ابزارک هوشمندانه رشد کنید: ابزارک های خود را فقط در صورت تمایل نشان دهید

امروز می خواهم در مورد پلاگین Thrive Clever Widgets با شما صحبت کنم.

عملکرد این افزونه بسیار ساده است ، اما بسیار جالب است:

بسته به صفحه یا دسته پست هایی که کاربر در آن است ، می توانید ابزارک های خود را در نوار کناری خود مشاهده کنید ، هر کدام از آنها.

قبل از شروع ، بگویید که اگر از Genesis استفاده می کنید گزینه مشابهی وجود دارد.

من در این پست درباره ستون های کناری ساده Genesis صحبت کردم ، یک پلاگین خاص Genesis که می توانید با آن کار مشابهی انجام دهید ، اما نه همان.

در این مورد مربوط به ایجاد “ستون های فرعی” متفاوت و کامل بود که برای تصمیم گیری در هر یک از مقاله هایی که دارید نشان داده می شود یا خیر.

این همان چیزی نیست که با افزونه Thrive دریافت می کنید که از قدرت بیشتری برخوردار است.

بیایید به آن بپردازیم.

thrive_clever_widgets_post

ابزارک های هوشمندانه رشد کنید – دقیقاً چیست؟ h2>

در مقدمه قبلاً مشاهده کردیم که این یک پلاگین است و برای چه کاری استفاده می شود.

اما برای کسانی که افزونه های “خانواده پر رونق” را نمی دانند ، بگویید که این یکی دیگر از افزونه هایی است که افراد Thrive Themes دارند و مکمل موارد دیگری مانند: p >

این یک اکوسیستم کامل از افزونه هاست که کاملاً با یکدیگر کار می کنند.

اگر مدتی مرا دنبال کنید ، می دانید که من از آنها (و بسیار زیاد) در پروژه خود استفاده می کنم.

بیایید درباره عملکرد بتنی که ابزارهای هوشمندانه انجام می دهد صحبت کنیم.

چه کاربردهای عملی دارد؟ h3>

ساده ترین و موردی که بیشتر متوجه خواهید شد مربوط به “دسته پست” است.

تصور کنید 3 دوره یا خدمات برای فروش دارید: A ، B و C.

هرکدام از آنها می توانند در یک موضوع خاص باشند.

در خط تحریریه خود ، می توانید سه دسته از پست ها را ترجیح دهید که فرض کنیم از نظر محتوا و موضوع با هر یک از آن محصولات “مرتبط” باشند.

بنابراین فکر کنید که برای هر یک از آنها ، شما یک بنر دارید که به صفحه فروش منتهی می شود.

در داخل نوار کناری یا نوار کناری خود ، می توانید سه ابزارک هرکدام با آگهی مربوطه ایجاد کنید.

اما اکنون لطف می شود.

بیایید تصور کنیم که شما نمی خواهید همیشه و در هر کجا که هستید در وب سایت خود ، این 3 بنر را به کاربر نشان دهید.

نمایش هر یک از بنرها (ابزارک ها) بسیار کارآمد است فقط وقتی کاربر در حال مشاهده پستی از یک گروه خاص است.

بدیهی است ، اگر پستی با موضوع محصول یا خدمات A شما باشد ، ما می توانیم بنر محصول یا خدمات گفته شده را نشان دهیم ، و فقط آن یکی است.

این یک مثال است اما فکر می کنم درک آن آسان است.

خوب ، موضوع این است که Thrive Clever Widgets کاربرد بسیار ساده ای دارد و به شما امکان می دهد این کار را به صورت خودکار انجام دهید.

ما فقط باید چند گزینه پیکربندی را یاد بگیریم.

گزینه های پیکربندی این افزونه h2>

با نصب و فعال بودن این افزونه ، می توانید هر ابزارک را پیکربندی کنید.

به این معنا که ، در داخل هر ابزارک پیوند “ Thrive Widgets Display Options” “را خواهید داشت که با کلیک بر روی آن می توانید به گزینه های پیکربندی دسترسی پیدا کنید.

مطمئناً ، اگر برای پیکربندی یا انتخاب هر چیزی نروید ، ابزارک شما همیشه قابل مشاهده خواهد بود.

اما اگر آنچه شما می خواهید نیست و شما نیاز دارید که فقط در موارد خاص یا سایت هایی نشان داده شود ، می توانید برای نمایش آن پیکربندی کنید:

  • فقط اگر در صفحه اصلی باشید.
  • فقط در همه مقاله ها ، اما نه در نوار کناری صفحه.
  • فقط در همه صفحات ، اما در نوار کناری مقاله نه.
  • فقط در صفحه عمومی وبلاگ شما.
  • فقط در صفحه خطای 404.
  • فقط در برچسب های خاصی که تصمیم می گیرید.
  • فقط در دسته های خاصی از پست ها تصمیم می گیرید.
  • فقط در یک یا چند پست خاص که انتخاب می کنید.
  • فقط در یک یا چند صفحه خاص که انتخاب می کنید.
  • فقط در صفحات بایگانی.
  • همچنین این گزینه را دارید که یکی یکی URL ها را در جایی که نشان داده می شود قرار دهید.

موارد بیشتری وجود دارد ، اما پیشرفته تر هستند و بعید است از آنها استفاده شود.

همچنین فقط با خواندن شما چیز کمی پیدا خواهید کرد ، بنابراین اجازه دهید آن را در فیلم ببینیم:

(پیوند به Black Studio Tiny MCE ، افزونه ای که در ویدیو ذکر شده است)

اگر کار مشابهی را انجام دهیم اما با فرم های اشتراک Thrive Leads کار کنیم؟ h2>

می خواهم برای کاربران رشد سرب .

یک موازی کاملاً واضح بین این ابزارک ها و فرم های اشتراک وجود دارد.

خوب ، گزینه های نمایش Thrive Leads به ما امکان انتخاب زمان ظهور را نیز می دهد.

منظورم این است که مورد زیر را تصور کنید.

باز هم در مورد آن 3 محصول A ، B و C. فکر می کنیم.

برای هر یک از آنها “گروه سرب” ایجاد کرده اید که شامل اشکال مختلف است ، به عنوان مثال می تواند یک نوار کناری ، یک پنجره بازشو و یک پاورقی باشد.

هر یک از این گروههای سرب و فرمهای آنها با یکدیگر متفاوت است ، زیرا ادعای یا آهنربای سرب متفاوتی را ارائه می دهند و بر آن تمرکز دارند ، پس از مشترک شدن در آنجا ، به محصولات A ، B و C منتقل می شوند / p>

ما همچنین با محتویات یکسان هستیم و جایی که این فرم ها باید نمایش داده شوند ، درست است؟

اگر پستی را با محتوای مربوط به موضوع A می بینم ، دریافت فرم های B یا C برای من جالب نیست.

خوب ، با Thrive Leads می توانیم این مورد را مشخص کنیم تا فرم های مناسب بسته به دسته پست هایی که همیشه نمایش داده می شوند ، ظاهر شوند

بیایید آن را در این ویدئو ببینیم:

قیمت این افزونه h2>

ابزارهای هوشمندانه رشد در همان “ردیف” سایر افزونه های خواهر خود مانند محتوای ساز یا Leads در نظر گرفته نمی شود.

مقرون به صرفه تر است زیرا قابل درک است که کاربرد آن خاص تر است.

اما بسته به پرونده شما و اینکه چگونه می خواهید خود را با دسته ها ، پست ها و ابزارک ها سازماندهی کنید … بسیار جالب است.

قیمت مجوز یک وب سایت 39 دلار (کمی بیش از 30 یورو)

من گزینه متوسط ​​$ 47 $

را پیشنهاد می کنم که به شما مجوز استفاده از آن در 5 وب سایت را می دهد.

با پرداخت 8 دلار مطمئناً پشیمان خواهید شد که بعداً نمی توانید از آن در وب سایت دوم استفاده کنید.

در صورت تمایل گزینه سوم وجود دارد ، مجوز 15 وب سایت با قیمت 97 دلار .

البته ، واضح باشید که هر یک از این مجوزها فقط یکبار پرداخت می شود و شما آن را برای همیشه در اختیار دارید ، بدون هزینه ماهانه یا سالانه.

شما می توانید این را ببینید قیمت ها و کلیه اطلاعات

نتیجه گیری h2>

این یک افزونه نیست که به طور بنیادی چیزی را در کسب و کار شما تغییر دهد.

این برای من روشن است ، اما بسته به مدل آن ، می تواند بسیار مفید باشد.

بیش از هر چیز زیرا من این را با مشتری تأیید کرده ام.

در وب سرویسی که من انجام می دهم ، بسیار معمول بود که با س clientال مشتری معمول مواجه می شدم: این مقالات دیگر این مقاله دیگر؟ »

یعنی اینکه این نیاز وجود دارد ، مسئله این است که آیا شما آن را دارید یا نه ?

هیچ چیز دیگری ، امیدوارم که به شما در پروژه شما کمک کند و ایده هایی به شما ارائه دهد.

در آغوش بگیرید و در نظرات شما را ببینیم!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/thrive-clever-widgets/

.

دیدگاهتان را بنویسید