درآمد WPBeginner – WPBeginner چقدر درآمد کسب می کند؟

از زمانی که WPBeginner را شروع کردم (تقریبا 11 سال پیش) ، یکی از سوالات پرسیده شده از خوانندگان این است که WPBeginner چقدر پول می گیرد؟ بعضی از شما ممکن است فکر کند که من این را می سازم ، اما من اینطور نیستم. اگر بخواهید WPBeginner را در Google جستجو کنید ، متوجه خواهید شد که یکی از برترین کلمات کلیدی مرتبط با جستجو “درآمد wpbeginner” است.

WPBeginner Income

اکنون می دانم که چندین وبلاگ نویس مشهور گزارش های مفصلی از درآمد را به اشتراک می گذارند و حتی برخی از آنها برند خود را در این زمینه ساخته اند. من چندین خواننده داشته ام که به من می گفتند اگر گزارش درآمد WPBeginner را به اشتراک بگذارم محبوبیت بیشتری پیدا خواهم کرد ، اما صادقانه بگویم من علاقه مند نیستم که خوانندگانی مثل من بخاطر پول زیادی که WPBeginner کسب می کند داشته باشم.

من می خواهم خوانندگان ما WPBeginner را برای کیفیت محتوایی که منتشر می کنیم دوست داشته و دنبال کنند.

اما از آنجا که سوالی درباره درآمد WPBeginner مرتباً مطرح می شود ، می خواهم کمی وقت بگذارم و بدون به خطر انداختن ارزشهای اصلی شخصی ام به بهترین شکل ممکن به آن پاسخ دهم.

من معتقدم که موفقیت و شکست هر دو شرایط موقت هستند و مهم است که همیشه تواضع داشته باشیم. به همین دلیل است که من هرگز گزارش درآمد WPBeginner را به اشتراک نگذاشته ام.

من احساس می کنم وبلاگ نویسان که گزارش های درآمد خود را به اشتراک می گذارند “خودنمایی می کنند” ، اما این فقط نظر من است.

من قطعاً می فهمم که بسیاری از کاربرانی که فقط شروع بلاگ این گزارشات درآمد وبلاگ را الهام بخش می دانید.

با این حال احساس می کنم تقسیم درآمد WPBeginner برای خوانندگان ما مفید نخواهد بود زیرا ارتباط با آن دشوار است.

چرا؟

از آنجا که WPBeginner یک تجارت وبلاگ نویسی معمول نیست. ما فقط با فروش تبلیغات یا پیوندهای وابسته درآمد کسب نمی کنیم. در واقع ، شما حتی نمی توانید تبلیغاتی را در WPBeginner خریداری کنید. اکثر محصولات شرکت های وابسته را که توصیه می کنیم ، کالاهایی است که خود ما از آنها استفاده می کنیم.

بنابراین WPBeginner چگونه واقعاً درآمد کسب می کند؟

ما با فروش مجموعه ای از نرم افزارها و افزونه های وردپرس از جمله: OptinMonster درآمد کسب می کنیم a> ، MonsterInsights ، WPForms ، SeedProd ، WP Mail SMTP ، RafflePress ، همه در یک سئو ، Smash Balloon و غیره

افزونه های ما در حال حاضر در بیش از 15 میلیون وب سایت در حال اجرا هستند.

و دلیل عمده محبوبیت افزونه های ما قدرت بازاریابی WPBeginner است. اگرچه ، ما هیچ افزونه ای را مستقیماً در وب سایت WPBeginner نمی فروشیم ، حسن نیت طولانی مدت که در جامعه کسب کرده ایم ، به ما کمک کرده است تا برای هر پلاگین مارک های مستقلی بسازیم.

گذشته از این ، ما در شرکت های مختلف متمرکز بر وردپرس از طریق صندوق شتاب دهنده رشد WPBeginner که دارای MemberPress ، پیوندهای زیبا ، فرم های قابل توجه ، Affiliate Royale ، کوپن های پیشرفته ، وابستگان Thirsty ، و مجموعه فروش عمده WooCommerce .

بنابراین درآمد WPBeginner چیست؟ h4>

WPBeginner Blogging Income Report

بهترین راه برای فکر کردن در مورد درآمد WPBeginner این است که به همه چیزهایی که این وبلاگ به من کمک کرده است نگاه کنم. وبلاگ WPBeginner با ترکیب همه چیز ، به ایجاد یک سالانه تجارت 8 رقمی کمک کرده است.

اگر بخواهم از “زبان بین المللی صنعت وبلاگ نویسی” استفاده کنم ، یک وبلاگ نویس هشت رقمی خواهم بود ، اما این برچسب را دوست ندارم (در این مورد بیشتر در زیر)

از آنجا که “بلاگر هشت رقمی” اصطلاحی است که معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد ، ممکن است برخی از شما این سوال را داشته باشند که معنای واقعی آن چیست؟

شاید دیده باشید که وبلاگ نویسان برچسب خود را به عنوان “وبلاگ نویسان شش رقمی” یا “بلاگرهای هفت رقمی” نشان می دهند.

به معنای واقعی ، این برچسب ها به این صورت تعریف می شوند:

  • شش رقمی – درآمد سالانه بیش از 100000 دلار آمریکا
  • هفت رقمی – درآمد سالانه بیش از 1،000،000 دلار آمریکا
  • هشت رقمی – درآمد سالانه بیش از 10،000،000 دلار آمریکا

هنگامی که برای اولین بار وبلاگ نویسی را شروع کردم ، رویای من این بود که به باشگاهی که “به نظرم بچه های باحال” بود ، بپیوندم. اما هرچه در سفر وبلاگ نویسی خود پیشرفت می کردم ، واقعاً از این برچسب خوشم نمی آمد.

چرا؟

از آنجا که من دیدم بسیاری از افراد ناخواسته و “می خواهند آنلاین باشند” از این برچسب سوusing استفاده می کنند تا کاربران جدید را برای خرید گاو نر خود فریب دهند ** برای دوره های آنلاین یا برنامه های مشاوره سریع پولدار شوید.

در زیر چند نمونه از سو mis استفاده افراد از این برچسب برای فریب مبتدیان آورده شده است:

  • من دیده ام که وبلاگ نویسان از برچسب شش رقمی بلاگر استفاده می کنند زیرا وبلاگ آنها در آن سال بیش از 100000 بازدید کننده داشته است (نه درآمد).
  • من دیده ام که “متخصصین می خواهند” از برچسب هفت رقمی بلاگر استفاده می کنند زیرا آنها در یک شرکت بزرگتر کار می کردند که بیش از یک میلیون دلار درآمد اینترنتی داشت و آنها برای این کار اعتبار می گیرند (اساساً دروغ می گویند).
  • من دیده ام که افراد در طی 8 – 10 سال درآمد خود را ترکیب کرده و خود را شش یا هفت رقمی بلاگر می نامند. این یک روش معمول در برنامه های MLM / طرح هرمی است.
  • برخی از وبلاگ نویسان را دیده ام که شش رقم می دهند ، اما این ارز با ارز دیگری است (بنابراین اگر به دنبال دلار آمریکا هستید کاملاً دقیق نیست).

اساساً اگر تازه کار خود را شروع می کنید ، لطفاً هنگام مشاهده کسی که برچسب خود را به وبلاگ نویسان شش رقمی یا هفت رقمی می زند ، بسیار محتاط باشید.

اگر این فرد دوره ای را به شما بفروشد که گویا به شما کمک می کند موفقیت خود را تکرار کنید ، 99.9٪ از اوقات کلاهبرداری است. وقت و پول خود را هدر ندهید.

هیچ میانبری برای کسب درآمد آنلاین وجود ندارد.

کار زیادی طول می کشد و شما باید با وب سایت خود مانند یک تجارت واقعی رفتار کنید. بله ، این یک کار واقعی است.

تا زمانی که مایل هستید کار پا را انجام دهید ، فکر می کنم می توانید از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید. در اینجا چند مقاله وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند:

افکار نهایی در مورد گزارش درآمد WPBeginner

اگر به دنبال مبلغ دقیق درآمد WPBeginner به اینجا آمده اید ، متاسفم که شما را ناامید می کنم.

حقیقت س questionsالاتی از قبیل “WPBeginner در حال حاضر چقدر درآمد کسب می کند” یا “دو سال پیش WPBeginner چقدر درآمد کسب کرده است” بی معنی است.

دانستن اینکه بلاگر / کارآفرین دیگری چقدر پول می گیرد به موفقیت شما کمک نمی کند.

به این فکر کنید ، همه ما ارزش خالص بیل گیتس ، مارک زاکربرگ و … را می دانیم. دانستن درآمد آنها به ما کمک نمی کند میلیاردر شویم.

با این وجود درک و تمرکز بر معیارهای مناسب قطعاً به شما کمک می کند اهداف هوشمندانه تری تعیین کنید که در نتیجه به موفقیت شما در فعالیت آنلاین خود کمک می کند.

اگر به تازگی وبلاگ / تجارت آنلاین خود را شروع کرده اید ، در مورد درآمد وبلاگ نویس دیگر وسواس نداشته باشید. این باعث اضطراب و ناراحتی شما خواهد شد. روی کار خود تمرکز کنید و به حرکت خود ادامه دهید.

مهمترین قسمت این است که واقعاً عاشق کاری باشید که انجام می دهید.

هنگامی که من برای اولین بار WPBeginner را شروع کردم (تقریباً یک دهه پیش) ، این کار درآمد چندانی نداشت. من به راحتی از کمک به مردم برای انجام کارهای بیشتر با وردپرس لذت بردم.

هدف ما در WPBeginner ارائه آموزشهای پیشرفته وردپرس است که درک آنها برای مشاغل کوچک ، وبلاگ نویسان و دارندگان وب سایت های وردپرس غیرتکنیکی آسان باشد.

و تا به امروز ، این اولویت شماره 1 ما بوده است. فکر می کنم وفادار ماندن به ارزش های ما به ما کمک کرده WPBeginner را به بزرگترین سایت غیررسمی منابع وردپرس در جهان تبدیل کنیم.

من می خواهم از شما برای پشتیبانی مداوم شما از WPBeginner تشکر کنم و مشتاقانه منتظر ارائه آموزشها و آموزشهای مفیدتر وردپرس برای کمک به پیشرفت کار شما هستم.

اگر این مقاله را دوست داشتید و می خواهید سفر کارآفرینی من را دنبال کنید ، لطفاً مرا دنبال کنید توییتر (برای بینش تجاری) و اینستاگرام (برای عکسهای سرگرم کننده سفر).

همچنین لطفاً عضو شدن در WPBeginner کانال YouTube را در نظر داشته باشید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/wpbeginner-income-how-much-money-does-wpbeginner-make/.

دیدگاهتان را بنویسید