بیش از 50 فونت مدرن برای استفاده در وب سایت وردپرس خود در سال 2020

هنگام ایجاد یک سایت وردپرس ، شما باید تمام ابزارهای مناسب را در اختیار داشته باشید تا بتوانید تأثیرگذاری موثری داشته باشید. این شامل تعداد زیادی فونت مدرن است!

با این حال ، ممکن است طرح زمینه وردپرس شما فونت انتخابی را نداشته باشد. یا ممکن است از مواردی که برای شما انتخاب شده اند راضی نباشید.

به دلیل این عوامل ، امکان نصب نصب برخی از قلم های سفارشی ضروری است . امروز در اینجا درباره انواع گزینه های قلم بحث خواهیم کرد. اما ابتدا اجازه دهید موارد فنی را از سر راه خود برداریم.

واقعاً چه چیزی قلم را مدرن می کند؟

قلم های مدرن اصلاً جدید نیستند. این سبک در اصل در قرن هجدهم توسعه یافته است. علیرغم آن ، طراحی آنها در دنیای مدرن همچنان مطرح است. در واقع ، شما آنها را به معنای واقعی کلمه در همه جا می بینید.

بنابراین ، قلم های مدرن چه شکلی هستند؟

فونت های مدرن تیز ، براق ، پررنگ ، حرفه ای و شیک هستند. آنها همچنین اغلب sans serif هستند (اما نه همیشه). طراحی آنها بلافاصله متمایز است و اغلب از آنها در عنوان ها و آرم ها استفاده می شود. آنها می توانند کاملاً شرکتی باشند اما تهاجمی نیستند. بلکه جسور هستند و خواستار توجه هستند.

در اینجا یک نمونه ای از یک سایت نمونه کارها با استفاده از یک فونت مدرن.

توجه داشته باشید که چقدر متراکم و باریک است؟

chris wilhite

chriswilhitedesign.com

البته این کلیات است. تایپوگرافی مدرن تکامل یافته است و شما اغلب می توانید نمونه های سبکی بیشتری را نیز پیدا کنید. اما امیدوارم ، این به شما یک ایده کلی از اینکه یک فونت مدرن است (و چرا ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید) می دهد.
با on فونت های خود جذاب شوید ✨ به لطف این لیست 50+ گزینه مدرن ⬇️ برای توییت کلیک کنید

نحوه بارگذاری فونتهای بارگیری شده در وردپرس

قلم های سفارشی بارگیری شده از وب برای راه اندازی آنها کمی کار اضافی لازم است زیرا شما نمی توانید مانند یک سرویس آنلاین مانند قلم های Google . درعوض ، باید به صورت دستی قلم های خود را بارگذاری کنید یا برای انجام کار از یک افزونه استفاده کنید.

اما قبل از هرگونه بارگذاری ، ابتدا باید مطمئن شوید که فونت های شما از وب آماده هستند. منظور ما از این حرف چیست؟ خوب ، همه قلم ها وب ایمن نیستند یا سازگار با همه مرورگرهای وب مستقیماً از جعبه خارج می شوند.

اما این دردسر بزرگی نیست. فقط کافی است از ابزار Webfont Generator استفاده کنید تا هر قلم سفارشی شما را تغییر دهد به صورت آنلاین در قالب قابل خواندن و استفاده برای همه مرورگرهای وب پیدا شده اید.

Modern fonts

تبدیل هر قلم به وب امن قلم ها

تکمیل این مرحله همچنین به بهینه سازی سرعت قلم های شما کمک زیادی می کند . با این حال ، این همه موجود نیست. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که فونت های سفارشی شما منابع را نمی خورند یا باعث کاهش سرعت بارگذاری سایت شما نمی شوند ، چند نکته را دنبال کنید:

بارگذاری فونت ها به صورت دستی به کمی مهارت فنی احتیاج دارد اما برای اکثر دارندگان وب سایت دور از دسترس نیست.

  1. قلم مدرن و دلخواه خود را بارگیری کنید (مثالهای زیادی در زیر).
  2. پشتیبان گیری از وب سایت خود را ذخیره کنید (شامل کلیه مطالب و پایگاه داده ) و / یا از طرح زمینه کودک a استفاده کنید > برای تغییرات زیر.
  3. پرونده های قلم را در یک zip. در پوشه wp-content / themes / your-theme-name / fonts بارگذاری کنید. اگر پوشه “قلم” وجود ندارد ، پیش بروید و یکی را ایجاد کنید سپس پرونده قلم .zip خود را در آنجا بارگذاری کنید. برای انجام این کار از هر بسته FTP مورد نظر خود استفاده کنید.
  4. در داشبورد وردپرس ، به Appearance> Theme Editor بروید و به پرونده style.css
  5. . شما باید یک قطعه کد سفارشی به این فایل اضافه کنید. خانواده قلم و URL مناسب را به قطعه کد اضافه کنید و سپس روی به روز رسانی پرونده کلیک کنید

  @ font-face {
font-family: نام قلم شما؛
src: url (http://sitename.com/wp-content/themes/themename/fonts/font-name.ttf)؛
فونت-وزن: طبیعی؛
}  

کد بالا فونت را به سایت شما اضافه می کند. بعد ، باید به وردپرس بگویید که کجا باید از فونت استفاده شود. برای آن ، style.css را دوباره باز کنید و از این قطعه کد استفاده کنید:

 . عنصر سایت {
font-family: "FONT NAME"، Helvetica، sans-serif؛
}  

در این قطعه کد ، شما باید مشخص کنید که قلم برای کدام جنبه از سایت شما استفاده می شود و قبل از به روزرسانی پرونده ، نام قلم را مشخص کنید.

برعکس ، اگر می خواهید از همه این موارد بارگذاری دستی صرف نظر کنید ، می توانید از یک افزونه برای افزودن قلم به وردپرس استفاده کنید. یک گزینه جامع شامل استفاده از هر قلم . همانطور که از نام آن مشخص است ، می توانید از آن برای بارگذاری هرگونه قلم سفارشی در سایت خود و اختصاص دادن آن به عناصر CSS استفاده کنید.

57 مدرن ترین قلم های استفاده شده در سال 2020 h2>

اکنون که با نحوه بهینه سازی و بارگذاری قلم های سفارشی در وردپرس آشنا شدید ، اکنون می توانیم لیستی سالم از قلم ها و گزینه های مدرن را برای انتخاب ارائه دهیم.

1 مقدمه h3>

Modern fonts: intro

مقدمه

معرفی یک قلم مدرن با ظاهری استاندارد است که پررنگ ارائه می دهد خطوط و ارائه هایی که به راحتی می توانند برای عنوان یا عنوان استفاده شوند. این خانواده قلم شامل 72 قلم با 8 وزن مختلف از نازک تا ضخیم است و به شما انعطاف پذیری زیادی می دهد.

2. کومودا h3>

Modern fonts: komoda

کومودا

گزینه دیگر کومودا است. این فونت متراکم و فوق العاده جالب برای مشاهده است. همه اینها کلمات و دانه های سری با ظاهری چسبناک است که در آن خط میانی هر حرف بالا می رود. و لیگاتورهای آن بیانیه می دهد. یک انتخاب عالی برای آرم در اینجا.

3 استوک h3>

Modern fonts: stoked

استوک شده

Stoke همه موارد دیگر است انتخاب سرپوش که نمای منحصر به فردی را برای عنوان ها و نشان ها ارائه می دهد. جالب است در حالی که خوانا است. ویژگی تعیین کننده آن درج دو خط روی هر حرف و همچنین خطوط شکسته است که به آن نوعی شابلون می دهد.

4 درجه یک ماریسا h3>

classy marisa ماریسا

Marisa نیز درجه یک وجود دارد. این فونت مدرن زیبا و روان است ، گزینه قلم نازک و ظریف تری را برای آرم ها و هدرها . این بندها واقعاً بندهای جالب ، حروف کوچک و تزئینات جالب توجهی دارند که به هر متنی که می خواهید به اشتراک بگذارید شخصیت بیشتری می بخشد.

5. کانتر h3>

canter

کانتر

Canter یک گزینه عالی دیگر است. این یکی فونت sans serif است که همه کلاه ها را نشان می دهد و دارای فاصله فشرده است. همچنین در شش وزن مختلف وجود دارد که شامل یک گزینه سه بعدی و دیگری با سایه برجسته است.

6. خوش شانس h3>

lucky

خوش شانس

خوش شانس یکی دیگر از مدرن هاست فونت قابل تأمل است. این یکی دیگر از گزینه های sans serif است که می تواند به عنوان یک آرم یا عنوان مناسب عمل کند. همچنین از کیفیت تحریریه مشخصی برخوردار است که می تواند به راحتی در مجلات مجلات و انتشارات آنلاین .

7. ظفر h3>

Modern fonts: zafir

ظفر

Zafir یکی دیگر از گزینه های مدرن فونت را ارائه می دهد که ارزش آن را دارد با توجه به. در ارائه بسیار کم است. ظفر یکی دیگر از گزینه های سرپوش است. این یک فونت serif با خطوط منحنی و یک شکل کلی جالب است که می تواند برای آرم ها و عناوین خوب کار کند.

8. غارها h3>

coves

غارها

یا می توانید از Coves استفاده کنید. همراه با دو وزنه سبک و پررنگ و یک گزینه فونت زیبا و ساده برای آخرین پروژه های شما ارائه می دهد. از آن برای متن استاندارد و همچنین عنوان و عنوان استفاده کنید. واقعاً چند منظوره است.

9. آزونیکس h3>

azonix

آزونیکس

Azonix مدرن دیگری را ارائه می دهد انتخاب قلم ، این بار با خم آینده. این یک نوع متن sans serif است که بر یک شکل هندسی تأکید دارد. همه این موارد مجاز است و به راحتی به نظر می رسد که می تواند در سکانس اعتبار افتتاحیه یک فیلم علمی تخیلی استفاده شود.

10. Arkhip

arkhip

Arkhip

Arkhip یکی دیگر از انتخاب های فونت رایگان است که یک طراحی مدرن هنگام یادآوری دوباره به دوره های گذشته. از عناصر تایپوگرافی روسی برای ایجاد چیزی مدرن و واقعاً جدید استفاده می کند.

11 ناگازاکی h3>

Modern fonts: nagasaki

ناگازاکی

همچنین ممکن است بخواهید ناگازاکی a را در نظر بگیرید > این قلم فوق العاده پررنگ ، پرپشت و متراکم بیانیه ای را بیان می کند و به تایپوگرافی دهه 1950 تا 1960 برمی گردد. سرمقاله و برای آرم ها و عناوین بیانیه های جسورانه ایده آل است.

12 نخست h3>

Modern fonts: prime

نخست

فونت دیگری وجود دارد که باید به آن توجه کنید نخست . این یک فونت sans serif مدرن است که دارای خطوط پررنگ و دارای نمای کلی آینده نگرانه است. گوشه های هندسی دارد و برای وب سایت هایی با موضوع آینده یا فناوری کاملاً مناسب به نظر می رسد.

13. گلوبر h3>

glober

گلوبر

Glober قلم مدرن دیگری است که باید نگاهی به آن بیندازید . این خانواده قلم شامل 18 وزنه با تقسیم مساوی 9 قائمه و 9 کج است. این یک فونت san serif است که به راحتی قابل خواندن است و برای موارد مختلفی از جمله عنوان و همچنین متن متن به راحتی قابل استفاده است. .

14. ملایم ساخته شده h3>

made gentle

ملایم ساخته شده

MADE Gentle یکی دیگر از حروف چاپی مدرن است قابل تأمل است. این یک سری نرم محسوب می شود و از قلم Cooper Black الهام گرفته شده است. این یکی پررنگ اما گرد است و به نظر می رسد جلد کتاب ها و نشانه های مربوط به دهه 1970 را یادآوری می کند.

15. نوردیک h3>

nordic

شمال اروپا

Nordic هر دو مدرن است و کلاسیک دو نوع تایپ و سه وزن را برای انتخاب ارائه می دهد. این طرح با الهام از رونزهای نروژی ساخته شده است و برای استفاده در عناوین ، عنوان ها و نشان ها بسیار مناسب است.

16. ماداک h3>

Modern fonts: maddac

Maddac

Maddac قلم گزینه ای شیک برای وب سایت شما . پررنگ ، پررنگ و بدون خط است. از نظر طراحی مدرن و از نظر اجرا بی نظیر است. هر حرف نسبت به یک جنبه از طراحی آن دارای یک زاویه یا مایل مایل است ، کمی سبک به معادله ارائه می دهد.

17. کروک h3>

croc

کروک

آیا Croc نیست چنین قلم باحال؟ این یک نوع حروف پررنگ با سبک نمادین است که در حالی که هنوز تازه است نوستالژیک است.

18 آبزیان h3>

Modern fonts: aqua

Aqua

Aqua قلم دیگری است که باید نگاهی به این یکی دارای کیفیت هنری نوین است که باعث می شود بی انتها به نظر برسد. پررنگ و در عین حال ساده است و دارای تزئینات و تزئیناتی است که باعث می شود از قلم های مشابه دیگر متمایز باشد.

19. مانیفست h3>

manifesto

مانیفست

با مانیفست بیانیه ای پررنگ ارائه دهید. a>. این قلم از جنبش خردگرایی ایتالیایی الهام گرفته شده و از کیفیت تحریری قاطعانه ای برخوردار است. از آن برای عنوان ، آرم و عنوان استفاده کنید. برای طراحی های چاپی و آنلاین از آن استفاده کنید. از این طریق واقعاً همه کاره است.

20 اورکنی h3>

orkney

اورکنی

Orkney دوست داشتنی است فونت حرفه ای نوع متن از نظر هندسی طراحی شده است و می تواند برای اهداف بسیار متنوعی استفاده شود. از آن برای عنوان یا آرم استفاده کنید. از آن برای متن استاندارد استفاده کنید. از آن به صورت چاپی یا در رسانه دیجیتال استفاده کنید. آسمان در اینجا حد است.

21. الپا h3>

elppa

Elppa

Elppa از نگاه آینده نگرانه ای برخوردار است که فریبنده و چند وجهی. نوع حروف کاملاً ناچیز است و در عین حال نوعی احساس فضایی را نیز به تصویر می کشد. از آن برای چاپ و طراحی وب استفاده کنید. این برای آرم ها و عناوین کار می کند ، احتمالاً متن اصلی نیست ، اما قطعاً برای گرافیک و موارد دیگر مفید است.

22. ذرت h3>

corn

ذرت

ذرت است قلم جالبی که گوشه های آن گرد است و حسی به سبک مزرعه دارد. این شامل 14 سبک مختلف است که می توانید بلافاصله برای عنوان ها ، عنوان ها و نشان ها از آنها استفاده کنید. در صورت تمایل می توان از برخی از سبک ها برای متن بدن نیز استفاده کرد. با این یکی می توانید یک کل طراحی سایت ایجاد کنید.

23. کولیکو h3>

koliko

کولیکو

یا می توانید Koliko را انتخاب کنید ، یک فونت کاملاً سرگرم کننده که جذابیت فوری را برای اهداف مختلف دارد. این مدل با سه سبک ارائه می شود که هرکدام یک ازدواج کامل از شکل و عملکرد را در بر می گیرند.

24 کنجکاوی h3>

Modern fonts: quirk

جنجال

Quirk در واقع کاملا عجیب است فونت نگاه کردن نام آن انتخاب خوبی است. این یک فونت کاملاً کلمه ای است که شامل لیگاتورهای سرگرم کننده و عناصر قابل جمع شدن است.

25. لو فرانسوی h3>

26.

27.

28.

29.

30.

31.


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/modern-fonts/.

دیدگاهتان را بنویسید