میکروبلاگ در وردپرس با این 15 قالب تم وردپرس Tumblr

در وردپرس 3.1 ، یک ویژگی جدید ، فرمت های ارسال ، به هسته اضافه شد. درج قالب های ارسال به توسعه دهندگان این امکان را داده است تا زمینه های وردپرس به سبک tumblr را ایجاد کنند تا تجربه بهتر میکروبلاگینگ را فراهم کنند. در این مقاله ، ما برخی از بهترین تم های وردپرس به سبک Tumblr را به نمایش می گذاریم.

قالب استاندارد h4>

تم استاندارد توسط Mashable به عنوان یکی از 8 تم برتر وردپرس شناخته شده است ، TheNextWeb آن را نرم و واضح ترین قالب وردپرس تاکنون نامیده است ، و همچنین به عنوان یکی از 25 بهترین تم تجاری وردپرس 2010″ توسط WPBeginner. با به روزرسانی اخیر ، قالب استاندارد اکنون به طور کامل از قالب های ارسال پشتیبانی می کند.

Standard Theme for WordPress

اگر از کوپن “ WPBEGIN15 ” استفاده می کنید ، 15٪ تخفیف بگیرید.

مضامین سبک Tumblr از WooThemes

WooThemes یکی از بزرگترین ارائه دهندگان تم های وردپرس است. همچنین اتفاقاً بزرگترین مجموعه از مضامین وردپرس به سبک tumblr همراه با سرویس رایگان Tumblr2WP ، که به شما امکان می دهد وبلاگ Tumblr خود را به وردپرس منتقل کنید.

Cinch

Cinch Tumblog Theme for WordPress

Crisp

Crisp Tumblog Theme for WordPress

Elefolio

Elefolio Tumblog Theme for WordPress

Auld

Auld Tumblog Theme for WordPress

مورب

Slanted Tumblog Theme for WordPress

عقب نشینی

Retreat Tumblog Theme for WordPress

شما می توانید هر یک از تم های آنها را با قیمت 70 دلار خریداری کنید و از Buy 1 Get 2 Free آنها استفاده کنید. بنابراین می توانید سه مضمون را با قیمت 1 دریافت کنید. درعوض دیگر ، می توانید به باشگاه مضمون آنها بپیوندید که به شما امکان می دهد به همه 89 مضمون آنها دسترسی داشته باشید ، از دسترسی به تالارها و آموزشها ، به روزرسانی های منظم تم و ماهانه 2 تم جدید پشتیبانی کنید.

مضامین سبک Tumblr از مضامین زیبا h2>

تم های زیبا ارائه دهنده معروف تم وردپرس است که با بهترین قیمت شناخته شده است (39 دلار برای دسترسی نامحدود به تمام تم های خود – کل تم های موجود 59). آنها دارای دو طرح زمینه وردپرس به سبک tumblog زیبا هستند.

LightBright

LightBright Tumblog Theme for WordPress

DailyNotes

DailyNotes Tumblog Theme for WordPress

مضامین سبک Tumblr از Themify

نیک لا و Themify به طور مداوم مضامین وردپرس با زیبایی طراحی شده را تولید می کند. آنها از زمان راه اندازی وردپرس 3.1 تاکنون دو مضمون وردپرس به سبک Tumblr را به خوبی طراحی کرده اند.

Wumblr

Wumblr Tumblog Theme for WordPress

Minblr

Minblr Tumblog Theme for WordPress

برای دریافت 20 می توانید از کوپن استفاده کنید: “ wpbeginner “. ٪ تخفیف در خرید شما.

ملیله

ملیله یک موضوع کودکانه برای چارچوب پیدایش . این اولین تم به سبک tumblr توسط StudioPress با کارهای بیشتر.

Tapestry Tumblog Theme for WordPress

مکالمه

مکالمه یک قالب وردپرس میکروبلاگینگ به سبک توییتر است که دارای 5 طرح رنگی بر اساس موضوع محبوب P2 توسط Automattic است

Conversate Tumblog Theme for WordPress

CoPilot h4>

CoPilot یک قالب وردپرس است که از افزونه WooThemes Tumblog استفاده می کند. با استفاده از برنامه Express پست سریع را از داشبورد WordPress یا iPhone خود منتشر کنید. همچنین می توانید از طرح زمینه به عنوان یک قالب معمولی وردپرس استفاده کنید!

CoPilot Tumblog Theme for WordPress

MyJourney a > h4>

MyJourney موضوعی است که توسط Themefuse که نه تنها برای یک وبلاگ شخصی یا نمونه کارها مناسب است ، بلکه حتی می توانید با ارسال فیلم ها ، عکس ها ، پیوندها و موارد دیگر در حال فرار از آن لذت ببرید.

MyJourney Tumblog Theme for WordPress

MultimediaWP h4>

اگر سایت شما نیاز به نمایش انواع مختلف محتوای چندرسانه ای مانند فایلهای دیداری ، فیلم ها ، تصاویر و غیره داشته باشد ، تم WP ایده آل است.

MultimediaWP Tumblog Theme for WordPress

نوت بوک WP

WP Notebook مانند یک وبلاگ معمولی وردپرس و یک وب سایت مشابه Tumblr عمل می کند – در عین حال از داشتن مالکیت و کنترل کامل محتوای سایت خود بهره مند می شوید.

WP NotebookTumblog Theme for WordPress

وبلاگ سریع

Fast Blog یک قالب وردپرس با برخی از ویژگی های اضافی مانند tumblr است. برای وبلاگ نویسی آسان است و به لطف پلاگین WooTumblog (شامل) می توانید پست ها را حتی از طریق تلفن همراه به سرعت اضافه کنید. این تم همراه با 12 طرح رنگی و تعداد زیادی گزینه جالب دیگر است.

Fast Blog Tumblog Theme for WordPress

آیا می خواهید قالب های ارسال را به موضوع خود اضافه کنید؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/microblog-in-wordpress-with-these-15-tumblr-style-wordpress-themes/.

دیدگاهتان را بنویسید