بهترین الگوی SEO برای وردپرس چیست؟ بیایید چندین گزینه را ببینیم

امروز من از داشتن Borja Aranda در وبلاگ خود لذت می برم.

انتخاب الگوی وب چیزی است که در بسیاری از موارد ما را وارونه می کند. همه ما می دانیم که زیبایی شناسی ، تجربه کاربری … مهم است ، اما همچنین می تواند بر SEO تأثیر بگذارد و Google به طور فزاینده ای الگوی ما را در نظر می گیرد.

امروز شما می توانید جوانب مثبت و منفی مضامین معروف مانند Genesis ، Orbital ، GeneratePress و DIVI را بررسی کنید.

( این یک پست مهمان توسط بورجا آراندا است)

mejor-plantilla-wordpress p >

امروز هزاران و هزاران قالب وردپرس در بازار وجود دارد. بزرگی آن به حدی است که در حال حاضر بسته به هر پروژه انتخاب یکی یا دیگری دشوار است.

به همین دلیل ، با پستی که امروز می آیم ، می آیم تا در مورد بهترین الگوهای SEO برای وردپرس صحبت کنم. به طوری که یک بار برای همیشه شما یک موضوع بهینه شده برای موتورهای جستجو و نه فقط الگوهای گرانبها و معمولی جنگل و مشتقات را انتخاب می کنید.

در مقاله امروز من خودم را به ویژه در مورد موارد دوم به دلیل عدم وجود بهینه سازی موتور جستجو که به هدف شما کاهش می دهد یاد می دهم موقعیت یابی وب .

این امر عمدتا به این دلیل است که بیشتر توسعه دهندگان جنگل های زمینه ، طراحان وب هستند که به آنها امکان می دهد قالب های وردپرس بسیار جالب و بسیار بصری ایجاد کنند ، صرف نظر از اینکه برای SEO بهینه شده اند یا خیر.

مهمترین چیز برای آنها فروش است و چه راهی بهتر از چشم داشتن.

بنابراین ، اگر به دنبال الگویی برای پروژه SEO هستید ، آن را حداقل برای موتورهای اصلی جستجو سریع و مفید قرار دهید.

با گفتن این مطلب ، امروز قصد داریم 4 الگو را در سطح SEO تجزیه و تحلیل کنیم. این الگوها یکی از محبوب ترین ها در بازار و بهترین سئوها هستند.

بنابراین ، امروز ما می خواهیم یک مقایسه کوتاه و ساده بین DIVI ، GeneratePress ، Genesis و Orbital انجام دهیم.

ما از این مقایسه برای انتخاب یک یا الگوی SEO دیگر برای پروژه خود استفاده خواهیم کرد.

اما قبل از شروع با تجزیه و تحلیل ، بیایید ببینیم چه نکاتی را تحلیل خواهیم کرد.

خطاهای اصلی SEO در الگوهای وردپرس h2>

من بعنوان یک علاقه مند فروتنانه در جستجوگرها ، اغلب وب سایتهای مختلفی را جستجو می کنم تا نقاط ضعف احتمالی آنها را پیدا کنم.

واضح ترین خطاهای سطح SEO که متوجه شده ام معمولاً از موضوعات کمتر شناخته شده ای ناشی می شوند و به طور کلی در بازارهایی مانند جنگل های مختلف و موارد مشابه فروخته می شوند.

این الگوهای “تصویری” تقریباً همیشه خطاهای SEO از محتوای تکراری ، سوage مدیریت عناوین ، خطاهای معماری … به طور خلاصه ، هرج و مرج ایجاد می کنند.

بنابراین ، اگر به من نکته ای اجازه می دهید ، از آن الگوهای گرانبها فرار کنید و عملی باشید. این الگوها بسیار زیبا خواهند بود اما در سطح عملی یک CHAOS واقعی هستند.

با بیان این مطلب ، می توانیم نکات اصلی را که باید هنگام تجزیه و تحلیل الگو در سطح SEO در نظر بگیریم ، بیان کنیم. این نکات معمولاً عبارتند از:

  • سرعت بارگیری : سرعت بارگیری الگوی نصب شده و بدون هیچ افزونه باید زیاد باشد. برای اندازه گیری سرعت بارگیری وب سایت ما می توانیم از ابزارهای جستجوگر استفاده کنیم مانند Google PageSpeed ​​Insights ، تست سرعت وب سایت Pingdom یا GT Metrix.
  • بهینه سازی منابع (تصاویر ، کد ، پلاگین ها): هر کد اضافی کد برای یک وب سایت ما یک لوکس قابل قبول است. بنابراین ، ما به دنبال الگوهای چابک هستیم که بیش از حد با موارد اضافی غیر ضروری پر نشده باشد.
  • اهداف و معماری وب: الگوی پیش فرض ما باید به درستی از سرصفحه ها و معماری وب صحیح استفاده کند تا موارد تکراری ایجاد نشود.
  • داده های ساختاری: علامت گذاری داده های ساختاریافته از طریق طرحواره برای ارائه اطلاعات اضافی Google در مورد محتوای وب سایت ما ضروری است.
  • خطاهای تلفن همراه: عدم سازگاری وب توسط کارکنان ما منجر به یک خطای جدی می شود. بنابراین ، نسخه پاسخگو وب سایت ما باید قابلیت هدایت کاربر از طریق وب سایت ما را تسهیل کند.

با این گفته ، زمان شروع تجزیه و تحلیل است.

DIVI

DIVI تم مناسب وردپرس برای کاربر نهایی با سطح کم برنامه نویسی است.

با تشکر از سازنده DIVI که پیکربندی کرده اید تیم تم های ظریف برای این تیم داشتن الگوی وب سایت خود هرگز آسانتر نبوده است. با این حال ، تمام آنچه که برق می زند طلا نیست.

در سطح عملی ، اگر ایده ای از کد ندارید یا حتی از خواندن آن نمی ترسید ، این موضوع کاملاً مناسب است.

سطح بالای سفارشی سازی آن باعث می شود تا کاربران نهایی در ازای اشباع بیش از حد منابع بتوانند وب سایت خود را طراحی کنند.

داشتن یک وب سایت با تعداد زیادی گزینه باز و کد تصادفی تمام آنچه را که انجام می دهد اشباع سرور با پرونده ها و نمایش داده شده است که در بسیاری از موارد استفاده نمی شود.

یعنی با این کار ما به راحتی سرعت بهینه سازی و بارگیری را از دست می دهیم.

مزایای DIVI در سطح SEO h3>

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، DIVI موضوع مناسب برای کاربرانی است که بدون نیاز به برنامه نویسی به یک صفحه وب نیاز دارند. این مزیت اصلی آن است.

این یک مزیت “فنی” در سطح SEO نیست ، اما وقتی صحبت از بهبود قابلیت استفاده سایت و در نتیجه تجربه کاربر می شود ، یک مزیت محسوب می شود. امروزه یکی از فاکتورهای اصلی SEO است.

معایب DIVI در سطح SEO h3>

به دلیل تعداد اضافی که ارائه می دهد ، سرعت DIVI همیشه زیر سوال رفته است.

با این وجود وب سایت هایی وجود دارند که به لطف کار برنامه نویسی بعدی با سرعت بارگیری بالا با DIVI ساخته شده اند. بنابراین کنار گذاشتن این مضمون به دلیل زمان بارگیری یک اشتباه واقعی است ، صرفاً عاملی است که باید در نظر گرفته شود.

به هر حال ، اگر به تجزیه و تحلیل سرعت صفحه Google ما می توانیم نقاط ضعف دیگر را تشخیص دهیم:

  • هنگام درمان صحیح تصاویر توسط الگو خطاها رخ می دهد.
  • هنگام بارگیری Javascript مشکلی وجود دارد زیرا این کار را به صورت همزمان انجام نمی دهد.
  • بارگیری برخی منابع CSS ناموفق است.
  • عدم علامت گذاری ساختار یافته داده ها.

تولید مطبوعات h2>

GeneratePress یکی از الگوهای وردپرس است که بیش از همه به دلیل حمایت از وبلاگ نویسان اصلی جهان بیشترین محبوبیت را پیدا کرده است.

این تنها دلیل موفقیت آن نیست زیرا می توان گفت GeneratePress در نیمه راه Genesis و DIVI قرار دارد.

یعنی اجازه می دهد جنبه های خاصی از موضوع را بدون نیاز به استفاده از کد شخصی سازی کنید و سبک است.

بنابراین ، این موضوع الگوی مقرون به صرفه ای هم برای کاربران نهایی و هم برای کاربران پیشرفته یا برنامه نویسان است.

امروز ما نتوانسته ایم عملکرد این الگوها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم بلکه مفید بودن آنها در سطح SEO هستند. با این حال ، همانطور که قبلاً مشاهده کردیم ، هر دو جنبه دست به دست هم می دهند …

مزایای GeneratePress در سطح SEO h3>

سرعت بارگذاری آن در مقایسه با DIVI کاملاً قابل قبول است زیرا تعداد عملکردهای این موضوع هر چند گسترده است کمتر است.

با این گفته ، کد آن تمیزتر و چابک تر از سایر الگوهای دارای عملکردهای مشابه است.

معایب GeneratePress در سطح SEO h3>

GeneratePress همان خطاهایی که DIVI مرتکب شده را به صورت کمتری تکرار می کند همانطور که در موارد زیر مشاهده می کنیم .generatepress.com٪ 2F “> تجزیه و تحلیل :

  • بهینه سازی تصویر توسط این موضوع کم است.
  • بهینه سازی CSS آن قابل بهبود است.
  • درمان قلم ها با موضوع می تواند بهبود یابد.

پیدایش h2>

با استفاده از این قالب وردپرس ، اتفاقی مشابه آنچه در GeneratePress رخ داده است اتفاق می افتد. محبوبیت وی در میان وبلاگ نویسان سر به فلک کشید و در نتیجه این موفقیت بدخواهان وی شروع به ظهور کردند

این قالب وردپرس امکان شخصی سازی بسیار کمی از الگو را فراهم می کند مگر اینکه شما زبان های برنامه نویسی مانند HTML ، CSS و PHP را بلد باشید.

در این صورت ، کد کاملاً بهینه و تمیز آن شگفتی ایجاد می کند ، خصوصاً در مورد بهبود سرعت وب سایت شما.

مزایای پیدایش در سطح SEO h3>

مزیت اصلی این الگو سرعت آن است. این به دلیل کد بسیار تصفیه شده بسیار موفقیت آمیز است.

بنابراین ، به عنوان یک گزینه مسطح ، Genesis به یک موضوع مناسب برای برنامه نویسان و افراد باتجربه تبدیل می شود.

معایب Genesis در سطح SEO h3>

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، عدم شخصی سازی این موضوع این الگو را برای کاربران نهایی بسیار اساسی می کند. با این حال ، این تنها نقص آن نیست که همانطور که در تجزیه و تحلیل :

  • فشرده سازی تصویر توسط موضوع می تواند بهبود یابد.
  • عدم بارگذاری ناهمگام Javascript.
  • در فشرده سازی کد Javascript و CSS به بهبودی نیاز است.
  • عدم درمان داده های ساختاری.
  • هدرهای نوار کناری H3 هستند در حالی که باید H4 باشند تا با محتوای بدن مغایرت نداشته باشد.

مداری

Orbital تم وردپرس کاملاً جدیدی است که SEO Romuald Fons معروف در بازار راه اندازی کرده است.

این SEO و آژانس وی در راه اندازی یک الگوی وب 100٪ بهینه شده کار بی عیب و نقصی انجام داده اند. با این حال ، و همانطور که در زیر خواهیم دید ، همه چیز خبر خوبی نیست و این موضوع نقاط ضعف خود را نیز دارد. بیایید با آن برویم!

مزایای سطح SEO تم Orbital

بدون شک روموالد و تیمش می دانند که چه کاری انجام می دهند و تمیز کردن خطوط و خطوط کد عملکرد اضافی غیرضروری بسیار عالی انجام شده اند.

به لطف این ، آنها یک الگوی وردپرس با عملکرد درست و ضروری را که هر کاربر نهایی باید داشته باشد ، بر جای گذاشته اند.

به شخصه ، نقطه قوت این الگو منوی مداری نیست که روموالد درباره آن بسیار افتخار می کند (شخصاً ، من کاملاً در مورد آن قانع نیستم).

و همچنین نوار کناری ثابت که دارای آن است و یا خوشه های عالی محتوای آن باعث می شود وب سایت شما به طور مداوم تازه شود ، در نتیجه SEO خود را بهبود بخشد.

برای من ، دارایی اصلی این موضوع بهینه سازی آن در هنگام اجرای Adsense در هرجای وب بدون دانش فنی عالی است.

معایب تم Orbital در سطح SEO h3>

مثل همیشه ، و علی رغم این واقعیت که این الگو دارای هر چیزی است که یک SEO در وب سایت خود استفاده می کند ، اشکال دیگری نیز دارد حتی اگر تجزیه و تحلیل :

اشکال اصلی این الگو خود الگو است ، من خودم توضیح می دهم.

این قالب وردپرس مخصوصاً برای وب سایت های خاصی طراحی شده است که از طریق تعداد زیادی بازدید و معماری مانند وب سایت avesexoticas.org به دنبال کسب درآمد از طریق adsense هستند.

با این حال ، اگر می خواهید یک وبلاگ یا نوع دیگری از وب سایت ایجاد کنید ، این الگو به اندازه GeneratePress کارآمد نخواهد بود.

گویا این کافی نیست ، قیمت گزاف آن و مجوز بی نظیر آن برای هر سایت ، مداری را گزینه خوبی اما گران می کند.

بهترین الگوی SEO برای وردپرس من h2> چیست

قبل از اینکه بهترین موارد رازداری شده در شبکه را فاش کنم ، چیز بسیار مهمی را به شما اطلاع می دهم.

هیچ الگوی کامل سئو برای وب سایت شما وجود ندارد. قالب وردپرس به سادگی ابزاری است که در اختیارتان قرار می گیرد. سئوی وب سایت شما منحصراً به استفاده شما از آن بستگی خواهد داشت.

به همین دلیل که همین حالا برای شما توضیح دادم ، وب سایت هایی با الگوی DIVI ایجاد شده اند که سریعتر و سبک تر از برخی از مدارها هستند زیرا بعداً کار بزرگی انجام داده اند.

شما همچنین نباید درگیر سرعت بارگیری وب سایت خود باشید. این باید سریع باشد اما لازم نیست در Google PageSpeed ​​ کامل باشد. با 85/100 وب سایت شما بیش از بهینه سازی خواهد شد.

همانطور که همیشه می گویم ، در جستجوگرها جستجو بهینه است اما وسواس ندارید. نکته اصلی این است که همه قطعات به طور صحیح در کنار هم قرار می گیرند و در یک جهت حرکت می کنند. اگر ما SEO Offpage خود را به درستی بهینه نکنیم سریع بودن یک وب سایت برای ما کاربرد کمی دارد.

بنابراین ، اگر کل وب سایت شما 70٪ بهینه شده باشد ، بهتر از این است که فقط الگوی شما 100٪ باشد و اهداف شما فقط 20٪ باشد. ثابت قدم باشید.

گفته شد ، واضح است که شروع خوب در پروژه های ما ضروری است و این کار با انتخاب یک الگوی SEO مناسب آغاز می شود.

بنابراین ، در اینجا پاسخ آنچه شما به دنبال آن بودید است. بهترین الگوی SEO برای وب سایت شما چیست:

  • DIVI: اگر ایده ای از کد ندارید و می خواهید وب سایت خود را کاملاً شخصی سازی کنید ، این الگوی عالی است.

در مورد SEO این موضوع خیلی نگران نباشید زیرا با کار می توانید بهینه سازی کاملی از آن به دست آورید. بنابراین ، زودتر از این الگو استفاده کنید

  • تولید پرس: اگر به دنبال الگویی سریع ، چابک و سریع هستید که به شما امکان حداقل سفارشی سازی بدون کد را می دهد ، این الگوی شماست.

اگر افزونه Elementor را به این موضوع اضافه کنید ، وب سایت شما در سطح دیگری قرار خواهد گرفت.

  • پیدایش: اگر کد شما کد است و به دنبال سادگی و سرعت هستید ، پیدایش برای شما مناسب است. بهینه سازی آن برای وبلاگ ها یا وب سایت هایی که در آنها محتوایی غالب است بسیار مناسب است.
  • Orbital: الگوی برتر SEO و برنده مسابقه است. تنها نکته منفی این موضوع این است که بسیار جدید است و هنوز جنبه هایی برای بهبود دارد که نه یک نقطه ضعف بلکه یک مزیت است.

به عنوان یک معایب ، مجوز منحصر به فرد آن است که این الگو را به گران ترین گزینه از همه تبدیل کرده است. اکنون اگر آنچه شما به دنبال آن هستید بازدید و کسب درآمد با adsense این الگوی شماست .

نتیجه گیری درباره الگوهای وردپرس و سئو h2>

من همیشه دوست دارم مواردی را که مهم می دانم تکرار کنم بنابراین یک بار دیگر آن را می گویم. الگو ابزاری است که می تواند به شما در بهبود 10٪ SEO کمک کند . 90٪ باقیمانده به نحوه استفاده از بقیه ابزارهای سایت شما بستگی دارد.

بنابراین ، برای انتخاب سئو سایت خود ، با الگوی wordpress وسواس پیدا نکنید. هر 4 گزینه قبلی برای توسعه وب سایت شما کاملاً معتبر خواهد بود.

البته ، اگر نمی خواهید در آینده با مشکلات SEO مواجه شوید ، هرگز ، تکرار می کنم ، هرگز از بسیاری از موارد موجود در جنگل های موضوعی و سایر بازارها استفاده نکنید.

گفته شد ، شما چه الگویی را ترجیح می دهید؟

sombra

BORJA-ARANDA-VAQUERO
بورجا آراندا .
طراح وب مستقل متخصص در وردپرس و بازاریابی آنلاین از طریق سئو.
در فیس بوک ، توییتر و لینکدین!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/la-mejor-plantilla-seo-para-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید