپس پیام ایمیلی را که می خواهید ارسال کنید اضافه کنید. برای ارسال پیام بر روی دکمه ارسال ایمیل کلیک کنید.

روشن / خاموش کردن ایمیل ها برای کاربران خاص در وردپرس h4>

با مراجعه به صفحه کاربران ایمیل »تنظیمات کاربر می توانید انتخاب کنید که چه کاربرانی پیام های فردی یا گروهی را دریافت کنند.

Manage email settings for users

کاربری را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید و سپس از منوی اقدامات انبوه یک اقدام را انتخاب کنید. می توانید اعلان ها (پیام های فردی) و همچنین ایمیل های انبوه (ایمیل های ارسال شده به چندین کاربر یا گروه های کاربری) را خاموش کنید.

هنگامی که تغییرات خود را انجام دادید ، برای ذخیره تغییرات خود ، حتماً روی دکمه اعمال کلیک کنید.

کاربران فردی در سایت شما می توانند تنظیمات ایمیل را در صفحات نمایه خود نیز کنترل کنند.

پس از ورود ، کاربران می توانند به صفحه نمایه خود مراجعه کنند ، و آنها متوجه دو گزینه جدید برای انتخاب یا خارج شدن از پیام های ایمیل می شوند.

Email preferences

عیب یابی مشکلات ایمیل h4>

اگر در ارسال ایمیل از وب سایت وردپرس خود مشکلی دارید ، راهنمای ما را در نحوه رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-send-email-to-all-registered-users-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35