استخدام هاست: نحوه انتخاب بهترین هاست بدون مزاحمت

و توجه داشته باشید که من می گویم “ هاستینگ استخدام کنید ” و نه “ هاست بخرید “.

چرا من این تمایز را انجام می دهم؟

بنابراین اولین ایده ای که از این پست به ذهن شما خطور می کند این است که هاستینگ موضوعی نیست که بتوانید آن را خریداری کنید بلکه خدماتی است که قرار است با آن قرارداد منفجر شوید .

این ریزه کاری ممکن است احمقانه به نظر برسد ، اما این دقیقاً گیج کننده است که باعث می شود بسیاری از افراد هنگام استخدام میزبانی خود فقط به قیمت اعتماد کنند

این دقیقاً همان کالایی نیست که می توانید در یک فروشگاه جالب با یک قیمت و در چینی با نصف خریداری کنید. نه.

این یک سرویس است که شما استخدام می کنید : شما به شرکت مربوط به کیفیت پشتیبانی فنی و خصوصیات فنی میزبانی آن برای یک دوره زمانی (به طور معمول کمتر از یک سال ).

با این حال ، هنوز هم کسانی هستند که فکر می کنند مهم نیست.

چگونه در دست افرادی که میزبان پروژه خود را ترک می کنند مهم خواهد بود؟

سپس نگرانی ها ، مشکلات ، پشیمانی ها و شکایات وجود دارد.

contratar-un-hosting p >

بسیاری از افراد به موارد زیر فکر می کنند: « آنچه میزبانی انجام می دهد این است که …« من وب سایت خود را آنجا قرار داده ام ». خوب ، از آنجا که من این را با هر یک از ارائه دهندگان دریافت می کنم ، قصد دارم یکی از ارزان ترها را بگیرم و تمام. آنهایی که گران ترند این است که آنها می خواهند ما را فریب دهند. »

خطا.

در ادامه قصد دارم موارد مهم و مهم را توضیح دهم که هنگام استخدام یک میزبانی باید به آنها توجه کنید ، بر اساس تجربه خودم با این نوع شرکت ها ، بنابراین شما می توانید آن را ارزیابی کنید خودم.

آنچه در این مقاله می خواهیم ببینیم:

قرارداد میزبانی به چه معناست؟

بیایید با ابتدایی ترین موارد برای کسانی که نمی دانند شروع کنیم.

یک صفحه وب یا یک وبلاگ ، آنها چیزی بیش از یک سری فایلهای HTML ، PHP ، CSS … و غیره نیستند.

برای اینکه آن دسته از پرونده هایی که وب سایت را تشکیل می دهند به صورت آنلاین مشاهده یا دسترسی پیدا کنند ، باید در یک هاستینگ میزبانی شوند و تحت نام دامنه.

میزبانی شده در یک میزبانی ” به این معنی است که شما به یک شرکت پول می دهید تا این پرونده ها را از وب سایت خود در یکی از سرورهای خود ذخیره کند ، در هارد دیسک ، و از طریق نام دامنه مرتبط افراد می توانند صفحه وب را بصورت آنلاین مشاهده کنند.

کم و بیش ، من نمی دانم که چگونه آن را با یک زبان بسیار اساسی برای درک هر کس با دانش صفر توضیح دهم.

باشه آنچه من نیاز دارم شرکتی است که کمی فضای دیسک سخت را برای من “ذخیره” می کند و با نامی که نشان دادم می توانید این پرونده ها و بنابراین وب سایت من را مشاهده کنید.

درست است ، اما فقط این نیست

اگر فقط در این مورد بود ، به طور موثر هر شرکتی ارزش آن را داشت.

این مورد وجود ندارد زیرا شما باید موارد زیر را نیز در نظر بگیرید:

  • این که همه هارددیسک های این شرکت ها یکسان نیستند.
  • این که همه مشخصات فنی برنامه میزبانی یکسان نیست.
  • امنیت در برابر حملات در هیچ شرکتی یکسان نیست.
  • کیفیت خدمات فنی در هیچ شرکتی یکسان نیست.
  • اینکه برخی از شرکت های میزبان فقط به زبان انگلیسی کار می کنند.
  • اگر هرگز مشکلی داشتید ، می خواهید آن را حل کنید.

و در این مورد اشتباه نکنید: آن روز مشکل با وب سایت یا وبلاگ خود … فرا می رسد.

اگر می خواهید به موضوع بپردازید ، من در زیر شما را ترک می کنم که می توانید ویدیویی را با روند استخدام یک میزبان توضیح داده شود که گام به گام توضیح داده شده و با وبامپرا :

اگر با تماشای فیلم واضح بودید ، می توانید میزبانی خود را از اینجا منعقد کنید .

اگر هنوز سوالی دارید یا می خواهید بیشتر بدانید ، به خواندن ادامه دهید ?

سوالات غیر فنی (اما بسیار زیاد هستند) مهم است) هنگام خرید هاست

قبل از شروع با بخشهای فنی و خسته کننده تر ، اجازه دهید در مورد برخی از نکاتی که هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب میزبانی انتخاب می کنم ، به شما بگویم.

بیایید به آن بپردازیم.

مهم: ایمن بودن وردپرس

این چیزی است که معمولاً افراد کمی هنگام استخدام میزبانی به آن فکر می کنند.

درست است که شما می توانید افزونه های امنیتی را در وردپرس خود نصب کنید ، مانند:

افزونه های بسیار بیشتری وجود دارد ، اما آنچه که من قصد دارم به آن بپردازم این است که اگر در مورد فکر کردن شرکت میزبان هنگام فکر کردن در مورد امنیت صحبت کنیم ، موارد دیگری وجود دارد که برخی اقدامات امنیتی “استاندارد” را به شما ارائه می دهند

که دیگران به شما پیشنهاد نمی دهند.

Webempresa باعث می شود به طور خودکار از پشتیبان تهیه کنید.

یعنی اگر روزی با مشکل بزرگی روبرو شوید و وب سایت شما به جهنم رفته باشد ، و همچنین شما هرگز زحمت نکشیدید که نسخه پشتیبان خود را تهیه کنید ، آنها این مشکل را دارند.

این یک مسئله مهم است ، اگر ما در مورد پروژه حرفه ای شما در فضای ابر صحبت می کنیم ، نمی تواند این باشد که شما در مورد آنچه اتفاق می افتد روشن نیست اگر روزی به وب سایت شما حمله کنند یا به سادگی به چیزی حمله کنند اما شما ایده ای ندارید نحوه رفع آن.

گزینه های امنیتی بیشتر در میزبانی شما

این دو موضوع مهم هستند و من فکر می کنم باید به آنها بله یا بله توجه کنید ، اگر نمی خواهید به اندازه کافی مشکل جدی داشته باشید که می تواند تمام کار و تلاش شما را خراب کند.

  • محافظت ضد هک . حتی اگر فکر می کنید هیچ کس نمی خواهد وب سایت شما را هک کند زیرا هیچ ارزشی ندارد ، از جسارتی که هکرها دارند و انگیزه آنها برای حمله به وب سایت های کوچکی که ظاهراً مهم نیستند ، متعجب خواهید شد. بنابراین ، شرکت میزبان باید حداقل یک سیستم امنیتی در اختیار شما قرار دهد که از یافتن نام کاربری و رمز عبور توسط شخص سوم جلوگیری کند.
  • محافظت در برابر حملات DDoS . این حملات با هدف از بین بردن وب سایت شما انجام می شود و معمولاً زمانی اتفاق می افتد که سایت شما اهمیت پیدا کند و بدترین سمت رقابت ظاهر شود. گاهی اوقات این به سادگی کسی است که به طرز غیرقابل شنیده ای ، در اوقات فراغت خود با انجام این نوع اقدامات سرگرم می شود.

این اقدامات و سایر اقدامات همچنین می توانند به طور مستقیم از طریق افزونه ها در وردپرس پیاده سازی شوند ، اما راحت است که آنها مستقیماً از خود میزبان برای محافظت جهانی به دست می آیند. البته این بدان معنا نیست که شما اقدامات اضافی را خودتان اضافه کنید.

خدمات و پشتیبانی فنی وردپرس

باور کنید یا نکنید ، این ویژگی یکی از مهمترین موارد هنگام استخدام یک میزبان است.

ممکن است فکر کنید اگر کیفیت خدمات خوب باشد ، نیازی به پشتیبانی نخواهید داشت و بنابراین ، مهم نیست که چگونه کار کند.

متأسفم که به شما می گویم اشتباه می کنید: در برخی از دوره های مفید وب سایت خود ، باید با خدمات فنی تماس بگیرید و این می تواند تفاوت بین حل یک مشکل در مدتی یا رنج روزها باشد. .

ایده آل ترین خدمات فنی برای میزبانی باید به زبان اسپانیایی باشد (مگر اینکه به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید تا مسائل فنی را بیان کرده و بیان کنید) و از برقراری ارتباط سریع و سریع اطمینان حاصل کنید.

گزارش یک مشکل و دو یا سه روز زمان برای دریافت پاسخ بی فایده است زیرا به عنوان مثال ، چندین روز با وب سایت تجارت الکترونیکی غیرفعال می توان خسارات مالی قابل توجهی را به همراه داشت.

I-make-a-پرانتز-برای-گفتن-چیزی شخصی تر

ما می توانیم در مورد مسائل امنیتی ، ویژگی های میزبانی ، قیمت ها و هر چیز دیگری که می خواهید صحبت کنیم.

در پایان ، وقتی با وب سایت خود مشکلی داشته باشید همه این موارد از بین می رود و فقط یک سوال باقی مانده است: آیا به من کمک می کنید تا این مشکل را حل کنم؟

و چه چیزهایی ، چه وقت؟

به همین دلیل عقد قرارداد با شخصی که به شما تضمین می دهد از این لحاظ ضروری است.

اکنون می خواهم یک کیت-کات کوچک بسازم ، که همچنین من می دانم که بسیاری از خوانندگان اگر احساس کنند مشخص نیستند ، آنها را دوست ندارند اما این همان چیزی است که من فکر می کنم.

preguntas-y-dudas p >

من بیش از دو و بیش از سه ایمیل از مشتریان Webempresa دریافت کرده ام شکایت در مورد یک مشکل و اینکه “ آنها آنها را نادیده می گیرند “.

وقایع نگاری همیشه یکسان است: ایمیل مرا سرزنش کنید زیرا من به یک شرکت توصیه می کنم گویا آنها خیلی خوب هستند و پس از آن آنها گریه می کنند ، اگر خدمات فنی از آنها عبور کند ، اگر چندین روز اینگونه هستند و این شرم آور است … و غیره و غیره

تقریباً در همه موارد این ایمیل ها ، وقتی من پاسخ می دهم و آنها داستان و روندی را که به خوبی دنبال کرده اند به من می گویند ، بلافاصله متوجه می شوید که تنها اتفاقی که می افتد این است:

  • اینکه آنها کانال ارتباطی مناسب را با وبامپرسا دنبال نکرده اند (از طریق بلیط و نه از طریق ایمیل مستقیم) ،
  • یا آنها می خواهند آن را از طریق چت حل کنند و آنها به راحتی نشان می دهند که از آنجا نمی توانند این مشکل را حل کنند و از آنها می خواهند بلیط را باز کنند ،
  • یا آنها قبلاً ایمیلی با پاسخ اینکه چه کاری باید انجام دهند برای آنها ارسال کرده اند ، اما مشتری نمی خواهد انگشت خود را بلند کند و فکر می کند که آنها باید همه کارها را انجام دهند.

چرا ما مانند مشتری رفتار می کنیم؟

مراقب باشید ، من خودم را نیز شامل می شوم.

من خودم را در بعضی شرایط به عنوان یک مصرف کننده ، در یک فروشگاه یا هر چیز دیگر ، با نگرشهای معمول برای عصبانیت کودک خردسال

می شناسم.

نمونه معمولی: شما برای پرداخت در یک فروشگاه بزرگ به صف می رسید و با داشتن 6 جعبه در دسترس ، فقط دو دختر شارژ می کنند. یک صف بزرگ.

آنچه ما فکر می کنیم: « برو مردم ، واقعاً. نگاه کنید که هر دوی آنها در آنجا چقدر خوب هستند ، چرا دیگر غرفه ها باز نمی شوند؟ مطمئناً ، آنها با سرعت خودشان می روند ، مثل اینکه ما تمام روز را داریم. حقوق آنها در پایان ماه یکسان است که بیشترین سود را به آن می دهد. مطمئنا. »……

درباره این شرکت چه می دانیم؟ آیا این دو دختر تصمیم می گیرند که چه تعداد کارمند استخدام شده و در دسترس باشند؟ درباره ساعت ، هزینه و شرایط کاری آنها چه می دانیم که از آنها انتقاد کنیم؟

به عنوان مصرف کنندگان یا مشتریان ما معتقدیم که قدرت قضاوت درباره ارزش را داریم بدون نیاز به داشتن همه داده ها ، تنها چیزی که برای ما مهم است این است که نحوه پرداخت ما یا پرداخت آن چیست ، ما همه چیز را کامل ، همه چیز و به روش خود می خواهیم و اگر چنین نباشد ، به آسمان فریاد می زنیم و در صورت لزوم دلتنگ می شویم.

من کمی موضوع را رها کردم ، اما می خواستم این پرانتز را برای توضیح بهتر نوع رفتاری که معمولاً در آن مشتریانی که “با” خدمات فنی وبمپرسا “مشکل داشته اند” توضیح دهم.

مهم: باید صادق باشید ، آنها خطا پذیر نیستند

اما این واقعیت نیز وجود دارد که در 100٪ موارد معدودی از مواردی که من می شناسم ، سرانجام شخص دیگری کنترل این مسئله را در دست گرفت ، در پایان حل آن و عذرخواهی

ایمیل مرتبط با میزبانی شما h3>

بیایید دوباره به وضعیت آشفته برگردیم ?

استخدام سرویس میزبانی به شما امکان می دهد حساب های ایمیل شرکت داشته باشید که بصورت جدی تر و حرفه ای تر از استفاده از Gmail کلاسیک باشد.

گزینه ها از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت است. به طور کلی ، آنها معمولاً محدودیت حسابهای نامه الکترونیکی را ایجاد می کنند که می تواند ایجاد شود ، اگرچه برخی از آنها برنامه هایی شامل حسابهای ایمیل نامحدود دارند.

اهمیت این ویژگی برای شما به نحوه وب سایت و نیازهای شما بستگی دارد.

به عنوان مثال ، اگر یک شرکت انحصاری دارید ممکن است فقط به چند حساب نیاز داشته باشید: یکی برای کارهای خود و دیگری برای خدمات مشتری.

از طرف دیگر ، شاید مدل کسب و کار شما ایجاب کند که چندین نفر از افراد درگیر حساب ایمیل خود به اضافه حسابهای معمول برای اطلاعات ، تبلیغات ، پشتیبانی داشته باشند … هیچ کس بهتر از شما تجارت آنلاین و نیازهای شما را نمی شناسد.

میزبانی رایگان بهترین گزینه نیست

بعد از خواندن همه این داده ها ، ممکن است به فکر همه میزبانی های رایگانی باشید که احتمالاً قبلاً در وب دیده اید و به نظر می رسد ویژگی های خوبی یا حداقل موارد مناسب برای پروژه وب سایت شما را ارائه می دهند.

خوب ، اگر می خواهید وب سایت شما ظاهر حرفه ای داشته باشد ، توصیه من این است که این فکر را از ذهن خود خارج کنید

استفاده از هاست رایگان را می پذیرم اگر می خواهید قبل از شروع کار برای کار با پروژه نهایی خود کمی کار را انجام دهید و یا اینکه قصد ایجاد یک وبلاگ شخصی بدون آرزوهای زیادی غیر از نوشتن موارد خود را دارید ، .

به یاد داشته باشید که در یک میزبانی رایگان همیشه از مزایایی که به شما ارائه می دهند ، بهره مند خواهید شد که معمولاً زیاد نیستند و محتوای آن همیشه متعلق به آنها خواهد بود.

این مورد در سیستم عامل هایی مانند Blogger یا WordPress.com است.

عامل دیگری که باعث می شود حرفه ای بودن یک وب سایت ساخته شده در مورد میزبانی رایگان از بین برود ، حاوی بنرهای تبلیغاتی است که در بیشتر موارد ، حتی به موضوع سایت شما ارتباطی ندارند. p >

علاوه بر این ، یکی از بندهای معمول در میزبانی رایگان این است که آنها می توانند سرویس را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی قطع کنند.

آیا می توانید یک روز بیدار شوید و وب سایت و همه اطلاعات خود را از دست داده باشید؟ زیرا بدیهی است که هیچ نسخه پشتیبان در میزبانی رایگان وجود ندارد.

اگر آنچه می خواهید از وب سایت خود کسب درآمد کنید و یک تجارت آنلاین جدی دارید ، میزبانی رایگان را فراموش کنید.

سوالات-فنی-برای-ارزیابی ، نحوه انتخاب بهترین هاست برای وردپرس h2 >

hosting compartido

خوب ، زمان آن فرا رسیده است که با بخش فنی تری به موضوع بپردازیم و شروع به کشف جنبه های مختلفی که یک سرویس میزبانی شامل می شود ، می کنیم تا ببینیم چه نقشی در عملکرد صفحه شما دارد وب.

به این ترتیب ، شما می توانید به سرعت اهمیت هر یک از این ویژگی ها را درک کرده و گزینه های خود را با توجه بیشتری نسبت به رها کردن خود انتخاب کنید.

هیچ چیزی مانند معیارهای خود شما وجود ندارد.

نوع هارد دیسک ، سرعت و فضا

این جنبه یکی از اولین مواردی است که علاقمندان به یافتن بهترین هاست برای صفحه وب خود معمولاً به آن نگاه می کنند ، اگرچه این بدان معنا نیست که هنگام انتخاب اشتباهاتی انجام می شود. p >

به طور کلی ، با داشتن یک طرح میزبانی که 1 گیگابایت فضا را ارائه می دهد ، هرگز از طرح دیگری که 10 گیگابایت برای چند یورو بیشتر ارائه می دهد انتخاب نمی شود.

حالا … آیا واقعاً به این میزان فضای احتیاج دارید؟ خوب ، بستگی دارد.

به طور کلی ، نصب اولیه وردپرس فقط 100 مگابایت طول می کشد و برای بیش از 1 گیگابایت باید صدها پست منتشر شود.

با دیدن این موضوع ، خواهید فهمید که ممکن است یک دیسک سخت 10 گیگابایتی برای پروژه شما بیش از حد باشد.

به همین دلیل ، شرکت های میزبانی وجود دارند که ادعا می کنند “فضای نامحدود” را ارائه می دهند ، در حالی که این کار را نمی کنند. آنها فقط فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهند که هرگز مصرف نخواهید کرد و اگر این کار را انجام دهید ، همیشه بهانه خوبی خواهند داشت.

از طرف دیگر ، میزبانی ارزان می تواند فضای زیادی را ایجاد کند اما کند باشد در حالی که میزبانی گران تر درایو های SSD می تواند گران تر باشد.

اگر می خواهید فضای زیادی داشته باشید اما سرعت کمی داشته باشید یا فضای کمتری داشته باشید اما از ویژگی های با کیفیت بالاتر استفاده کنید

گواهینامه SSL رایگان در میزبانی خود

همانطور که می دانید ، یکی از آخرین اقداماتی که در مورد امنیت اینترنت انجام شده ، الزام به داشتن گواهی SSL در وب سایت شما است که تأیید می کند داده های کاربران همان مورد محافظت می شود.

بسیاری از شرکت های میزبان این سیستم رمزگذاری اتصال ایمن را به صورت رایگان ارائه می دهند.

درصورتی که وب سایت شما از این گواهینامه برخوردار نباشد ، با پیامی در نوار آدرس که امنیت سایت را ایمن نمی کند ، به کاربران هشدار داده می شود و توصیه نمی کنند اطلاعات شخصی را در آن وارد کنید.

در مورد بی اعتمادی که این امر می تواند در کاربران وب سایت شما ایجاد کند ، فکر کنید و تصمیم بگیرید که ارائه این گواهینامه به صورت رایگان برای شرکت میزبان از اهمیت برخوردار است.

وبامپرسا ، که من همیشه با آنها کار کرده ام ، آنها آن را به شما و به صورت رایگان ارائه می دهند.

صفحه کنترل CPanel یا Plesk شامل

در صورت انتخاب میزبانی مشترک ، یک کنترل پنل خواهید داشت که به شما امکان می دهد با وب سایت خود به طور مستقل ، بدون دخالت شرکت میزبان ، کار کنید. .

کنترل پنل انواع مختلفی دارد ، اگرچه بیشترین توصیه با cPanel و Plesk است.

CPanel یک کنترل پنل است که ثبات زیادی را ارائه می دهد و علاوه بر این ، اطلاعات زیادی در اینترنت با راهنماها ، نکات و آموزش های استفاده از آن وجود دارد. بیهوده نیست که صفحه کنترل تجاری است که بیشتر از آن با میزبانی استفاده می شود و همان صفحه ای است که ما توصیه می کنیم.

Plesk همچنین یک کنترل پنل بسیار قدرتمند است ، اگرچه ممکن است منابع زیادی را مصرف کند. با وجود همه موارد ، اهمیت آن از این واقعیت ناشی می شود که با CloudLinux سازگار است بنابراین برای کاربران این سیستم عامل بسیار مناسب است.

میزبانی و دامنه همزمان

شرکتهای میزبانی وجود دارند که به شما پیشنهاد می دهند میزبانی وب و نام دامنه خود را همزمان ثبت کنید و من فکر می کنم بهترین کار برای جلوگیری از انتقال دامنه از سایتهای دیگر با ایجاد مشکل است. دلالت دارد.

برخی از این شرکت ها دامنه اول را به صورت رایگان ارائه می دهند اما قبل از انتخاب این مورد ، به یاد داشته باشید که بقیه سرویس های میزبانی به اندازه کافی شما را برای قرارداد خدماتشان مورد علاقه شما قرار می دهند.

نصب خودکار وردپرس

تا زمانی که دانش فنی کافی برای نصب وردپرس روی هاست خود را ندارید ، اکیداً توصیه می کنم به دنبال یک شرکت میزبان باشید که گزینه نصب خودکار وردپرس را به شما پیشنهاد دهد.

در بیشتر موارد شما فقط باید به صفحه کنترل وب سایت خود دسترسی پیدا کنید و روی گزینه نصب بسته وردپرس کلیک کنید.

پس از تکمیل برخی از اطلاعات اساسی که چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد ، شما می توانید نصب را تأیید کنید و عملاً با یک چشم به هم زدن وردپرس خود را برای شروع کار روی پروژه وب خود آماده خواهید کرد.

این مورد Webempresa است ، در این ویدیو ببینید که روند کار چگونه است:

RAM اختصاصی

در ابتدای پروژه من وبلاگی با میزبان 1 & 1 خیلی کند بودم.

256 مگابایت حافظه برای عملکرد صحیح یک وردپرس توصیه می شود و این شرکت یک برنامه میزبانی را به من می داد که فقط 64 مگابایت داشت.

مراقب باشید ، من در مورد فضای دیسک صحبت نمی کنم بلکه یک نوع حافظه اختصاص داده شده به فرآیند های PHP است.

هرچه حافظه اختصاصی RAM بیشتر باشد ، سرعت پردازش PHP نیز سریعتر خواهد بود.

جهت این است که: برای وب سایت های ساخته شده با وردپرس ، حداقل یک حافظه اختصاصی با حداقل 256 مگابایت توصیه می شود.

اگر یک شرکت میزبان کمتر از آن به شما پیشنهاد می دهد … آن را قبول نکنید. حتی اگر فکر می کنید صفحه وب شما کوچک است ، عناصر کمی دارد ، مطمئناً نیازی به آنچنانی ندارد … اینطور نیست.

به یاد داشته باشید که اگر وب سایت شما کند است ، مطمئن ترین چیز این است که کاربران صبر خود را از دست می دهند و به دنبال اطلاعات در جای دیگری می گردند. آن را بازی نکنید ?

گزینه های مختلف را بشناسید: هاست مشترک ، سرور اختصاصی ، VPS یا Cloud

حالا شاید ما بخواهیم کار را کمی بیشتر پیچیده کنیم زیرا درون میزبانی انواع مختلفی وجود دارد.

یک بار دیگر ، انتخاب شما به اهدافی که با وب سایت خود دارید و نیازهای آن بستگی دارد بستگی دارد.

  • میزبانی مشترک: از یک سرور تشکیل شده است که به چندین پوشه تقسیم شده است و هر کدام از آنها یک صفحه وب را نشان می دهند. بنابراین ، همه وب سایت های موجود در این سرور باید منابع خود را به اشتراک بگذارند ، یعنی CPU ، اتصال اینترنت و حافظه RAM.
  • میزبان VPS یا سرور مجازی . VPS یا سرور مجازی سروری است که به نوبت در داخل یک سرور فیزیکی نصب می شود. این می تواند شامل چندین مورد از این سرورهای مجازی باشد که از یکدیگر مستقل هستند و بنابراین قدرت و انعطاف پذیری بسیار بیشتری نسبت به هاست اشتراکی دارند بدون اینکه قیمت بالایی داشته باشد. البته ، یک ماشین می تواند چندین مشتری مجازی داشته باشد بنابراین فضای آن ، حافظه RAM و زمان پردازش آن محدود می شود.
  • سرور اختصاصی . یک سرور اختصاصی چیزی بیش از یک سرور فیزیکی نیست که به گونه ای در دسترس یک مشتری قرار گیرد که با عدم اشتراک آنها با شخص دیگری ، از تمام منابع خود کاملاً بهره مند شود. این بدان معنی است که مشتری ، یعنی شما ، باید از نصب سیستم عامل ، آنتی ویروس ، پایگاه داده ، پانل های کنترل مراقبت کنید … برخی از شرکت ها گزینه استخدام سرورهای اختصاصی مدیریت شده را دارند تا نیازی به مراقبت از آنها نباشد. قسمت فنی در صورتی که دانش آن را ندارید.
  • سرور Cloud . این سرور همان سرور قبلی است با این تفاوت که فضای ذخیره سازی آن در فضای ابری است و در ماشین فیزیکی نیست. از این طریق ، شما فقط هزینه منابع مورد نیاز خود را پرداخت می کنید بنابراین اگر به بیش از یک سرور مشترک نیاز دارید اما از عهده تهیه یک سرور اختصاصی بر نمی آیید ، گزینه مناسبی است ، من احساس می کنم یک حد وسط بین این دو هستم.

همانطور که ملاحظه می کنید ، هنگام انتخاب نوع سرور برای استخدام باید موارد متشکل از هرکدام را در نظر بگیرید و واقعاً ارزیابی کنید که چه ارزشی برای شما دارد وب به بهترین روش ممکن کار می کند.

آیا چند دامنه-ارزش آن را دارد؟

میزبان چند دامنه ای به شما امکان می دهد چندین دامنه ، یعنی چندین وب سایت را در یک برنامه میزبانی داشته باشید.

برای این منظور ، چندین پوشه در داخل هاست خود دارید و هر یک از آنها یک صفحه وب متفاوت و مستقل از سایر موارد با نام دامنه خاص خود هستند.

به طور کلی ، کاربرانی هستند که به جای اینکه این کار را جداگانه انجام دهند ، با این فکر که پس انداز می کنند با پرداخت یک میزبان با چندین صفحه وب ، به دنبال این گزینه می گردند.

با این وجود ، در طولانی مدت ممکن است در این انتخاب با مشکل روبرو شوید. من آن را توصیه نمی کنم.

توضیح این مشکلات این است که این صفحات وب همه منابع میزبانی را به اشتراک می گذارند تا بتوانند از نظر سرعت تحت تأثیر قرار بگیرند ، خصوصاً اگر ترافیک زیادی وجود داشته باشد و ظرفیت میزبانی وب نتواند آن را تحمل کند. p >

چه چیزی را توصیه می کنم؟

یک سرور اختصاصی با درایو سخت SSD ، پردازنده پرقدرت و حافظه RAM با ظرفیت بالا پیدا کنید که به شما امکان میزبانی چندین وب سایت را بدون مشکل بدهد.

در صورت مشاهده مشکلات کمبود منابع ، همیشه امکان گسترش برنامه میزبانی برای جلوگیری از این مشکلات وجود دارد.

موقعیت مکانی سرورها

آیا محلی که وب سرورهای شما در آن قرار دارند مهم است؟ البته.

فکر کنید هرچه کاربر وب سایت شما به مکانی که سرور آن نزدیکتر است نزدیک شود ، شبکه های کمتری را باید از آن عبور دهند و پاسخ سریعتر خواهد بود.

به عنوان مثال ، اگر مشتری یا کاربر شما در اسپانیا باشد اما سرور وب سایت شما در دانمارک واقع شده باشد ، سیگنال برای ارائه پاسخ باید از چندین شبکه عبور کند و بنابراین تأخیر و سرعت بارگیری کندتر.

به همین دلیل ، مهم است که شما در نظر داشته باشید افرادی کجا هستند که می خواهید وب سایت خود را به آنها هدایت کنید یا حداقل اکثر آنها.

discos duros ssd alojar una web

پایگاه داده MySQL و PHP

به طور کلی ، اگر از مدیر محتوای وردپرس یا حتی جوملا یا پرستاشاپ استفاده می کنید ، پایگاه داده های وب سایت شما MySQL خواهد بود و از آنجا که مشخصه پیش فرض در دنیای نرم افزار رایگان است ، در PHP برنامه ریزی می شود. . بنابراین میزبانی نیز به همین ترتیب ایجاد خواهد شد.

هنوز موارد استثنایی وجود دارد و باید هنگام یادگیری مزایای شرکت میزبان به این ویژگی توجه کنید.

یکی از این استثناها ، همانطور که می توانید تصور کنید ، برخی از برنامه های میزبانی بسیار ارزان یا حتی رایگان است که مستقیماً از برنامه نویسی PhP و پایگاه داده MySQL صرف نظر می کنند و همه چیز را بر اساس HTML قرار می دهند. نتیجه این کار صفحات وب بسیار ساده ای است که به شما امکان شخصی سازی بسیار کمی را می دهد.

پهنای باند میزبانی شما h3>

به طور کلی پهنای باند یکی از ویژگی هایی نیست که بتواند واقعاً مشکلات جدی ایجاد کند.

این روزها یک منبع ارزان است و شرکت های میزبان اغلب به مشتریان خود پهنای باند زیادی ارائه می دهند. مهمترین نکته در این زمینه این است که شما کسی هستید که وب را بهینه نگه می دارد تا پهنای باند را بی جهت مصرف نکند.

پهنای باند ارتباط مستقیمی با میزان مراجعه وب سایت شما دارد اما مگر اینکه واقعاً تعداد زیادی بازدید داشته باشید ، دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید.

مشاغل معمولاً ماهانه 1 تا 3 گیگابایت پهنای باند ارائه می دهند. اگر به طور متوسط ​​یک صفحه از وب سایت شما 50 کیلو بایت وزن دارد ، برای رسیدن به 1 مگابایت به 20 بازدید و بنابراین برای صرف حداقل 1 گیگابایت به 20000 بازدید در ماه نیاز دارید.

همانطور که مشاهده کردید ، این جنبه ای است که هنگام جستجوی برنامه میزبانی خود نباید زیاد به آن توجه کنید زیرا هیچ سردردی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

خلاصه: کدام میزبانی را انتخاب کنید؟

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/contratar-un-hosting-profesional/.

دیدگاهتان را بنویسید