محتوای مخلوط یا محتوای مخلوط در وردپرس: دلایل ، راه حل ها

WordPress

دسترسی_زمان

ساعت شنی_خالی

اگر در سایت خود با اخطار محتوای مختلط روبرو شدید وردپرس (eng) ، آن را نادیده نگیرید. این تنظیمات نادرست را نشان می دهد. محتوای مختلط یا محتوای مختلط می تواند منجر به مشکلات جدی تری شود. خوشبختانه رفع خطا کاملاً آسان است.

در این مقاله توضیح خواهیم داد که محتوای مختلط چیست ، چرا اخطار محتوای مختلط ظاهر می شود و چگونه آن را برطرف کنید.

اخطار محتوای مختلط h2>

ممکن است بسته به مرورگر ، پیامی که حاوی محتوای مختلط در سایت وردپرس شما است متفاوت باشد. ممکن است اینگونه به نظر برسد “اتصال به سایت کاملاً امن نیست” یا “اتصال به سایت امن نیست.”

Предупреждение о Mixed Content в Firefox

هشدار در مورد محتوای مختلط در Firefox
Предупреждение о Смешанном Контенте в Chrome
هشدار محتوای مختلط در Chrome

به طور معمول ، یک هشدار به شما اطلاع می دهد که که محتوای ناامن در صفحه وب سایت شما پیدا شده است. بیشتر اوقات این اتفاق پس از مهاجرت می افتد HTTP به HTTPS

وقتی از HTTP به HTTPS تغییر می دهید ، اتصال به سایت شما ایمن تر می شود.

با این وجود ، اگر برخی از تنظیمات هنگام پیمایش نادرست بودند ، همه منابع سایت WordPress شما از طریق اتصال HTTPS بارگیری نمی شوند. در نتیجه ، مرورگر اخطار محتوای مختلط را نمایش می دهد.

سه دلیل اصلی برای پیام محتوای مختلط وجود دارد:

  • وقتی یک توسعه دهنده هنگام ایجاد طرح زمینه یا پلاگین از پیوند HTTP استفاده می کند ، یک مسیر مطلق به جای یک مسیر نسبی وجود دارد.
  • وقتی سایت حاوی پیوندهایی به منابع بدون HTTPS باشد. شما به نسخه های HTTP اسکریپت های خارجی اشاره می کنید.

اما چرا HTTPS بهتر از HTTP است؟ به زبان ساده ، HTTPS سایت شما را ایمن می کند.

HTTPS مخفف Hyper Text Transfer Protocol Secure است. این بدان معنی است که تمام داده هایی که از طریق سایت شما عبور می کنند با رمزگذاری ایمن محافظت می شوند. بنابراین ، کاربری که حق این داده ها را ندارد نمی تواند آن را بخواند. این همچنین بدان معنی است که تمام اطلاعات حساس مانند اطلاعات کارت اعتباری به طور ایمن در برابر کلاهبرداران محافظت می شود.

اگر سایت وردپرسی شما با SSL ایمن است – از HTTPS استفاده می کند – یک قفل سبز در مشاهده خواهید کرد نوار آدرس. برای دریافت جزئیات اطلاعات صدور گواهینامه می توانید روی آن کلیک کنید.

Зеленый Замок в адресной Строке при HTTPS-соединении

چرا مهم است؟

به زبان ساده ، سایتی بدون گواهی امن نیست. به همین دلیل مهم است که آن را در اسرع وقت برطرف کنید.

امنیت h4>

امنیت امروز اختیاری نیست.

در واقع ، این یکی از اولویت های ساخت سایت وردپرس است. اگر از اتصال HTTPS ایمن استفاده می کنید ، خطرات احتمالی را که می تواند بازدید کنندگان شما را تحت تأثیر منفی قرار دهد کاهش می دهید.

اتصال ناامن باعث می شود مشتریان شما از انجام هرگونه مالی خودداری کنند. عملیات در سایت شما. بنابراین اگر مشاغل آنلاین دارید ، مطمئن شوید که مشتریان هنگام خرید این پیام را نمی بینند.

SEO Factor

سئو یک عامل حیاتی برای هر سایتی است که می خواهد بازدید کنندگان را از جستجوی ارگانیک جذب کند.

Google رسما تأیید کرده است که HTTPS عاملی است که مستقیماً در رتبه بندی جستجوی سایت (SERP) تأثیرگذار است. علاوه بر این ، محتوای مخلوط می تواند بر سرعت بارگذاری وب سایت شما تأثیر منفی بگذارد ، همچنین سرعت از فاکتورهای SEO است. بنابراین ، نادیده گرفتن هشدارهای محتوای مختلط می تواند تلاش شما برای بهینه سازی SEO را تضعیف کند.

قابلیت اطمینان h4>

هشدار در مورد محتوای ناامن در مرورگر بازدید کننده می تواند شهرت را تضعیف کند. شرکت خود ، تجربه کاربر را پایین آورده و مانع اعتماد مشتری شوید.

بنابراین اگر محتوای آموزنده عالی دارید اما از نظر امنیتی مشکلی ندارید – اتصال سایت شما کاملاً امن نیست – بازدیدکنندگان به همان سرعتی که آمدند آنجا را ترک خواهند کرد.

انواع محتوای مخلوط h3>

دو مورد وجود دارد نوع محتوای مختلط:

  • محتوای مخلوط فعال (محتوای مخلوط فعال) – معروف به محتوای اسکریپت نویسی. این محتوای مخلوط صفحات وب را از طریق اتصال HTTPS بارگیری می کند ، اما اسکریپت ها از طریق اتصال HTTP بارگیری می شوند. با این نوع محتوای مختلط مراقبت ویژه ای داشته باشید. این حمله مهاجمان را به خود جلب می کند زیرا آنها می توانند با سرقت داده ها یا تزریق بدافزار ارتباط را قطع کرده و از آن سو explo استفاده کنند. در صورت بارگیری فایل های صوتی ، تصویری یا تصویری به جای HTTPS از طریق HTTP.

تعیین دارایی های HTTP در حال بارگیری در صفحه HTTPS span >

قبل از اینکه بتوانید پیام محتوای مختلط را عیب یابی کنید ، باید مشکلی که باعث آن شده را شناسایی کنید.

ابتدا مطمئن شوید سایت شما قبلاً داشته است SSL وجود دارد اگر هنوز گواهی نصب نشده است ، می توانید آن را از هاستینجر با قیمت مقرون به صرفه.

اکنون بیایید بیاموزیم چگونه با استفاده از سه روش مختلف مشکل را شناسایی کنیم: استفاده از پلاگین span> ، سایت آزمایش آنلاین و از طریق بازرسی عنصر .

استفاده از افزونه ها h3>

یک پلاگین سفارشی نصب کنید که عناصر HTTP را شناسایی کند.

Баннер к Плагину WordPress HTTPS (SSL) - Открытый Замок

وردپرس HTTPS (SSL) یکی از بهترین افزونه ها برای این کار است. پس از نصب و فعال سازی افزونه ، به صفحه تنظیمات HTTPS در داشبورد بروید. در آنجا می توانید:

  • همه URL های ایمن را در میزبان SSL وارد کنید ؛
  • کار با سایت فقط با SSL ؛
  • پیکربندی محافظت از هر پست و صفحه جداگانه.

استفاده از سایت تست آنلاین

همچنین می توانید سایت خود را با WhyNoPadLock . در این سایت شما یک ابزار اعتبارسنجی ساده پیدا خواهید کرد که اتفاقاً بیش از 6 میلیون منبع وب با موفقیت از آن استفاده کرده اند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که آدرس سایت سایت خود را وارد کنید و شروع به آزمایش کنید. اگر مشکلی در وب سایت مشاهده شود ، هشداری مانند این را مشاهده خواهید کرد:

Сообщение на Сайте WhyNoPadLock о Найденном Смешанном Контенте

اگر نتیجه آزمایش بدهد یک علامت سبز ، به این معنی است که شما خوب هستید.

Сообщение на Сайте WhyNoPadLock о Том, что Смешанный Контент не Найден

به صورت جایگزین ، داده جستجوگر HTTPS . این ابزار عالی دارای دو نسخه آنلاین و دسک تاپ است. با استفاده از آن می توانید محتوای مخلوط فعال یا غیرفعال ، تغییر مسیرها و پیوندهای غیر ایمن را شناسایی کرده و همچنین از وضعیت گواهی SSL سایت خود مطلع شوید.

Главная Страница Сайта HTTPS Checker

با استفاده از عنصر Inspect

شخصاً روش سوم را توصیه می کنیم.

اگر از Google Chrome به عنوان مرورگر اصلی خود استفاده می کنید ، می توانید با کلیک راست روی صفحه از ابزار Element Inspection استفاده کرده و سپس بازرسی -> کنسول یا مشاهده کد -> کنسول در نسخه روسی.

اساساً نیازی به جستجوی اشتباهات به صورت دستی ندارید ، زیرا ابزار خود لیستی از خطاهایی را که باید برطرف شوند ارائه می دهد. اما لطفا توجه داشته باشید که این عمل باید برای هر صفحه جداگانه انجام شود.

اگر می خواهید یک تحلیل جامع سایت انجام دهید ، پس باید از ابزار حسابرسی Ahrefs . این ابزار به شما کمک می کند پیوندها و منابعی را که باعث ایجاد مشکل می شوند را شناسایی کنید. در حقیقت ، این سرویس بسیار قدرتمندتر است و می توان به سادگی یک سایت را فقط برای شناسایی محتوای مخلوط برای ممیزی یک سایت استفاده کرد.

اخطار محتوای مختلط: چگونه رفع مشکل

بنابراین ، پیام “اتصال به سایت امن نیست” یا “اتصال به سایت به طور کامل امن نیست” را می بینید ، چگونه آن را برطرف کنیم؟ هنگامی که دلیل حضور آن را در سایت وردپرس خود شناسایی کردید ، می توانید مستقیماً به “تعمیر” بپردازید.

ساده ترین راه برای این کار جایگزینی HTTP با HTTPS برای موارد شناسایی شده است. برای این کار می توانید به پنل مدیریت وردپرس خود تنظیمات -> عمومی بروید. سپس در آدرس WordPress (URL) و آدرس سایت (URL) تغییر دهید.

Страница Общих Настроек в Админке WordPress p >

اما اگر بخواهید خطاها را به صورت دستی در سراسر سایت برطرف کنید این روش بسیار وقت گیر است. s pan>

در عوض ، می توانید پلاگین را نصب کنید SSL Insecure Content Fixer برای کمک به شما در تشخیص و رفع مشکلات به راحتی.

پس از نصب و فعال سازی ، به تنظیمات . می توانید از بین پنج سطح تصحیح خطا موجود ، یکی را انتخاب کنید:

  • ساده – به طور پیش فرض انتخاب شده است. این افزونه اسکریپت ها و صفحه های سبک ثبت شده ، و همچنین تصاویر و سایر رسانه ها را اصلاح می کند. از آنجا که این یک حالت ساده است ، پلاگین قادر به اصلاح تصاویر یا فریم ها که در HTML رمزگذاری شده اند.
  • محتوا – این سطحی است که اصلاحات ساده انجام می شود و همچنین فریم ها و رسانه های جاسازی شده را در محتوا و ابزارک های شما پاک می کند.
  • ابزارک ها – این گزینه برای پاک کردن همه ابزارک ها ، نه فقط متن ، قابلیت اضافه می کند
  • ضبط – بسته رفع اشکال کامل شامل اسکریپت ها ، شیوه نامه ها و رسانه های جاسازی شده در صفحه وردپرس خود.
  • Capture All بالاترین سطح است که شامل درخواست های AJAX نیز می شود. راه حل قدرتمندی ، اما مراقب آن باشید زیرا می تواند درگیری های جدی ایجاد کند.

توصیه می کنیم با گزینه پیش فرض شروع کنید و در صورت پیشرفت تدریجی به سطوح بعدی بروید. شما می خواهید اصلاحات پیچیده تری انجام دهید.

نتیجه گیری h2>

محتوای مخلوط و هشدار را نادیده نگیرید در مورد در دسترس بودن آن. محتوای مخلوط به طور جدی امنیت سایت شما را به خطر می اندازد. بنابراین ، در صورت بروز چنین مشکلی اکیداً توصیه می شود سریعاً اقدام کنید.

در این مقاله ، ما نشان داده ایم که اصلاح محتوای مختلط در وردپرس به سختی به نظر نمی رسد. روشی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و در صورت ادامه خطا ، از ابزارهای اضافی ذکر شده در راهنمای ما استفاده کنید.

در راه اندازی سایت وردپرس خود موفق باشید و هیچ “اتصال سایت ایمن نیست “!

منبع:
https://www.hostinger.ru/rukovodstva/mixed-content-v-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید