رونق مسابقه ساز ، اکنون بازی ها و نظرسنجی ها برای جذب مشترکان است؟

بله ، عنوان را به درستی خواندید. Thrive Quiz Builder افزونه ای است که به ما امکان می دهد مشترکین را به طریقی متفاوت … جدید و سرگرم کننده جذب کنیم.

چگونه؟ با استفاده از نظرسنجی ، آزمونها یا بازی ها ، آن را هرچه دوست دارید بنامید.

ایده این است که قبل از درخواست ایمیل ، کاربر را کمی “سرگرم” کنیم ، اگرچه اگر نمی خواهید لزوماً از او س toال کنید و همچنین سرگرم کردن تنها هدفی نیست که می توانیم با این سیستم جدید به دست آوریم.

پارچه بیشتری برای بریدن پشت همه اینها وجود دارد تا اینکه فقط به لذت آن بپردازید.

در واقع ، من فکر می کنم که مردم Thrive این “سیستم” یا روش جدید جذب سرنشینان را روند احتمالی می دانند که ممکن است در آینده نزدیک ایجاد شود و شاید خیلی دور نباشد …

من شخصاً شک دارم ، زیرا ایجاد یک پرسشنامه با این پلاگین و پرسیدن 3-4 سوال ساده است و شما حتی برای ایجاد آن وقت خوبی دارید زیرا جالب است و چون نتیجه زیبایی (مانند تقریباً همه مواردی که Thrive بازی می کند) بسیار مشهود است ، اما …

یک استراتژی تقسیم بندی بر اساس سوالات و پاسخ های احتمالی کاربر با پایان های مختلف مختلف ایجاد کنید ، که به نوبه خود باعث نمی شود فرد علاقه خود را از دست بدهد و حس کنجکاوی کافی را برای گذاشتن ایمیل خود در آخرین مرحله ایجاد کند … این موضوع دیگری است.

ما در مورد این پلاگین به عمق بیشتری خواهیم پرداخت. thrive-quiz-builder

Thrive Quiz Builder از کجا آمده است؟ h2>

این یکی دیگر از افزونه های Thrive Themes است. برای کسانی که از افزونه های “خانواده پر رونق” مطلع نیستند می گویند این یکی دیگر از افزونه هایی است که این افراد دارند و مکمل سایر موارد از جمله:

همانطور که مشاهده کردید ، طیف وسیعی از افزونه ها که کاملاً با یکدیگر کار می کنند.

خوب ، دوستان ما ایجاد خللی در جذب مشترکین برای ایجاد افزونه ای که کارهای مختلفی را انجام می دهد و گزینه های جدیدی را ارائه می دهند مشاهده کرده اند.

کمی پیچ یا پیچ بزنید.

زیرا … چه کسی تفاوت را دوست ندارد؟

چه کسی چیز جدید و سرگرم کننده را به معمول ترجیح نمی دهد؟

فکر می کنم ایده این افزونه کمی در اینجا متولد شده باشد.

اما همانطور که در ابتدا اشاره کردم ، این فقط تغییر فرم اشتراک با ادعای شما و جعبه های آن برای قرار دادن نام و ایمیل نیست.

اخیراً آنها یک عنصر بسیار قدرتمند را ادغام کرده اند: تقسیم بندی .

هنوز همه ارائه دهندگان در آنجا نیستند ، اما به عنوان مثال با Active Campaign به شما امکان می دهد برچسب هایی را با هرکدام از پاسخهایی که فرد در کل پرسشنامه می دهد ، اضافه کنید.

اگر کمی درگیر این موضوع “تقسیم سرب” نشوید ، ممکن است چینی به نظر برسد.

اما من قبلاً به شما گفتم این چیزی است که زمینه زیادی دارد.

خوب بیایید به این نکته بپردازیم که این افزونه چگونه کار می کند؟

گزینه های پیکربندی این افزونه. h2>

اولین چیزی که باید درک کنید این است که می توانید برای مسابقه خود «قالب» انتخاب کنید:

  1. ساخت از ابتدا: از ابتدا شروع کنید.
  2. ساخت لیست: برای جذب سرنخ آماده شده است.
  3. اشتراک های اجتماعی: ما به دنبال ایمیل نیستیم ، بلکه آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاریم.

در دو گزینه اول 4 مرحله برای مسابقه خود خواهیم داشت:

  1. صفحه چلپ چلوپ: که در آن موضوع یا موضوع پرسشنامه گزارش شده است.
  2. س Quesالات: همان س questionsالاتی که ما خواهیم پرسید.
  3. گیت انتخاب: جایی که ایمیل را درخواست خواهیم کرد.
  4. صفحه نتایج: که ما نتایج را با توجه به پاسخ ها نشان خواهیم داد.

من گفتم که در دو مورد اول زیرا در گزینه “سهام اجتماعی” از مرحله “دروازه انتخاب” صرف نظر خواهیم کرد: ما ایمیل نخواهیم خواست اما روی آن تمرکز خواهیم کرد که در صفحه نتایج ، آنها را تشویق می کنند که مسابقه را در صورت تمایل در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

در هر صورت ، در قالب های دیگر نیز می توانیم تصمیم بگیریم:

  • اگر می خواهید ایمیل خود را ارسال کنید یا از آن مرحله صرف نظر کنید و به نتایج بروید.
    اگر می خواهید چنین نتایجی را ببینید
  • ترک ایمیل اجباری کنید.

همچنین گزینه های دیگری مانند انتخاب روش ارزیابی نتایج نیز در اختیار ما قرار خواهد گرفت:

  1. تعداد: عدد مطلق.
  2. درصد: سپس درصدی.
  3. دسته بندی: کاربر را با توجه به پاسخ های او طبقه بندی کنید.
  4. درست / غلط: درست یا غلط کلاسیک برای پاسخ.

نشان اشتراک گذاری اجتماعی چیست؟ h3>

این گزینه مخصوصاً برای مواردی است که می خواهیم اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را ارتقا دهیم.

در صفحه نتایج ، می توانیم از تصویری کاملاً مناسب برای این منظور استفاده کنیم و از آنجا که صحبت از پلاگین Thrive است ، مطمئناً چند الگوی تصویری آماده اصلاح خواهیم داشت.

ما فقط باید آن را ایجاد کنیم و سپس آن را به عنوان یک عنصر دیگر در صفحه گفته شده اضافه خواهیم کرد ، در ویدیو بهتر آن را خواهیم دید.

چند نمونه استفاده برای الهام بخشیدن به ما؟ h3>

هنوز تعداد زیادی به زبان اسپانیایی وجود ندارد ، اما من 3 مثال به زبان انگلیسی برای شما می گذارم:

فقط 3 مورد از بینهایت وجود دارد که می توانید ایجاد کنید.

همانطور که در ابتدای پست گفتم ، ایجاد س questionsالاتی که منجر به یک نتیجه یا نتیجه دیگری می شوند ، با استفاده از این پلاگین آسان است و حتی اوقات خوبی را نیز سپری می کنید.

اما آنچه واقعاً مهم است و هزینه آن بیشتر است ، استراتژی است.

به این معنا است که اگر برای مخاطبان خود مسابقه ای انجام می دهید ، قبل از این به این فکر کنید:

  1. اگر می خواهید هدایت بیشتری دریافت کنید ، فقط از طریق شبکه ها سرگرم شوید یا حرکت کنید.
  2. اینکه س questionsالات مرتبط هستند و عملکرد تقسیم بندی را برآورده می کنند.
  3. این که “دیدن نتایج” حس کنجکاوی کافی برای دادن ایمیل را برانگیخته می کند.

مثل همیشه ، همه چیز در ویدیو بهتر به نظر می رسد. h2>

قیمت این افزونه h2>

Thrive Quiz Builder در همان “ردیف” سایر پلاگین های خواهر مانند Content Builder یا Leads در نظر گرفته شده است.

قیمت مجوز یک وب سایت 67 دلار (کمتر از 60 یورو)

گزینه میانی 97 $ که به شما مجوز استفاده از آن در 5 سایت ازدواج را می دهد.

در صورت تمایل گزینه سوم وجود دارد ، مجوز 15 وب سایت با قیمت 147 دلار .

البته ، واضح باشید که هر یک از این مجوزها فقط یکبار پرداخت می شود و شما آن را برای همیشه در اختیار دارید ، بدون هزینه ماهانه یا سالانه.

اینجا می توانید قیمت ها و همه اطلاعات را مشاهده کنید

نتیجه گیری h2>

من فکر می کنم که پتانسیل واقعی این افزونه نه چندان به خود پلاگین بستگی دارد ، بلکه به اگر در واقع استفاده از Quizs برای گرفتن سرنخ به عنوان روشی برای دنبال کردن تثبیت شود ،

در حال حاضر در بازار انگلیس می توانید چیزهای زیادی را ببینید ، نه در بازار اسپانیایی.

به همین ترتیب باشد ، من شخصاً اولین مراحل و آزمایشاتم را انجام می دهم.

شما قبلاً می دانید که این بازاریابی آنلاین و اینترنتی چیزی است که به طور مداوم تغییر می کند و من دوست دارم در آنچه بیرون می آید و سعی می کنم حضور داشته باشم.

پس از آن بلوف چیست؟

خوب ، ممکن است این اتفاق بیفتد و روش سنتی “pelao” آهنربای سرب هنوز غالب باشد.

در هر صورت ، من فکر می کنم با موضوع تقسیم بندی برای هر پاسخ پتانسیل زیادی دارد و اگر آنها آن را به آنجا هدایت کنند ، احتمالاً با گذشت زمان بیشتر و بیشتر جایگزین کلاسیک های خود خواهیم شد فرم هایی برای این نوع پرسشنامه ها.

اگر اکنون ارزش آن را دارد یا نه ، این به هر یک بستگی دارد و اگر می خواهید امتحان کنید.

شاید با دیدن این موضوع شما یک ایده در ذهن داشته باشید و گفته باشید: “ وای ، با این کار می توانم آن را از طریق یک نظرسنجی سرگرم کننده و مفید عملی کنم و اتفاقاً نامه الکترونیکی را دریافت کنم “.

خوب ، اگر چنین است ، روحیه خود را بخاطر بسپارید و تجربه خود را با من در نظرات به اشتراک بگذارید.

آغوش!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/thrive-quiz-builder/

.

دیدگاهتان را بنویسید