ارسال فورک – رویکرد مشترک به محتوای وردپرس

در گذشته ، ما در مورد چگونگی بهبود گردش سرمقاله وردپرس . خوب امروز ، بن بالتر ، دانیل باخوبر و آرون جوربین احتمالاً با انتشار افزونه ای به نام ارسال چنگال . این افزونه با اجازه دادن به کاربران برای “ارسال فورک” (ایجاد نسخه جایگزین از محتوا) ، رویکرد مشترکتری را برای اندازه گیری محتوا در WordPress ارائه می دهد. این به معنای واقعی کلمه مانند آوردن Github به روزنامه نگاری است.

مشکلاتی که این افزونه حل می کند: h4>

ویرایش مشارکتی – به طور پیش فرض ، وردپرس به دو کاربر اجازه نمی دهد که همزمان روی یک پست کار کنند. این همیشه هشدار را نشان می دهد: کاربر xyz در حال ویرایش پست است. اگر یک کاربر پست را ذخیره کند ، کار کاربر دیگر پاک می شود. از همه مهمتر ، هنگام مدیریت یک سایت چند نویسنده ، مشکلات مربوط به مجوز وجود دارد. به عنوان مثال ، یک نویسنده فقط می تواند پست های خود را بنویسد یا ویرایش کند. در برخی موارد ، سرپرستان حتی اجازه اصلاح محتوای انتشاراتی موجود را بدون بررسی سرمقاله می گیرند. در این حالت ، نویسندگان به ابزارهای دیگری مانند Google Docs ، ایمیل یا موضوع P2 اعتماد می کنند.

ویرایش پست های منتشر شده – در حال حاضر ، اگر می خواهید در پست موجود یا محتوای صفحه تغییراتی ایجاد کنید ، باید این کار را به صورت یک جلسه انجام دهید یا آن را در یک ویرایشگر خارجی انجام دهید. دلیل اصلی آن این است که به دلیل پیش نویس های ذخیره شده خودکار ، نمی خواهید کاربران جملات نیمه کامل شما را ببینند. همچنین نمی توانید بدون تغییر واقعی همه تغییرات را پیش نمایش کنید.

چگونه کار می کند؟ h4>

برای مخاطبان غیر توسعه دهنده ما ، Forking اصطلاحی است که هنگام نوشتن مشترک کد ، در میان توسعه دهندگان به کار می رود. زمانی است که یک توسعه دهنده کار توسعه دهنده دیگر را بر عهده می گیرد و آن را بهبود می بخشد. اگر توسعه دهنده اصلی پیشرفت ها را دوست دارد ، برای بهبود کیفیت کلی در نرم افزار اصلی پیاده سازی می شود. همین مفهوم در مورد نوشتن پست نیز اعمال می شود. غالباً در اکثر سایتهای چند نویسنده ، مدیران فقط به نویسندگان اجازه می دهند پست را بنویسند. آنها مجاز به ویرایش پستهای منتشر شده نیستند زیرا این امر باید از نظر سرمقاله مرور شود.

این افزونه به نویسندگان یا حتی کاربران ثبت نام شده بدون امکان ویرایش پست های موجود اجازه می دهد تا نسخه جایگزینی “چنگال” پست را ایجاد کنند. آنها می توانند هر تغییری را که لازم بدانند ایجاد کنند. پس از پایان کار ، آنها می توانند آن را ارسال کنند تا با محتوای اصلی ادغام شود. این پست در وردپرس در انتظار گردش کار است. ویرایشگر یا سرپرستان با نسخه اصلاح شده پست ارسال می شوند. آنها می توانند نسخه جدید را با نسخه قدیمی مقایسه کنند تا تغییرات را مشاهده کنند. اگر تعارضی وجود نداشته باشد ، آنها می توانند تغییرات را بپذیرند.

به طور خلاصه ، سیستم تجدید نظر موجود در وردپرس را گسترش می دهد. امکان شبیه سازی پست های موجود ، ویرایش و بازنشر آنها را می دهد. این تغییرات در پست ها ، از جمله طبقه بندی ها و فراداده ها را برنامه ریزی می کند. همچنین امکان پیش نمایش جلویی تغییرات را فراهم می کند.

موارد استفاده بالقوه h4>

ویرایش هوشمند – هنگام به روزرسانی پست یا صفحات منتشر شده ، این کاملاً هوشمندانه ترین روش برای انجام این کار است. به شما امکان می دهد بدون تغییر صفحه موجود ، در صفحه به روز شده کار کنید. پس از آماده شدن ، می توانید نسخه به روز شده را در صفحه موجود ادغام کنید.

نوشتن پست مشارکتی – به جای استفاده از ابزارهای شخص ثالث برای همکاری ، اکنون نویسندگان می توانند روی یک تکلیف واحد کار کنند برای در یک سایت بررسی ، یک نویسنده می تواند در بخش جوانب مثبت و دیگری در قسمت مخالف کار کند. بعداً سردبیر می تواند این دو مقاله را در یک بحث ادغام کند.

افزونه Post Forking a را امتحان کنید > برای خودتان.

خواندن اضافی h4>

پیشینه نحوه ایجاد این افزونه

نظرات شما در مورد این افزونه چیست؟ آیا می توانید این تغییر دهنده بازی را ببینید؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/post-forking-a-collaborative-approach-to-wordpress-content-curation/.

دیدگاهتان را بنویسید