رفتن از LOPD به RGPD به چه معناست و چگونه می توانم آن را انجام دهم؟

امروز من از داشتن LEXblogger در وبلاگ خود لذت می برم.

به نظر می رسد مانند یک اسم ابرقهرمان یا چیز دیگری باشد ، اینطور نیست؟ این موضوع مهم نیست ، اگرچه آنها مطمئناً می توانند شما را از بسیاری از مشکلات نجات دهند. تحت این نام تجاری ، گروهی از متخصصان از بخشهای مختلف وجود دارد ، اما همه آنها مربوط به مسائل قانونی هستند و بر رویه های اخلاقی و اخلاقی خوب تمرکز دارند.

امروز ما در مورد تغییر در متون قانونی صحبت خواهیم کرد ، رفتن از LOPD به RGPD همه آن مسائلی که وقتی شروع می کنیم بیشتر ما از کنترل خارج می شوند. خوب یادداشت کنید و از سردردهای آینده خودداری کنید.

( این یک پست مهمان از LEXblogger)

است

lopd-proteccion-de-datos

در آن زمان ، باتری ها را کنار هم قرار دادید و تصمیم گرفتید که محافظت از داده ها باید بخشی از استراتژی تجارت شما باشد.

شما با یک مشاور تماس گرفتید یا تحقیق کردید تا بفهمید برای مطابقت با تمام الزاماتی که LOPD از شما می خواهد چه کاری باید انجام دهید.

شما قبلا پرونده ها را در آژانس اسپانیا برای حفاظت از داده ها اعلام کرده اید ، شما یک سند با اقدامات امنیتی دارید ، همه متون قانونی وب سایت و فرم های خود را متناسب کرده اید ، قرارداد سفارش درمان را با همه خود امضا کرده اید همکاران.

شما اطمینان حاصل کرده اید که همه فعالیت های بازاریابی ایمیل شما با LOPD و LSSI مطابقت دارد.

اما متوجه شدید که اکنون شما باید از یک قانون جدید حفاظت از داده اروپا ، RGPD پیروی کنید ، که نیاز به تغییر دارد و موارد دیگر را تعریف می کند اصول و چالش های مربوط به محافظت از داده ها و تعجب می کنید …

حالا چه؟

آیا من باید از ابتدا شروع کنم؟

آیا کاری ارزش هر کاری را که من انجام دادم است؟

ما خبرهای خوبی برای شما داریم ، هر کاری که تاکنون انجام داده اید

باید بدانید که شما از ابتدا کار را شروع نمی کنید ، بلکه از سطح کفایت بسیار مهم فراتر می روید (اگر کار کاملاً انجام شده باشد) ، اما به یک چیز بسیار مهم تر رسیده اید که در آن یک مزیت بزرگ دارید: شما به کاربران خود احترام می گذارید ، به تصویری که از مشتریان و جامعه خود ارائه می دهید اهمیت می دهید و خود را متعهد می دانید که از حقوق کسانی که به شما اعتماد دارند دفاع کنید.

و با این کار شما مقادیر زیادی کسب کرده اید ، اما اگر عواقب ناشی از انطباق با برند خود را درک نکرده اید ، محدود کردن به رعایت گالری فایده چندانی ندارد.

تغییرات لازم برای انتقال از LOPD به RGPD

ما اخیراً آنقدر خوش شانس بودیم که در یک پست با سمروش همکاری کردیم و در آن جزئیات اصلی تغییراتی را که هر حرفه ای دیجیتال باید انجام دهد و نحوه داشتن فرم های قانونی و ضد مجازات را به تفصیل توضیح دادیم.

اگر می خواهید از جدیدترین اخباری که این آیین نامه جدید معرفی می کند ، به طور عمیق آگاه شوید ، مطالعه آن را توصیه می کنیم ، اما به طور خلاصه ، ما قصد داریم توضیح دهیم که چگونه می توانید از LOPD به RGPD انتقال دهید.

1) بندهای اطلاع رسانی h3>

شما باید بندهای اطلاعاتی را که در فرم های جمع آوری داده ، متون حقوقی وب سایت خود و هر متن و یا فرم دیگری که حاوی بند وظیفه اطلاعات است ، با استفاده از محتوای زیر تهیه و اجرا کرده اید ، مرور و به روز کنید. :

  • جزئیات تماس DPO در صورت وجود.
  • منافع قانونی پردازش این داده ها را مشخص کنید.
  • معیارهای مورد استفاده برای تعیین دوره گفته شده را در دوره حفاظت از داده ها مشخص کنید ، یا در صورت عدم امکان آن.

2) سند امنیتی را ایجاد یا به روز کنید

اکنون شما به مدلی از فعالیت فعالیت پردازش ، ترکیبی بین اعلامیه پرونده و سند امنیتی خود نیاز خواهید داشت.

نکات زیر باید در پرونده درمانی گنجانده شود:

  • هدف از درمان.
  • شرح مقوله های کارمندان و دسته های داده های شخصی.
  • دسته های داده های شخصی.
  • دسته هایی از گیرندگان که داده های شخصی به آنها منتقل شده یا به آنها منتقل خواهد شد.
  • در صورت امکان ، شرایط برای حذف دسته های مختلف داده ارائه شده است.

همچنین باید یک ضمیمه با توصیه هایی درباره اقدامات امنیتی از نوع فنی و سازمانی برای پردازش داده های شخصی داشته باشید ، به شرط آنکه اطلاعات کم خطر باشد و شما باید آنها را پیاده سازی کنید در کسب و کار شما.

در صورت انجام پردازش فشرده از داده های شخصی ، ایجاد نمایه یا مدیریت اطلاعات حساس ، همچنین باید تجزیه و تحلیل خطر قبلی را انجام دهید تا به شما کمک کند اقدامات امنیتی مناسب را بر اساس خطر انجام دهید شناسایی شد.

3) راههای کسب رضایت را مرور کنید h3>

شما باید بندها و متون قانونی را با آنچه نیاز به رضایت دارید به روز کنید و رویه هایی را که برای به دست آوردن آن استفاده می کنید مرور کنید.

به یاد داشته باشید که RGPD دیگر رضایت ضمنی را قبول نمی کند یا به طور پیش فرض ، باید صریح باشد ، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که هر زمان به اطلاعات شخصی نیاز داشتید ، به طور خاص در مورد همه موارد مربوط به درمان اطلاع می دهید و رضایت نامه را جمع می کنید به صراحت ، صریح و واضح است.

برای این امر ، مهم است که یک عبارت آموزنده در پایین فرم و یک کادر تأیید وجود داشته باشد که گزینه های “بله” یا “نه” را ارائه دهد.

4) روش مدیریت اعمال حقوق (ARCO) را مرور کنید و روش استفاده از حق فراموش شدن و حق حمل پذیری را در آن بگنجانید. h3>

LOPD فعلی فقط به 4 مدل تمرین صحیح ، دسترسی ، اصلاح ، لغو و مخالفت نیاز دارد. RGPD جدید به موارد دیگری مانند حق قابلیت جابجایی و حق فراموش شدن نیاز دارد.

این مطمئناً در مورد شما نخواهد بود ، اما بسیاری از شرکت ها برای استفاده از حقوق قابلیت جابجایی داده ها و آنهایی که مربوط به حق فراموش شدن هستند ، مجبورند مدل های پاسخ را در نظر بگیرند.

و خبرنامه ها چطور؟ h2>

خبرنامه ها یا NewsLetters بزرگترین گنجینه برای همه ما که با بازاریابی نامه کار می کنیم ، این ابزاری است که به ما امکان می دهد با مشترکین خود ارتباط برقرار کرده و تبدیلاتی را ایجاد کنیم.

برای تسهیل این تنظیم ، ما یک لیست چک برای شما آماده کرده ایم ، شما باید کلیه این اصول را رعایت کنید تا کمپین ها و خبرنامه خود را تمیز و 100٪ متناسب با آنچه قوانین جدید محافظت از داده ها تنظیم می کند ، تنظیم کنید. p >

لیست بررسی یک کمپین بازاریابی ایمیل: h4>

☐ شما خبرنامه های خود را فقط برای افرادی که رضایت صریح خود را با ارسال آن به شما داده اند می فرستید و در صورت لزوم می توانید موافقت خود را اثبات کنید.

☐ هر زمان که شما یک خبرنامه یا تبلیغاتی جدید ارسال می کنید ، مطمئن شوید که هویت خود ، هدف از اطلاعات گرفته شده ، نوع درمانی را که می خواهید انجام دهید ، دوره حفاظت و نحوه دریافت کنندگان می توانند اطلاع دهند. حقوق.

☐ شما سیاست حفظ حریم خصوصی خود را کاملاً بر اساس عملیات کاری و نوع مدیریت داده های شخصی خود که در وب سایت خود انجام می دهید ، توسعه داده اید.

☐ هرگز نامه های تبلیغاتی تجاری یا تبلیغاتی را به مخاطبین شبکه های اجتماعی ارسال نکنید.

always شما همیشه مکانیزمی را برای لغو رضایت قبلی و لغو اشتراک خودکار به گیرندگان ارائه می دهید.

always شما همیشه مطمئن می شوید که آدرس مشترکین خود را از طریق یک سیستم انتخاب دوگانه تأیید می کنید.

never شما هرگز ایمیل چند فرستنده را بدون نسخه کپی ارسال نمی کنید.

☐ هرگز اطلاعات شخصی را بدون رضایت صریح صاحبان ، به اشخاص ثالث منتقل نکنید.

☐ شما اطمینان می یابید که سیستم عامل ها و سرویس های شما با اشخاص ثالث اروپایی هستند و از نظر محافظت از داده ها (میزبانی ، سیستم عامل های بازاریابی از طریق ایمیل ، افزونه های ضبط لیدها و غیره) با قانون مطابقت دارند

چگونه می توانید این انتقال را هموار انجام دهید؟ h2>

در اینجا هر آنچه را که نیاز دارید دارید تا انتقال شما از LOPD به RGPD یک انتقال کامل ، دقیق و بدون عارضه باشد .

احترام به داده ها و فرهنگ حفاظت از داده ها بخشی از DNA ما است ، اگر می خواهید به ما نزدیک باشید بهترین متحدان شما خواهیم بود.

sombra

Imagotipo-LEXblogger
تقصیر این انتشارات تیم LEXblogger ، نتیجه ادغام چند رشته ای متخصصان مختلف است که دانش ما را تحت یک واحد قرار داده است نام تجاری برای ارزش بیشتر و بهتر به همه خوانندگان و مشترکان ما است. هدف ما بشارت دادن به روشهای قانونی و اخلاقی خوب است. تیم LEXblogger متشکل از: وکلا ، وکلای متخصص در زمینه ICT ، مشاوران حفاظت از داده ها ، توسعه دهندگان برنامه های بومی ، طراحان وب ، مشاوران فناوری ، استراتژیست های بازاریابی دیجیتال و به ویژه وبلاگ نویسان.

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/lopd-al-rgpd-ley-proteccion-de-datos/.

دیدگاهتان را بنویسید