تفاوت بین ارسال ها و صفحات در وردپرس چیست

اغلب مبتدیان وردپرس بین پست ها و صفحات اشتباه می گیرند. به طور پیش فرض ، وردپرس دارای دو نوع محتوا است: پست ها و صفحات.

به عنوان یک مبتدی ، احتمالاً می پرسید که تفاوت پست ها در مقابل صفحات چیست؟ به نظر می رسد که آنها در داشبورد وردپرس و همچنین وب سایت مشابه هستند.

خوانندگان غالباً از ما می پرسند: چرا به هر دو نیاز دارم؟ چه زمانی باید از پست ها استفاده کنم؟ چه زمانی باید از صفحات استفاده کنم؟

در این مقاله ، تفاوت بین پست ها و صفحات در وردپرس را توضیح خواهیم داد.

WordPress Posts vs. Pages - What's the difference

پست ها در وردپرس چیست؟ h4>

پست ها محتوای وبلاگ هستند که به ترتیب زمانی معکوس لیست شده اند (جدیدترین مطالب در بالا). پست های ذکر شده را در صفحه وبلاگ خود مشاهده خواهید کرد.

اگر از وردپرس به عنوان یک وبلاگ ، سپس در نهایت از مطالب بیشتر محتوای وب سایت خود استفاده خواهید کرد.

می توانید پست های WordPress خود را از منوی “Posts” در داشبورد خود اضافه و ویرایش کنید. در اینجا نحوه افزودن صفحه افزودن پست جدید وجود دارد.

New WordPress Post Screen

به دلیل ترتیب معکوس آنها ، قرار است که پست های شما به موقع باشد. پست های قدیمی تر براساس ماه و سال بایگانی می شوند.

با پیر شدن پست ها ، کاربر مجبور است برای یافتن آنها بیشتر جستجو کند. شما این امکان را دارید که پیامهای خود را بر اساس دسته ها و برچسب ها.

WordPress Post Categories Tags

از آنجا که پست های وردپرس با در نظر گرفتن زمان و تاریخ منتشر می شوند ، از طریق RSS. با این کار خوانندگان شما می توانند از طریق فیدهای RSS از جدیدترین به روزرسانی پست مطلع شوند.

بلاگرها می توانند از طریق RSS از طریق RSS از طریق سرویس هایی مانند تماس مداوم ، Aweber یا MailChimp. شما می توانید ایجاد روزانه و خبرنامه هفتگی برای اشتراک مخاطبان خود.

ماهیت بسیار دقیق پست ها ، آن را بسیار اجتماعی می کند. شما می توانید از یکی از موارد افزونه های اشتراک گذاری اجتماعی به کاربران شما اجازه می دهد پست های شما را در شبکه های رسانه های اجتماعی مانند Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، Pinterest و غیره به اشتراک بگذارند.

پست ها مکالمه را تشویق می کنند. آنها دارای یک ویژگی نظر داخلی هستند که به کاربران امکان می دهد در مورد یک موضوع خاص نظر دهند. به طور پیش فرض ، نظرات ، بازپرداخت ها و پیگیری ها فعال هستند.

WordPress Post Comments Enabled

می توانید به تنظیمات »بحث و گفتگو خود بروید تا در صورت تمایل نظرات مربوط به پست های قدیمی را خاموش کنید.

پست های وردپرس معمولاً دارای نام نویسنده و تاریخ انتشار / به روز شده هستند.

بهترین مثال برای ارسال وردپرس ممکن است همین مقاله باشد که اکنون می خوانید. به بالا بروید ، و می توانید دسته پست “راهنمای مبتدیان” را در بالای عنوان مقاله مشاهده کنید. در زیر عنوان ، آخرین تاریخ به روز شده ، نام نویسنده و دکمه های اشتراک اجتماعی وجود دارد.

WordPress Post Example WPBeginner Blog

بعد از محتوای مقاله اصلی ، بخش نظرات وجود دارد. معمولاً این موارد را نمی توانید در صفحه پیدا کنید.

حالا که می دانید پست چیست ، بیایید نگاهی به صفحات و تفاوت آنها بیندازیم.

صفحات در وردپرس چیست؟ h4>

صفحات از نوع ثابت “یکبار مصرف” مانند صفحه درباره شما ، خط مشی رازداری ، صفحه تماس و غیره هستند در حالی که پایگاه داده وردپرس تاریخ منتشر شده صفحه را ذخیره می کند ، صفحات موجودیت بی انتهایی هستند.

به عنوان مثال ، تصور نمی شود که صفحه درباره شما منقضی شود. مطمئناً می توانید برگردید و به روزرسانی کنید ، اما به احتمال زیاد شما در مورد صفحه 2012 ، صفحه 2013 و غیره اطلاعاتی نخواهید داشت زیرا هیچ زمان و تاریخی به صفحات متصل نیست ، آنها به طور پیش فرض در فیدهای RSS شما موجود نیستند.

می توانید صفحات را در وردپرس از منوی ’Pages’ در داشبورد خود اضافه و ویرایش کنید. نحوه افزودن صفحه افزودن صفحه جدید به این صورت است:

Add New Page WordPress Screen

در اکثر موارد صفحات به معنای اجتماعی نیستند ، بنابراین شامل دکمه های اشتراک اجتماعی نیستند. به عنوان مثال ، احتمالاً نمی خواهید دیگران در بیشتر موارد صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی شما را توییت کنند.

به همین ترتیب ، صفحات نیز نظری ندارند. شما نمی خواهید کاربران در مورد صفحه تماس شما یا صفحه رد قانونی شما نظر دهند. گزینه ای برای فعال کردن نظرات وجود دارد ، اما به طور پیش فرض برای صفحات وردپرس شما غیرفعال است.

Comment Options in WordPress Pages

برخلاف پست ها ، ماهیت صفحات طبقاتی است. به عنوان مثال ، می توانید در یک صفحه زیرصفحه یا صفحه کودک داشته باشید. هنگام ویرایش یک صفحه ، به راحتی می توانید با انتخاب یک صفحه والد از ویژگی های صفحه ، یک صفحه را به زیر صفحه تبدیل کنید.

Page Attributes WordPress

یک نمونه اصلی از این اقدام ، صفحه طرح ما است. این ویژگی به شما امکان می دهد صفحات خود را با هم سازماندهی کنید ، و حتی الگوی سفارشی را به آنها اختصاص دهید.

وردپرس به طور پیش فرض دارای یک ویژگی است که به شما امکان می دهد با استفاده از طرح زمینه خود الگوهای صفحه سفارشی ایجاد کنید. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا در صورت لزوم ظاهر هر صفحه را سفارشی کنند.

در بیشتر مضامین ، پست و صفحات یکسان به نظر می رسند. اما هنگامی که از صفحه خود برای یک صفحه فرود ایجاد کنید یا یک صفحه گالری ، سپس ویژگی الگوهای صفحه سفارشی بسیار مفید است.

صفحات همچنین دارای این ویژگی قدیمی به نام “Order” هستند که به شما امکان می دهد ترتیب صفحات را با اختصاص مقدار عددی به آن تنظیم کنید. با این حال ، این ویژگی توسط پلاگین هایی مانند مرتب سازی صفحه ساده که به شما امکان می دهد ترتیب صفحات را بکشید و رها کنید.

صفحات وردپرس در مقابل پستها (تفاوتهای کلیدی) h4>

به طور خلاصه ، موارد زیر تفاوتهای اساسی بین پستها و صفحات در وردپرس است.

  • ارسال ها به موقع است و صفحات بدون زمان هستند.
  • پستها در مقابل صفحات اجتماعی نیستند.
  • سازماندهی پست ها با استفاده از دسته ها و برچسب ها در مقابل صفحات سلسله مراتبی است و می توان آنها را به صورت صفحات کودک و والدین سازمان داد.
  • پست ها در خوراک RSS وجود دارد در حالی که صفحات موجود نیستند.
  • پست ها دارای نویسنده و تاریخ انتشار هستند در حالی که صفحات اینگونه نیستند.

اختلافاتی که در بالا ذکر کردیم ممکن است استثنا داشته باشد. برای افزایش عملکرد هر دو نوع محتوا می توانید از افزونه ها استفاده کنید.

با وجود این تفاوت ها ، شباهت هایی بین صفحات و پست ها در وردپرس وجود دارد.

اول ، هر دو برای انتشار مطالب استفاده می شوند. می توانید متن ، تصویر ، فرم و … را به هر دو پست و صفحه اضافه کنید. متا فیلد تصویر ویژه در هر دو صفحه و پست وجود دارد.

شما می توانید بدون استفاده از پست ها یا ویژگی های وبلاگ نویسی وردپرس ، وب سایتی بسازید. همچنین می توانید یک وب سایت تجاری ایجاد کنید با صفحات و بخش وبلاگ جداگانه برای اخبار ، اطلاعیه ها و سایر مقالات.

سوالات متداول h4>

در زیر برخی از سوالات متداول در مورد پست ها در مقابل صفحات و نحوه استفاده صحیح از آنها در وردپرس از کاربران خود شنیده ایم.

1 چند پست و / یا صفحه می توانم داشته باشم؟

می توانید به تعداد دلخواه پست و / یا صفحه داشته باشید. تعداد پست ها یا صفحاتی که می توانند ایجاد کنند محدودیتی ندارد.

2. آیا مزایای سئو به یکی یا دیگری وجود دارد؟

موتورهای جستجو دوست دارند محتوا مرتب شود. محتوای بی انتها از اهمیت بیشتری برخوردار است. با این وجود ، جدیدترین مطالب به موقع اولویت زیادی دارند.

به طور خلاصه ، ممکن است تفاوتی وجود داشته باشد ، اما به عنوان یک مبتدی ، نیازی به نگرانی در مورد آن ندارید. بر سازماندهی سایت خود برای کاربر تمرکز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، به راهنمای SEO WordPress برای مبتدی ها.

3. کدام صفحات را باید در وب سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنم؟

این واقعاً به نوع وبلاگ یا وب سایتی بستگی دارد. با این حال ، ممکن است بخواهید لیست صفحات مهم برای همه وب سایت ها داشته باشد.

4. آیا می توانم پست ها را به صفحات و بالعکس تغییر دهم؟

بسیاری از مبتدیان وقتی می خواستند صفحاتی را ایجاد کنند به طور تصادفی به پست مطلب اضافه می کنند. به همین ترتیب ، ممکن است برخی از وبلاگ نویسان جدید پست های وبلاگ را به عنوان صفحه ذخیره کنند.

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، می توانید با استفاده از تغییر نوع پست . برای جزئیات بیشتر به مقاله ما در انواع پست سفارشی . این ویژگی توسط پلاگین ها برای ایجاد انواع محتوای اضافی در وردپرس استفاده می شود. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه WooCommerce ، سپس نوع ارسال” محصولات “را در منطقه مدیر وردپرس خود مشاهده خواهید کرد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تفاوت بین صفحات و پست ها در وردپرس و نحوه استفاده از آنها را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید کارهای مهمی که باید بعد از نصب وردپرس انجام دهید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/what-is-the-difference-between-posts-vs-pages-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید